Skip to main content
beantwoord

Aanvraag inzage persoonsgegevens werkt niet


Volgens @Cas van Tele2 zou ik een aanvraag voor inzage persoonsgegevens via deze link moeten kunnen doen: https://www.tele2.nl/media/pdf/formulieren/aanvraagformulier-inzage-persoonsgegevens.pdf aangezien het voor tele2 thuis klanten niet mogelijk is dit via mijn tele2 te doen omdat alle privacy opties om onduidelijke redenen voor tele2 thuis klanten uit mijn tele2 verwijderd zijn.

Maar dit werkt niet. Deze link is dood. 

Beste antwoord door eric

Heel slordig! De kennisbank van @Cas van Tele2 is blijkbaar niet up to date. Hier is de juiste link.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 25 april 2021

Heel slordig! De kennisbank van @Cas van Tele2 is blijkbaar niet up to date. Hier is de juiste link.


  • 0 reacties
  • 25 april 2021

Yes , dank je wel eric! Opgelost. Ik neem aan dat de kennisbank ook bijgewerkt zal worden op dit punt.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 25 april 2021
Shilka schreef:

Yes , dank je wel eric! Opgelost. Ik neem aan dat de kennisbank ook bijgewerkt zal worden op dit punt.

Geen idee, ze zullen wel een afdeling webcontent hebben die mogelijk meeleest op dit forum?


  • 0 reacties
  • 25 april 2021

Of misschien kan Cas een melding doen als hij dit topic leest. Gaat vast wel goedkomen :)


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 26 april 2021

Hey @Shilka,

Bedankt voor het aankaarten! Ik had die passage met die link van de website gehaald dus ik denk dat die link recent is aangepast want ik kan het niet meer terugvinden. 

Thanks Eric voor de juiste link! 
 


  • 0 reacties
  • 26 april 2021

Dankje voor de feedback Cas. Goed dat het al is aangepast, jullie zitten er blijkbaar bovenop bij tele2! :)