De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo. Ongeveer 30 dagen heb ik nu geen signaal in mijn telefoon. Noch internet, noch roepingen. Geen sms? Kun je me alsjeblieft vertellen wat er mis gaat?
Ook ik moet voor 1 juni geloven aan een nieuwe telefoon i.v.m. het einde van 2g.Nu heb ik begrepen (of verkeerd begrepen :) ) dat een vinkje “4g” niet per se genoeg is om gebruik te maken van het netwerk …? (Is VoLTE bijv. wel of niet vereist?)Lang verhaal kort: kan iemand met meer verstand van zaken mij vertellen of deze modellen na 1 juni nog te gebruiken zijn bij Tele2? Ze staan niet genoemd op de lijst op de site.Nokia 225 4GNokia 6300 4GNokia 8000 4GNokia 2720 4GBonusvraag: momenteel gebruik ik geen data. Moet ik er rekening mee houden dat een 4G-toestel wél data gaat verbruiken voor bijv. bellen of automatische processen? (Bij app-gebruik snap ik het uiteraard :) )Dank!
Hoi hoi ! Ik kan al een hele tijd niet meer gebeld worden .Super vervelend. Ik zelf kan wel mensen bellen.En ook kan ik sms'jes versturen en ontvangen . Wie kan mij hier bij helpen ? ( ik kan niet meer gebeld worden sinds mijn nieuwe simkaart )
Opgelost
Hallo allen, Ik heb een defecte iPhone 11 ingestuurd omdat er plotseling op geen enkele mogelijkheid meer verbinding te maken was met het mobiele netwerk. Nu blijkt deze niet te repareren.Na een bijzonder gesprek met DynaFix (waar Tele2 me naar toe doorverwees) konden zij mij totaal niet zeggen of ik een nieuw toestel zou krijgen (waar ik recht op heb) of een refurbished toestel (waar ik niet mee akkoord ga). Is dit een normale gang van zaken? Hoe kan het bedrijf dat de "reparatie” regelt niet weten wat voor toestel nu naar mij onderweg is?De vrouw aan de telefoon vond het logisch dat ik niet een nieuw toestel kreeg want ik heb immers een gebruikt toestel ingestuurd voor reparatie!? Ik heb haar aan het consumentenrecht herinnerd maar nogmaals, het werd een bijzonder gesprek.Ik heb me gauw even ingelezen, het schijnt dus vaker te gebeuren en de mensen die het tot een zaak lieten komen hebben elke keer gelijk gekregen bij de kantonrechter. Nu mijn grote vraag: is het bekend of Tele2 dit
Ik kan niet meer met mijn tele2 op google play betalen. Dit is 1 keer gelukt en nu lukt het al maanden niet meer. Dus aan het limiet kan het niet liggen. Hij geeft aan dat hij de sms niet kan verzenden. Ik heb ook al in de app gekeken of er geen blokkering op stond. Daarbij heb ik altijd netjes mijn facturen optijd betaald. Hoe kan dit? En wat kan ik er aan doen?
hallo,Ik ben mijn pincode en pukcode kwijt. Ik heb nog geen tele2 account dus daar kan ik het ook niet op opzoeken. Hoe kan ik die opnieuwaanvragen?
Ik heb 2 maanden geleden een 2 jarig abonnement gekocht. Echter ga ik nuover een aantal maanden voor 2 jaar naar Zweden. Kan ik in die 2 jaar mijn huidige abonnement gebruiken? Of komen hier extra kosten bij? Zo ja, moet ik mijn abonnement dan aanpassen?
