De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Het lukt me in Amerika niet om aan te melden bij een provider, ook waar voldoende bereik is. Ik ben dus onbereikbaar voor werk. Niet bellen en niet appen. Zwaar balen. Alles geprobeerd. Volte in en uit, roaming aan, voorkeursnetwerk 3 en 4g, handmatig provider zoeken. In de app zijn er geen blokkades en de app geeft aan dat mijn tegoeden niet actief zijn in de groene zone. Toestel Moto G8 plus. Iemand een tip of moet ik overstappen op een andere provider dan Tele2.
kan een Belgische inwoner een abonnement aanschaffen bij tele2 die zich in Nederland bevindt.
Goedemiddag, Ongeveer 6 maanden geleden heb ik bij jullie een abonnement afgesloten inclusief telefoon. Het abonnement is top, alleen heeft de Iphone12 mini die ik erbij heb genomen nogal wat problemen. -Gemiddeld gaat de batterij zo'n 4 uur mee. -Telefoon wordt meerdere keren per dag (echt) heel warm, hierna is de batterij na 2 uur direct leeg (ik heb hem dan zelfs nog op vliegtuigmodus staan om batterij te besparen).-Telefoon laadt niet goed op.-Telefoon loopt steeds vast. Op dit moment loopt de telefoon zo vast dat ik er niet meer mee kan bellen. Ik gebruik nu zo ongeveer 10 jaar het merk Iphone en ben hier altijd tevreden over geweest, vandaar dat ik denk dat ik gewoon pech heb met deze telefoon (wellicht een fabrieksfoutje) Kunnen jullie hierin wat voor mij betekenen?
Ik heb nu al meerdere keren op de community gekeken maar ben iedere keer teleurgesteld door de service van Tele 2. Ik krijg nog steeds mijn abonnement niet gekoppeld in de app van Tele 2 waardoor ik dus ook niet in kan zien hoe veel mb ik al heb gebruikt. Zou iemand van de community dit voor me in willen/kunnen stellen???
Hallo Tele2, Ik heb laatst een S22 Ultra als abonnement genomen en was benieuwd hoe / wanneer ik die 100 euro cashback kan claimen. Kan iemand van jullie mij helpen?
Goedemorgen,Gisteren zou ik mijn telefoon ontvangen die ik via een abonnement zou krijgen, echter heb ik deze nooit ontvangen. Dit pakket is getekend door iemand, maar niet door mij met alleen maar een kruisje. Einde van de dag heb ik contact opgenomen met post NL, die zeggen dat het bezorgd is en als ik het pakketje niet heb ontvangen ik met de leverancier 'tele2’ contact moet opnemen. Op het moment dat ik een mail kreeg dat het bezorgd zou zijn, was ik uiteraard thuis. In de loop van de dag bij alle buren aangebeld. maar niemand heeft hem ontvangen. Er staat ook dat het bezorgd is op mijn adres. geprobeerd met tele2 contact te zoeken via telefoon, maar ik bleef in de wacht staan.Mijn vraag is; Wat moet ik nu doen?Met vriendelijke groet,Christiaan
Mijn 4G gaat niet meer aan, heb me telefoon al opgeschoond , kan niet bellen en smsen, en geen internet, en wanneer ik klantenservice probeer te bellen, zegt het dat ik geblokkeerd ben, terwijl als ik naar mijn Tele2 ga staat er dat er geen blokkade is, dus wat moet ik doen
Na betaling rekening nog steeds een blokkade. Inmiddels 1.5 uur veder nog steeds niks..
Ik had een betaalachterstand waardoor ik een blokkade kreeg, gelijk betaald, maar na 2,5 uur is hij nogsteeds geblokkeerd, al meerdere keren opnieuw opgestart, maar ik blijf geblokkeerd..De chat zei dat ik kon bellen voor hulp, maar ik heb maar 1 telefoon, dus ik kan niet bellen, kunnen jullie mij zsm helpen?
Ik had via tele2 zelf een iphobe 11 abonnement besteld. Is al paar dagen verder en heb nog steeds geen mail gekregen van wanneer mijn iPhone kan komen. Duurt dit altijd zo lang?
Hoi,ik had een vraagje ik heb sinds vrijdag mijn abonnement gewijzigd . Ik had eerst sim only en heb nu een iphone 11 abonnement gehaald. Mijn vraag is of ik het goed heb gedaan zo niet kunnen jullie het voor mij dan wijzigen? Ik hoor het snel! M.V.G Arda
Hi i lost my PUK code as i dont have the SIM holder and my number isnt registered on the app, can someone help me on this? thank you
Ik heb recentelijk vaak last van de melding “Niet aangemeld bij netwerk” wanneer ik iemand probeer te bellen, dit zelfs nadat ik nog geen 5 minuten geleden nog iemand gebelt heb. Ik heb een Samsung S21 5G.
Ik kan mijn pukcode niet inzien omdat ik niet kan inloggen wegens tweestapsverificatie.Dit lijkt een loophole. Puk opvragen kan alleen als je in je telefoon kan en daarvoor heb je weer een pukcode. Onmogelijk dus. Het is zondagochtend vroeg en de klantenservice is dicht. Wat nu?
Waarom zijn de kosten van een unlimited abonnement opeens 38 euro ipv 27 euro als ik mijn abonnement wijzig?
