De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb per ongeluk 2x een bestelling geplaatst voor wen abonnement, omdat 1x se betaling niet was gelukt en ik geen bevestiging heb gehad via de mail. 1 bestselling is wel betaald. Hoe kan ik de dubbele bestellingzsm annuleren?
Ik heb vrijdagavond een sim only abonnement afgesloten bij jullie maar nog geen bevestigingmail ontvangen. Ook niet in mijn spam. Nu weet ik niet zeker of het goed is doorgekomen. Kunnen jullie dit nakijken voor me. e-mailadres verwijderd door Moderator
Hallo ik heb vorige week mijn betalingsachterstand afbetaald. En zelfs na de afbetaling een week later krijg ik nog steeds op mijn telefoon de melding dat simkaart 1 niet geproviseerd is ik kan niet sms of telefonie gebruiken. In de mijn tele2 app en site staat bijden dat mijn simkaart niet geblokkeerd is dus ik ben in de war .Ik heb al mijn telefoon uit en aan gezet. Hopelijk kan ik verder geholpen worden
8Januari een bestelling geplaatst, helaas heeft de Tele2 medewerker de verkeerde bestelling geannuleerd. Het bedrag dat ik heb betaald is ongeveer €325 euro. Ik zou het bedrag binnen 2 weken terug krijgen alleen helaas nog niks ontvangen en het gaat wel om een groot bedrag. Is er iemand die mij kan helpen ? Wilgraag mijn geld terug
Hoi,twee wekelijkse stop simkaartservice met werk.Sim kaart wilt schrijven dat het niet is geactiveerd.Als je een slechte sim hebt, heb ik een nieuwe bestelling. Ik heb twee nieuwe kaarten.Ik stop in een telefoon en nu is er niets. We loggen in op het Tele2-account om de kaart te activeren. Ik heb de cijfer simkaart in de rekening ingevoerd.Ik heb geen sms-code. daarom kan ik de kaart niet actief zijnIk ben in een ziekenhuis in Tsjechië, ik kan niet lezen, maar ik kan bij Tele2 niet naar Nederland om geld te verliezen!Hoe kan ik schrijven?Dank je.
Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren alleen kan dat alleen via de klantenservice aangezien mijn oude simkaart niet meer werkt. Ik heb gebeld vandaag zaterdag om 17:45 en toen werd er gezegd dat jullie gesloten zijn. Maar op de website staat dat jullie tot 18:00 open zijn?.. ik ben nu al een paar dagen niet bereikbaar en wil graag met spoed mijn nieuwe simkaart activeren. Kan iemand mij daarbij helpen??
Beste klantenservice,Onlangs ben ik overgezet naar het nieuwe netwerk, prima. De andere app geïnstalleerd, prima. Maar … Daar staan verkeerde gegevens in wat betreft mijn abonnement.Per 10-01-2021 zou mijn nieuwe abonnement ingaan maar helaas …. nog geen enkel bericht gekregen dat dat is uitgevoerd en ook in de Tele2 app staat nog het oude abonnement (met verkeerde ingangs- en einddata !! ).Per telefoon is het momenteel bijna onmogelijk contact op te nemen met de klantenservice, 86 wachtende voor mij….Is het via dit medium te verwezenlijken? Of toch maar steeds de telefoon proberen...
Krijg na het invoeren van het simkaart nummer de activatie code niet.. nu doen beide simkaarten niks... en kan niemand vd klantenservice meer spreken dus zit er lekker mee..
Ik ben door jullie opgelicht en ik heb al meer dan 60 euro meer betaald en ben nog steeds afgesloten. Dit is de ACHSTE keer dat ik contact opneem en ik hoor de heletijd het word geregeld nou niet dus. Ik heb een bewijs van betaling bestuurd van alles. Ik heb 50 euro betaald 2 weken terug en nog steeds geblokkeerd. Je snapt dat ik wel gestrest ben nuGisteren NOGMAALS 74 euro Ik heb met jullie contact gezocht maar ik kwam er niet door heen. Toen deed ik me. Voor als een. Potentiele klant en toen nam. Er gelijk iemand op. Nou mijn verhaal uit gelegd en we zijn we 2 weken verder Ik ben door jullie opgelicht en ik heb al meer dan 60 euro meer betaald en ben nog steeds afgesloten. Dit is de ACHSTE keer dat ik contact opneem en ik hoor de heletijd het word geregeld nou niet dus. Ik heb een bewijs van betaling bestuurd van alles. Maak dit nu is in orde. Mijn bedrijf lijdt eronder!! Ben al 5000 misgelopen door jullie geoIk heb 50 euro betaald 2 weken terug en nog steeds geblokkeerd. Je snapt
Beste Tele2 Forum! Ik heb net 5g diensten toegevoegd aan mijn abonnement. Ik zette mijn wifi uit voor een snelheidstest, en voor het eerst zag it het 5g icoon staan. Dat was ook de laatste keer dat ik dit icoon zag staan. Ik heb sinds dat moment geen 5g verbinding meer kunnen maken. Welke factoren kunnen er voor zorgen dat mijn telefoon terug valt op 4g+ i.p.v. 5g? Alvast hartelijk dank voor de antwoorden.
