Skip to main content

Ik kan niet meer met mijn tele2 op google play betalen.  

Dit is 1 keer gelukt en nu lukt het al maanden niet meer. Dus aan het limiet kan het niet liggen. 

 

Hij geeft aan dat hij de sms niet kan verzenden. 

 

Ik heb ook al in de app gekeken of er geen blokkering op stond. 

Daarbij heb ik altijd netjes mijn facturen optijd betaald. 

 

Hoe kan dit? En wat kan ik er aan doen?

Hoi @Veke,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Google play betalingen.

We zijn overgestapt op een nieuw systeem en daardoor is de manier van de betalingen veranderd. Ik heb het voor je uitgezocht en als het goed is kan je het op de volgende manier regelen. Bij de eerstvolgende aankoop kan je via je toestel 'Tele2 factuur' selecteren onder 'overige betaalbewijzen'. Dit wordt vervolgens de standaard betaalwijze. 

Ik hoor graag van je of het is gelukt. De Community staat voor je klaar!


Dit werkt nog steeds niet. Ik krijg de melding dat de sms niet verstuurd kan worden.