Op 18 Juli abonnement verlengd met toestel S22 Ultra rood 563€ aanbetaald. Track and Trace van Post.nl gekregen zou 19 Juli geleverd worden. Dit werd iedere dag verschoven tot aan 22 Juli. Daar staat nog steeds bezorgmoment niet gehaald hou de track and trace in de gaten. Het is nu al 29 Juli. Meerdere keren contact met Tele2 gehad. Moest maar afwachten. 25 Juli weer gebeld zou een onderzoek gestart worden. Vandaag 29 Juli weer gebeld met Tele2 nadat ik weer contact had gehad met Post.nl die mij konden vertellen dat er geen contact is opgenomen door Tele2. Tele2 zei vandaag dat er manco onderzoek is uitgevoerd en dat het pakket bij Post.nl zou zijn. Ik gezegt dat ik mijn bestelling wil annuleren en dat kan ook volgens de site ook al heb je nog geen telefoon ontvangen. Binnen 15 dagen kun je annuleren. Werd mij verteld dat het in orde werd gemaakt en dat ik een mail zou ontvangen. Die kreeg ik niet. Wederom contact op genomen. En werd mij doodleuk verteld dat annuleren niet kon en ik ma
Hallo, ik heb sinds kort een abonnement bij tele2 aangezien de klantenservice van t-mobile onmogelijk slecht is. Nou is mijn punt een beetje dat ik 20gb internet heb en hier ongeveer 25-28 dagen mee toe kan(zonder dat ik op mijn mb’s let). Nou heb ik voor de laatste paar dagen 5gb bij gekocht en dit is na anderhalf dag op??? En als ik dan in de tele2 app kijk staat er dat er ongeveer 3gb is gebruikt maar er is nog 100mb over? Kan iemand mij zeggen of het normaal is dat je bij gekochte mb’s veeel sneller gaan dan normale mb’s. Ook heb ik op internet veel mensen gelezen met het zelfde gevoel/idee/probleem.nu verwacht ik een reactie waarin vermeld word dat ze wettelijk niet mogen kijken waar je mb’s heen gaan, maar daar kunnen ze natuurlijk makkelijk achter verschuilen. Zo zouden ze ons eigenlijk heel makkelijk kunnen oplichten. daarnaast verder super tevreden met tele2!! mvg.
Laat ik beginnen met dat ik al 15 jaar (jaja, sinds mijn 16e) naar volle tevredenheid een mobiel abonnement bij Tele2 heb. Mijn zoontje liet onlangs mijn telefoon van bijna 2 jaar oud vallen waardoor deze niet meer werkte. Aangezien mijn abo bijna af zou lopen gecheckt of ik al eerder een toestel kon krijgen, en voila; mogelijk via Early Renewal, fantastisch! Echter kreeg ik tijdens het afsluiten te horen dat ik wel €71 hiervoor moet betalen. Dit omdat ik 2 weken eerder was dan dat ik normaliter via mijn abonnement een nieuw toestel uit kon zoeken. Omdat ik het toestel het liefst zsm in huis wilde hebben heb ik hier akkoord op gegeven, maar eigenlijk is het van de zotte. Daarom wil ik hierbij vragen of Tele2 vanuit coulance deze kosten wil crediteren. Alvast bedankt voor het reageren. Hartelijke groet,Anja
Om te beginnen deze vraag gerust niet voor het telefoon nummer waarmee ik op dit forum geregistreerd ben. De roaming van mijn dochter werkt niet terwijl die van mijn zoon probleemloos werkt. Inmiddels geprobeerd- gecontroleerd of roaming en dataverbruik etc aan staat-Roaming Handmatig instellen mbv toestelondersteuning via de tele2 site uitgevoerd-wifi en internet instellingen gereset. Ik heb het vermoeden dat er bij Tele 2 iets geblokkeerd wordt, iemand hier ervaring mee?Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.Groet Martin
Hoe zet ik die irritante en quasi-komische SMS'jes van Tele2 uit zodra ik de grens over ga dat ik mij in het buitenland bevind?
Ik heb net een bestelling gesplaats , maar de verkeerde e-mail neergezet om de gegevens van mijn bestelling te kijken en een bezorgafstraak te maken , kan iemand mij helpen ?
Ik ga binnenkort twee weken op vakantie binnen Nederland. Ik heb een unlimited abonnement. Ik gebruik normaliter ongeveer 4/5 GB data per dag. Is het, gezien de FUP, erg als ik tijdens de vakantie ineens veel meer data gebruik en misschien wel iedere dag meerdere boosters activeer?
Ik heb eergisteren een bestelling gedaan voor de iPhone 13 256gb in het goud, welke direct leverbaar zou zijn. Ik heb echter nog steeds geen mail gehad, over wanneer ik het toestel kan ontvangen. Als ik de bestelstatus opzoek staat er dat ze wachten op voorraad. Dit, terwijl er op de Tele2 website al een aantal dagen staat dat dit toestel direct leverbaar is. Hoelang duurt het voor de telefoon geleverd wordt?
Ik heb een contractovername aangevraagd. Hoelang duurt dit ongeveer? Ik wil namelijk verlengen en dat kon niet door de gegevens van het contract.
Ik heb een bestelling gedaan voor de iPhone 13 128gb zwart, nadat een medewerker van Tele2 mij aangaf dat deze op voorraad is. Ik heb echter nog steeds geen bezorgingsmail ontvangen en als ik de bestelstatus opzoek staat er dat ze wachten op voorraad. Hoelang duurt het voor de telefoon bezorgd? Ik ga aanstaande vrijdag op vakantie en heb voor dan de telefoon nodig.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.