Ik heb donderdag een e-mail ontvangen waarin staat dat ik over ben gezet op het nieuwe systeem en hier gebruik van kan maken, direct hierna ontving ik nog een e-mail waarin staat dat mijn telefoon niet konden bereiken ( ik was gewoon bereikbaar en de simkaart was actief).Ik zou een nieuwe simkaart toegestuurd krijgen, wel werd meteen mijn mobiele data en netwerk afgesloten. Aangezien ik mantelzorger ben van mijn vader en dus contactpersoon ben voor het ziekenhuis, huisarts etc was dit flink balen.Die avond kon ik nog wel de spoedeisende hulp bellen, maar niet meer teruggebeld worden dit zorgde op dat moment voor paniek natuurlijk. Nu heb ik vandaag eindelijk mijn simkaart binnen maar deze kan niet geactiveerd worden aangezien mijn oude simkaart geen netwerk/bereik heeft (en geen klantenservice beschikbaar).Kan iemand mij alsjeblieft hierbij helpen?
Sinds een week of twee wordt mijn verbinding verbroken zodra ik een bundelboost activeer, zowel via een sms of via de app. Dit gebeurt zelfs als ik net na middernacht de eenmaal daagse "gratis" bundelboost activeer, wanneer de 5gb bundel dus vrijwel onaangetast is. Mijn vader heeft hetzelfde probleem.Dit gebeurde voorheen niet wanneer ik de "gratis" bundelbooster aanvroeg en daarna ook niet als deze bundel leeg was en ik dan weer een bundelbooster aanvroeg. Maar dit gebeurde wel als ik eerst de 5gb bundel leeg trok en dan een bundelbooster activeerde. Tot een week of twee geleden werdt de eerste gratis dagelijkse boost leeggetrokken voordat de dagelijkse 5gb bundel werdt verbruikt. En nu heb ik ALTIJD het probleem dat mijn verbinding verbreekt bij het (tijdig) activeren van een bundelbooster.Als ik mijn mobiel even in de vliegtuig modus zet dan krijg ik vrijwel direct weer verbinding maar dat is natuurlijk geen goede oplossing op lange termijn.Ik heb natuurlijk al wat rondgekeken op he
Ik zou graag mijn uitgaande oproepen van juni en juli 2020 willen inzien. Helaas staan die niet op bijbehorende facturen, volgens de klantenservice vanwege een technische storing. Is er een andere manier om aan deze gegevens te komen?
Ik heb een defecte iPhone ontvangen van Tele2,Ik denk dat ik inmiddels al vijftien medewerkers heb gesproken. We zijn nou altwee weken verder en nog steeds geen oplossing. Ik weet het even niet meer!!!
Hoi,Ik wacht al sinds 4 januari op het terug betalen van mijn aanbetaling. Het duurde al ruim 5 dagen voordat mijn order geannuleerd werd, en nu 14 dagen verder en ik heb nog steeds mijn aanbetaling niet terug. Ik heb meerdere keren telefonisch contact opgenomen, maar ik word van hot naar her gestuurd maar niemand kan mij vertellen wanneer ik mijn geld terug krijg.Ik vind dit wel erg lang duren..
Telkens als ik 1233 bel en me voicemail wil beluisteren vertellen ze me dat ik mijn voicemail moet instellen. Heb het nu al zo vaak ingesteld maar het slaat blijkbaar gewoon niet op en blijf het telkens horen. Hoe krijg ik nou eindelijk mijn voicemail te horen?
Afgelopen week kreeg ik een mail van Tele2 dat mijn sim kaart niet op het nieuwe/verbeterde netwerk kon worden overgezet (mogelijk defect) en de sim kaart niet meer kon gebruiken. Tele 2 heeft een nieuwe opgestuurd (een hele week zonder netwerk gezeten), nadat ik de nieuwe simkaart in mijn toestel hebt geplaatst en heb laten activeren door de klantenservice (toestel herstart) viel mij direct op dat ik bijna geen netwerk heb en de snelheid van het netwerk nog langzamer is dan een Citroën 2cv. Een speedtest uitvoeren lukt niet.Ipv van een verbeterd netwerk is het verslechterd, mijn huis is niet overdreven geïsoleerd en had voorheen een betere snelheid. Buitenshuis is de snelheid iets beter, maar bellen via whatsapp gaat niet zonder slag of stoot. Het zou fijn zijn als Tele 2 met een gepaste oplossing komt. Ik begrijp dat full speed niet altijd haalbaar is, maar 50Mbps zou toch wel haalbaar moeten zijn, of hebben ze met de vernieuwing in mijn wijk gewoon te weinig zend vermogen geplaats.
