Beste Tele2,
Ik heb ongeveer 3/4 maanden geleden een telefoon abonnement (IPHONE XR) bij jullie gehaald via Mobile.NL. Al mijn facturen die ik binnen die maanden heb gekregen zijn allemaal netjes afbetaald. Ik heb de abonnement via mijn vader aangevraagd en na de eerste factuur heb ik de rekeningnummer veranderd naar mijn rekening nummer. Ik ben zelf 16 jaar oud.
Ik heb dus nu paar privé problemen met mijn vader waardoor het heel lastig voor mij gaat worden of zelfs helemaal niet kan betalen vanaf volgende maand. Ik wil mijn vader ook hiervoor niks melden anders krijg ik nog meer problemen met hem.
Ik heb nu 435 euro openstaande toestelkrediet. Ik wilde vragen of er een manier was om dit op te lossen? B.V doormiddel van afzeggen of iets anders? De telefoon is nog helemaal goed in staat. Geen krassen, geen schade niks. De batterij conditie is wel 98%.
Ik weet dat dit waarschijnlijk een heel groot probleem zal zijn maar ik weet echt niet wat ik ermee moet doen. Ik heb echt heel veel spijt dat ik deze abonnement op mijn naam heb gezet. Ik kon beter na 2 jaar als ik 18 werd de abonnement nemen. Heel domme actie van mij. Mijn oprechte excuses ervoor! Er is geen weg meer terug, daarom wil ik met jullie bespreken hoe we dit kunnen oplossen!
Alvast heel erg bedankt.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel bericht