Op 18 Juli abonnement verlengd met toestel S22 Ultra rood 563€ aanbetaald. Track and Trace van Post.nl gekregen zou 19 Juli geleverd worden. Dit werd iedere dag verschoven tot aan 22 Juli. Daar staat nog steeds bezorgmoment niet gehaald hou de track and trace in de gaten. Het is nu al 29 Juli. Meerdere keren contact met Tele2 gehad. Moest maar afwachten. 25 Juli weer gebeld zou een onderzoek gestart worden. Vandaag 29 Juli weer gebeld met Tele2 nadat ik weer contact had gehad met Post.nl die mij konden vertellen dat er geen contact is opgenomen door Tele2. Tele2 zei vandaag dat er manco onderzoek is uitgevoerd en dat het pakket bij Post.nl zou zijn. Ik gezegt dat ik mijn bestelling wil annuleren en dat kan ook volgens de site ook al heb je nog geen telefoon ontvangen. Binnen 15 dagen kun je annuleren. Werd mij verteld dat het in orde werd gemaakt en dat ik een mail zou ontvangen. Die kreeg ik niet. Wederom contact op genomen. En werd mij doodleuk verteld dat annuleren niet kon en ik maar moest afwachten. Ik ging hier niet mee akkoord. Werd er gezegt we blijven in rondjes draaien en komen hier niet uit en werd er opgehangen. Ronduit schandalig dat er zo met de klanten word om gegaan.
Oplossing: Bestelling annuleren en aanbetaling overboeken zodat ik een nieuwe telefoon kan laten leveren via AMP.