Ik krijg heel veel telefoontjes van malafide (criminele) organisaties. Deze neem ik niet aan en worden ook mooi stilgehouden om mijn telefoon omdat ik dat ingeschakeld heb voor onbekende bellers.Nu krijg ik wel van elke “gemiste” oproep een SMS. Dit is bloed irritant en ik kan nergens vinden bij TELE2 hoe ik dat uit kan zetten.Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten?
Ik start dit topic omdat ik al sinds november bezig ben om mijn abonnement met een nieuw toestel te verlengen. Tot op heden ben ik nog niet geholpen en na vandaag is de maat vol. Dit probleem vindt zijn oorsprong al langere tijd geleden, het deed zich namelijk al voor in 2018. Toen werd mijn aanvraag voor een nieuw abonnement met toestel ook telkens afgewezen. Na vele pogingen en mails met de backoffice van Tele2 is het uiteindelijk gelukt. Echter, twee jaar later, begint dit hele traject weer opnieuw. Ik heb contact opgenomen met hetzelfde email adres waar destijds de correspondentie mee heeft plaatsgevonden en hier werd mij verteld dat ik ten onrechte geregistreerd stond op een blacklist en dat ik hier van verwijderd zou zijn. Dit was niet het geval want een nieuwe aanvraag werd wederom afgewezen. Vervolgens meerdere malen telefonisch contact gehad met de klantenservice, waarna ik uiteindelijk een formulier ingevuld heb om de reden van afwijzing te achterhalen. Dit formulier moest v
We have already canceled the order 54952425 more than 3 weeks ago. We still haven't received a refund, how long do we have to wait?
Vanwege de overstap naar een nieuw netwerk moet ik dus een nieuwe simkaart ontvangen. Prima te doen als je in Nederland bent natuurlijk. Nu is het alleen zo dat ik nog 2 maanden in het buitenland verblijf en die nieuwe simkaart dus niet gebruikt kan worden.Beetje jammer dat de communicatie omtrent het overstappen minimaal is en ik wakker word zonder bereik en zonder werkende simkaart. Is het mogelijk om nog van het oude netwerk gebruik te maken met mijn oude simkaart? Wordt de data waarvoor ik de aankomende weken betaal maar niet kan gebruiken vergoedt? Is er een andere oplossing waarbij ik zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van 4g en kan bellen?
In september nieuwe telefoon besteld, al jaren klant bij tele2. Schijnbaar had ik iets verkeerd geklikt waardoor ik een nieuw nummer kreeg, dat was niet de bedoeling. Toen mijn nieuwe abbonement in ging hebben ze mijn nummer overgezet op de nieuwe simkaart. Alles leek goed tot ik ineens rekeningen krijg met bedragen die ik niet helemaal begrijp. Dus wou ik eventjes kijken op mijn account. Helaas staat er dat er geen actief abbonement is, ik kan geen nieuw account aanmaken omdat mijn telefoonnummer al geregistreerd is. Ik kan niks veranderen omdat er continu staat geen abbo meer. Heel frustrerend want ik heb gewoon een abbonement op het telefoonnummer wat ik al had... Als ik via de app inlog geeft die aan nog geen actief telefoonnummer... Hoe kan ik dit oplossen??
Ik heb al met de klantenservice gebeld en er zou gekeken worden of ik bij al mijn voorgaande facturen nog een specificatie kon krijgen van gebelde nummers. Ik heb helaas hier nog niks bij gehoord, ik zie wel dat dit bij mijn nieuwe factuur al wel is gebeurd maar zou ook graag een specificatie willen ontvangen bij al mijn voorgaande facturen van alle nummers die ik heb gebeld. Ik hoop dat ik via deze weg in ieder geval wel geholpen kan worden...
Ik zal er geen doekjes omheen winden dat ik nogal nijdig ben vanwege deze gang van zaken. Ten eerste wordt zonder waarschuwing ineens mijn simkaart geblokkeerd omdat er vanuit de kant van Tele2 iets niet lukt (overzetten naar een nieuw netwerk, mijn telefoon is altijd aan geweest), waardoor ik nu zo’n 10 dagen zonder service heb gezeten. Wat nou als ik toevallig wél afhankelijk was geweest van mijn telefoonnetwerk? En dan komt de nieuwe simkaart binnen en dan moet je ook nog eens door allerlei hoepels en circulaire referenties springen op de Tele2 website om erachter te komen dat je toch echt gewoon de klantenservice zal moeten bellen… in 2021, kom op zeg dat moet toch gewoon online kunnen?Ok, rant voorbij, sorry daarvoor, kunt U ook niks aan doen.Ik heb een paar posts gezien op dit forum waar Tele2 medewerkers aanboden om de nieuwe simkaart online te activeren. Zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn om dat voor mij te doen? Als U daar nog extra informatie voor nodig hebt versch
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.