Skip to main content
Antwoord

Mijn moeder betaalt sinds 2005 voor een nummer dat niet meer bestaat

  • May 6, 2021
  • 2 reacties
  • 67 x bekeken

Opgelost

Beste antwoord door eric

Ik weet niet wat voor nummer u belt om met Tele2 te spreken, maar daar gaat toch ook iets mis. Het klantenservice nummer 020-754 4444 kost alleen “lokaal tarief” en is geen premium nummer.

Mocht u per ongeluk een doorschakel 0900 dienst gebruiken, dan kunnen die kosten hard oplopen , maar daar kan Tele2 niets aan doen. Dat is een dienst van  “oplichters”, hoewel het NET binnen de wet past.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • May 6, 2021

Ik weet niet wat voor nummer u belt om met Tele2 te spreken, maar daar gaat toch ook iets mis. Het klantenservice nummer 020-754 4444 kost alleen “lokaal tarief” en is geen premium nummer.

Mocht u per ongeluk een doorschakel 0900 dienst gebruiken, dan kunnen die kosten hard oplopen , maar daar kan Tele2 niets aan doen. Dat is een dienst van  “oplichters”, hoewel het NET binnen de wet past.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • May 6, 2021

Fijn dat het opgelost is.