De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Maandagmorgen 29-8 heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw apparaat (Samsung Z Flip 4). Ik heb keurig het overzicht/bevestiging van mijn bestelling ontvangen, maar een bevestiging van AMP of PostNL laat nu nog steeds op zich wachten. Er wordt aangegeven dat het apparaat direct leverbaar zou zijn, maar het duurt inmiddels al 3 dagen voor ik uberhaupt bericht over de verzending nog moet ontvangen. Heeft iemand dezelfde ervaring of is dit niet de normale gang van zaken? Edit: Het checken van de bestelling op de site d.m.v. E-mail + adres resulteert in een foutmelding.
Beste Tele2-support/forumleden,Ik heb een tweetal vragen m.b.t. de (pre-)order van de Galaxy Z Flip 4:1. Er staat in de actievoorwaarden dat je een Galaxy Watch 5 LTE (grijs) krijgt bij een Galaxy Z Flip 4 i.c.m. een abonnement. Maakt het hierbij uit of je een 24-maanden contract hebt of een maandelijks opzegbaar abonnement? In de 'bijzondere actievoorwaarden' kan ik hier niets over vinden.2. De tweede actie is 200 euro inruilwaarde. Kun je dit óók doen als je al gebruik hebt gemaakt van de Galaxy Watch 5 actie?Alvast bedankt!
Er zou vandaag wat bezorgd moeten worden met amp levering. Nu weet ik niet wat dat is want heb mijn simkaart al binnen
Heb vandaag abonnement verlengd met toestel. Zou direct een bevestigingsmail krijgen met betaallink maar nog steeds niks gehad.
Hallo, Ik probeer al een tijdje mijn sim kaart te activeren.Maar het lukt niet, Ik heb mijn sim kaart sinds 31-08-2022 ontvangen. Ik hoop dat er iemand is die mij eventueel, kan helpen. Want als ik de sim kaart activeer, dan krijg ik een fout melding dat activeren niet gelukt is. I.v.m. technische fout. Vriendelijke groeten.Malika T.
Vandaag een mail gekregen van PostNL waarin staat dat mijn toestel (iphone 13) is bezorgt. Bovendien is er ook nog eens getekend terwijl de bezorger niet bij mijn deur is geweest. PostNL spreekt de bezorger aan en doet er verder niks mee en TELE2 gaat een onderzoek starten wat nog even kan duren. Mijn nieuwe abbonement is gestart en de toestel is zoek.Ik wil tele2 vragen om af te zien van deze diefstalgevoelige bezorgmethode waarbij de bezorger zelf een krabbeltje kan zetten en aan kan geven dat het pakketje is bezorgd. Ik moet vervolgens deelnemen aan een onderzoek om te bewijzen dat ik de toestel niet heb ontvangen.
Ik heb afgelopen maandag 18 Juli bestelling geplaatst. Verlenging abbo met toestel. 563€ bijbetaald. Email ontvangen dat het toestel op dinsdag 19 Juli met post.nl bezorgd zou worden. Werd verschoven naar woensdag en daarna naar donderdag en nu weer naar vrijdag verschoven.Ik heb inmiddels al 3 keer contact gehad met Tele 2. Annuleren kan niet. Ik kan pakketje weigeren als ze morgen voor de deur staan. Ik zei dat word morgen weer verschoven dan moest ik weer terug bellen dan pas word een onderzoek gestart Ik heb met Post.nl gebeld die zeiden als na 2 dagen pakketje niet geleverd is dat de afzender dus TELE 2 contact met hun dient op te nemen. Ik vind het ronduit schandalig die afwachtende houding van Tele 2. Zo ga je niet met de klanten om! Wegens drukte gaan ze in zee met Post.nl maar telefoons worden niet geleverd. Ik weet dat ik niet de enige ben die dit overkomt. Verstuur de telefoon met AMP weet je zeker dat ze bezorgd worden. IK WIL DAT ER NU ACTIE ONDERNOMEN WORD. Verstuur een
Beste mensen,Mijn moeder heeft een nieuwe telefoon besteld, de iPhone 12. Ze heeft daarvan ook een bevestigingsmail ontvangen, maar 2 dagen later nog geen mail over het bezorgen. Er stond verder niet bij dat de telefoon niet in vooraad was o.i.d.
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Plus! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Plus Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bes
Ik krijg een foutmelding -niet afgeleverd- als ik een sms met mijn iPhone XR verstuur. Als ik een sms naar een ander eigen nummer ter controle verstuur, komt de sms wel aan. ,ondanks dezelfde foutmelding. Vervolgens meld mijn iPhone dat bericht versturen mislukt is, terwijl dat niet het geval is. Ik zie geen blokkeringen in mijn toestel instellingen en ook niet in mijn tele2.