Goede dag,In de maand december is er iets fout gegaan bij de afschrijving van mijn telefoonabonnement. Dit heb ik meteen herstelt. Dit is echter niet goed doorgekomen in jullie systeem, waarna ik meermaals contact heb opgenomen met de klantenservice. Daar is mij verteld dat dit een fout was in het systeem en dat dit rechtgetrokken zou worden, ik heb toen een bevestiging van betaling gemaild naar het betreffende e-mailadres voor deze zaken. Hier heb ik nimmer een reactie van ontvangen. Ook is mij door de klantenservice verteld dat ik niet afgesloten zou worden, omdat ik voldaan heb aan mijn betaling (dit was zowel in december als januari). Desondanks ben ik in januari afgesloten door jullie. Dit is snel herstelt na contact met de klantenservice. Nu ben ik echter compleet geblokkeerd, ondanks het feit dat ik elke maand netjes aan mijn betalingsverplichting heb voldaan. Ik heb ten gevolge contact opgenomen met de klantenservice, waarna mij verteld werd dat ik een brief zou ontvangen van e
Hi!Ik ben een aantal maanden geleden naar Frankrijk verhuisd en wil daarom graag mijn mobiele abonnement opzeggen (deze loopt eigenlijk nog t/m oktober). Nu zag ik op de website dat ik hiervoor een brief per post moet sturen met documenten. Eén van de mogelijke opties is het opsturen van emigratiepapieren, maar wat wordt hier precies mee bedoeld?Daarnaast zou ik graag weten of er alsnog kosten zijn als je opzegt omdat je in het buitenland woont.Alvast bedankt!brnda
Good day. On Thursday I got a SIM card. It is inactive until today. when trying to create an account, a message is displayed that my phone number does not exist in the system (attachment).
Ik ben aan het orienteren voor een nieuw abonnement bij tele2 via belsimpel.Nu ben ik uitgekomen op een Abonnement voor een samsung galaxy a52. omdat ik geen BKR registratie wil, ga ik een deel van het toestel aanbetalen. op de site van belsimpel heb je 2 keuzes bij een tele 2 abonnement, een nieuw 06-nummer, of je eigen 06-nummer verlengen. als ik een nieuw 06-nummer neem, betaal ik 69 euro minder aanbetaling voor hetzelfde maandbedrag, dan als ik verleng met mijn eigen 06-nummer. volgens belsimpel heeft dit te maken met afspraken met tele 2 over nieuwe en huidige klanten. is een nieuwe klant meer waard dan een klant die al een paar jaar bij Tele 2 zit?ik twijfel nu namelijk wel of ik nog moet verlengen bij tele2…. Groetjes Bart
Beste Tele2,Ik heb ongeveer 3/4 maanden geleden een telefoon abonnement (IPHONE XR) bij jullie gehaald via Mobile.NL. Al mijn facturen die ik binnen die maanden heb gekregen zijn allemaal netjes afbetaald. Ik heb de abonnement via mijn vader aangevraagd en na de eerste factuur heb ik de rekeningnummer veranderd naar mijn rekening nummer. Ik ben zelf 16 jaar oud. Ik heb dus nu paar privé problemen met mijn vader waardoor het heel lastig voor mij gaat worden of zelfs helemaal niet kan betalen vanaf volgende maand. Ik wil mijn vader ook hiervoor niks melden anders krijg ik nog meer problemen met hem. Ik heb nu 435 euro openstaande toestelkrediet. Ik wilde vragen of er een manier was om dit op te lossen? B.V doormiddel van afzeggen of iets anders? De telefoon is nog helemaal goed in staat. Geen krassen, geen schade niks. De batterij conditie is wel 98%. Ik weet dat dit waarschijnlijk een heel groot probleem zal zijn maar ik weet echt niet wat ik ermee moet doen. Ik heb echt heel veel spijt
Ik heb drie keer gebeld en een keer gechat met medewerkers van Tele2. Ik heb twee klachten ingediend. Iedereen zegt wat anders, een Tele2dame hing zelfs de telefoon op. Ruim 10 jaar klant en nooit iets gevraagd. Tot vandaag.Ik moet voor 5 mei mijn hypotheekaanvraag afronden en het enige dat in de wegstaat is de BKR registratie van Tele2. Het gaat slechts om 18 euro toestelkrediet van Tele2. Ik wilde dit vandaag zelf overmaken zodat Tele2 mij maandag bij de BKR kan afmelden. Op mijn klantenpagina werkt de link toestelkrediet afbetalen niet. Aan de telefoon krijg ik de reactie dat medio mei de factuur wordt aangemaakt, waarna dit wordt geincasseerd rond de 22e. Dit is volgens Tele2 de enige mogelijkheid. IK MAG DUS NIET ZELF EEN BEDRAG OVERMAKEN. Hoe kan dit? Werken er soms geen mensen in de financiele administratie de komende 3 weken die mijn betaling kunnen verwerken?Ik heb een klacht ingediend maar hoor dat de doorlooptijd 2 weken is. Hoe kan het in hemelsnaam zo zijn dat een klacht p
Ik heb vanmiddag de iphone pro max gold 128 gb besteld. Helaas heb ik nog geen email ontvangen voor het bezorgen van mijn toestel. Weet iemand of het toestel momenteel leverbaar is? Er stond wel voor 23.30 besteld, morgen afgeleverd…
.
