beantwoord

pincode / pukcode kwijt

  • 4 May 2021
  • 2 reacties
  • 1856 x bekeken

hallo,

Ik ben mijn pincode en pukcode kwijt. Ik heb nog geen tele2 account dus daar kan ik het ook niet op opzoeken. Hoe kan ik die opnieuwaanvragen?

icon

Beste antwoord door eric 4 May 2021, 15:55

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel even de klantenservice. Na verificatie van wat persoonsgegevens kunnen ze je hiermee helpen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Sam.dh,

Welkom op de Community! Ik help je meteen met jouw pukcode.

Het komt wel eens voor dat je je pincode kwijtraakt, dan heb je de pukcode nog als back-up! Die kan je altijd terugvinden op het kaartje waar je de simkaart uit hebt gehaald of in je Mijn-Tele2 account als je die hebt geactiveerd. Als je dat nog niet gedaan hebt en je bent het kaartje kwijt dan kan de klantenservice je helpen! Ik zie dat je de tip van Eric hebt opgevolgd en via de chat contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat het is geregeld. Top! 

Als je meer vragen hebt in de toekomst dan horen we het graag. De Community staat voor je klaar!

Reageer