Ik kan niet meer met mijn tele2 op google play betalen.
Dit is 1 keer gelukt en nu lukt het al maanden niet meer. Dus aan het limiet kan het niet liggen.
Hij geeft aan dat hij de sms niet kan verzenden.
Ik heb ook al in de app gekeken of er geen blokkering op stond.
Daarbij heb ik altijd netjes mijn facturen optijd betaald.
Hoe kan dit? En wat kan ik er aan doen?
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hoi @Veke,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Google play betalingen.
We zijn overgestapt op een nieuw systeem en daardoor is de manier van de betalingen veranderd. Ik heb het voor je uitgezocht en als het goed is kan je het op de volgende manier regelen. Bij de eerstvolgende aankoop kan je via je toestel 'Tele2 factuur' selecteren onder 'overige betaalbewijzen'. Dit wordt vervolgens de standaard betaalwijze.
Ik hoor graag van je of het is gelukt. De Community staat voor je klaar!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Google play betalingen.
We zijn overgestapt op een nieuw systeem en daardoor is de manier van de betalingen veranderd. Ik heb het voor je uitgezocht en als het goed is kan je het op de volgende manier regelen. Bij de eerstvolgende aankoop kan je via je toestel 'Tele2 factuur' selecteren onder 'overige betaalbewijzen'. Dit wordt vervolgens de standaard betaalwijze.
Ik hoor graag van je of het is gelukt. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.