beantwoord

Nieuw netwerk buitenland

  • 22 January 2021
  • 1 reactie
  • 62 x bekeken

Vanwege de overstap naar een nieuw netwerk moet ik dus een nieuwe simkaart ontvangen. Prima te doen als je in Nederland bent natuurlijk. Nu is het alleen zo dat ik nog 2 maanden in het buitenland verblijf en die nieuwe simkaart dus niet gebruikt kan worden.

Beetje jammer dat de communicatie omtrent het overstappen minimaal is en ik wakker word zonder bereik en zonder werkende simkaart. 

Is het mogelijk om nog van het oude netwerk gebruik te maken met mijn oude simkaart? 

Wordt de data waarvoor ik de aankomende weken betaal maar niet kan gebruiken vergoedt? 

Is er een andere oplossing waarbij ik zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van 4g en kan bellen?

 

icon

Beste antwoord door eric 22 January 2021, 11:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Die vraag is wel eens voorbijgekomen. Maar de abonnementen die zij aanbieden zijn bedoeld voor de Nederlandse markt. De migraties voor klanten die op vakantie zijn werden elke keer opgeschoven. De simkaart die daardoor niet bereikt konden worden voor de benodigde update is dus vervangen voor een nieuwe simkaart. Deze wordt dan naar het contractadres in Nederland gestuurd. Mocht je toch nog steeds niet in Nederland te zijn, dan kan die sim door familie/vrienden naar je verblijfadres worden doorgestuurd.