Beste Tele2-mensen, De afgelopen maand ben ik ± 10 maal gebeld door een 06-nummer van Tele2 (06 1409 4109).Direct na het opnemen van de telefoon wordt het aan de andere kant van de lijn heel erg stil.Als jullie mij iets te vertellen of aan te bieden hebben doe dat dan!Als dat niet het geval is stop dan met bellen. Met vriendelijke groet van een enigszins geïrriteerde Tele2-gebruiker.
Hoi,Ik ben ongeveer 2 jaar klant bij tele2.Nu heb ik heb vorige week een nieuwe simkaart van Tele2 ontvangen,en vraag ik mij of ik mijn nummer behoud na het activeren van deze nieuwe simkaart. Ik kon het niet duidelijk herleiden in de brief, mail of op de website. Vandaar dat ik mijn vraag hier maar eens opgooi. Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden. Met vriendelijke groet, Dean
Ik ben gebeld door een bekende en die zij dat ik gebeld had. Ik heb niet gebeld.kan iemand anders met mijn 06 nr bellen? Ben ik gehackt?
Hi, New sim card had been shipped to my home during my absence back in last December. Now that I came back to the Netherlands, I tried activating my new sim card. I followed the instruction here (https://www.tele2.nl/my/toestel-en-sim/simkaart-activeren) but could not get SMS. I found also in the forum and it seemed that my case is pretty much the same. Any idea what I can do? Thanks in advance
Ik heb vanmorgen een mijn abonnement verlengd maar had 5 uur later nog geen mail van AMP ontvangen voor een bezorgafspraak. Tele2 geeft zelf in de mail aan dat ik binnen 15 minuten een mail van AMP moet ontvangen. Omdat dit uren later niet het geval was heb ik gechat met een medewerker en die zag dat het toestel niet op voorraad was? De website geeft anders aan. Nu heb ik geen idee hoe lang ik zou moeten wachten. Daar had de medewerkster helaas ook geen antwoord op.
Goede dag, Ik heb vandaag de Samsung s21 5G binnen gekregen, maar toen ik hem bestelde kreeg ik aangeven dat als ik 5g zou nemen dan kreeg ik daar gratis draadloze oortjes bij. Maar ik heb dus de oortjes niet meegeleverd gekregen, hoe zit het daar nu mee? Worden die later geleverd?Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet,Esmée Bakker
Dear Sir/Madam,Hi, I have purchased an iphone 11 via Tele2 in February but have returned it within 14 days. The phone was delivered successfully to the address on the return label and signed on 23rd February. I have not received any confirmation until today, I have called the customer service for a few times but they told me that they couldn't do anything but asked me to keep waiting. I have paid more than 480 euros for the first payment. I feel really frustrated of the service provided by Tele2, I think the customer should at least be informed that the phone has been received and refund is in the progress. I hope you can help. Thanks.
Volgens @Cas van Tele2 zou ik een aanvraag voor inzage persoonsgegevens via deze link moeten kunnen doen: https://www.tele2.nl/media/pdf/formulieren/aanvraagformulier-inzage-persoonsgegevens.pdf aangezien het voor tele2 thuis klanten niet mogelijk is dit via mijn tele2 te doen omdat alle privacy opties om onduidelijke redenen voor tele2 thuis klanten uit mijn tele2 verwijderd zijn.Maar dit werkt niet. Deze link is dood.
Hallo, ik heb op 17 april een Iphone 12 Pro besteld met nummerbehoud(Mijn telefoon is pas vanaf 7 mei pas beschikbaar), terwijl ik al sinds 2016 al klant ben van Tele2.Pas later besefte ik dat ik moest verlengen i.p.v. e en gehele nieuwe abonnement af te sluiten. Zou dit nog kunnen worden verholpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.