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bestelling wi
Ik ben in de USA. De dataverbinding moet ik handmatig kiezen op T-Mobile 4G om 4G te krijgen. Na enkele minuten valt de verbinding snelheid terug naar Edge, dus niet bruikbaar voor de meeste apps. Het verbinden met een andere provider lukt niet. Herstarten van het toestel helpt niet. Ik zit in het centrum van een grote stad (Seattle) en ben buiten, dus dekking lijkt me geen probleem. Om weer op 4G te komen moet ik opnieuw een handmatig T-Mobile 4G kiezen, maar na enkele minuten is het weer Edge.Een grote (dure) buitenland bundel gekocht, maar die kan ik dus niet gebruiken. Wat kan ik doen om een goede verbinding te krijgen en houden? Toestel: Samsung S7
Ik ben momenteel op vakantie, heb per ongeluk de verkeerde pincode gebruikt en moet nu de pukcode hebben. Ik heb geprobeerd via mijn tele2 op te vragen maar helaas is mijn nummer nog niet gekoppeld en ook niet mogelijk omdat ik mijn telefoon niet in kan zien. Mijn simkaart houder ben ik tevens al een poosje kwijt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, anders zit ik zonder telefoon op vakantie.
Hallo, ik heb sinds een aantal dagen geen service meer.ik heb ook nieuwe simkaart maar helaas werkt niet.kunt u me helpen?
Goedendag, telefoon verloren op vakantie , komen zojuist thuis ( zaterdag avond ) Sim op de mat, super!! Maar nu moeten we wachten tot maandag 9 uur om klantenservice te bellen… kan dat ook anders? alvast dank! Floor
Ik heb afgelopen maandag een iphone 11 besteld en daar ook gelijk een bevestingsmail van gekregen. Daar stond ook in dat het Koerierbedrijf AMP contact met mij zou opnemen voor een bezorgafspraak in te plannen. Ik heb alleen tot heden niks gehoord. Waarom is dit?
Moet bewijs leveren dat ik toestel krediet afbetaal en dat de bkr afgemeld word ,maar er is bij tele 2 geen toestel krediet van mij bekend ,en toch bkr ,nu heb ik op hele korte termijn bewijs nodig dat er geen krediet is en dat bkr afgemeld word ,of dat ik het toestelkrediet kan aflossen en afgemeld word ,of dat er een fout is gemaakt,lukt dat niet op heel korte termijn dan word mijn koop ontbonden omdat ik mijn hypotheek niet rond krijg dus is spoed bij,is een fout bij tele 2 ,geen krediet bekend en kunnen ook niks vinden van bkr ,zou dit graag snel opgelost hebben.
Ik ontvang sinds kort geen SMS- verificaties meer van Facebook. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn account en de codegenerator instellen. Ik heb hier eerder nooit problemen mee gehad, maar ineens was de codegenerator niet meer gekoppeld en omdat ik deze nodig heb om in te loggen kan ik nu niet meer inloggen op de PC en op de telefoon. Ik ben op één toestel nog ingelogd maar de SMS die de codegenerator zou moeten sturen ontvang ik al dagen niet. Ik heb al alles geprobeerd maar niets werkt. Ik zie op het forum meerdere klachten hierover en ik stel het op prijs als hier snel aandacht aan wordt gegegeven.
Voor de twee staps verificatie van onder andere mijn PlayStation account hoor ik een verificatie sms te krijgen. Mijn telefoonnummer staat 100% goed in mijn PlayStation account, maar ik kan deze niet veranderen in een ander nummer, omdat ik nu dus niet bij mijn gegevens kom doordat ik de verificatie niet doorkom.Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar lukt steeds weer niet om een sms te ontvangen. Graag ontvang ik een oplossing.
Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren omdat mijn oude kwijt is. Omdat ik geen simkaart heb kan ik niet bellen met klantenservice. Is er een andere oplossing hiervoor?
Ik heb van zowel de Oranje buitenlandbundel als 2x de Roze buitenlandbundel geen gebruik kunnen maken terwijl dit nu wel gefactureerd en afgeschreven. Omdat ik totaal offline was, kon ik ook niet bij mijn Tele2 app om aan te geven dat ik hier tijdens mijn vakantie geen gebruik van heb kunnen maken. Omdat mijn oudste dochter niet mee ging op vakantie naar Costa Rica was er noodzaak om voor haar altijd bereikbaar te zijn. Dit is niet gelukt omdat ik eerst per ongeluk een Oranje bundel heb gekocht bij een tussenlanding in Panama. Vervolgens heb ik in Costa Rica een Roze bundel gekocht die ik niet kon gebruiken omdat ik eerst de Oranje buitenlandbundel moest opmaken. Dit ging niet omdat ik op dat moment niet meer in Panama was maar in Costa Rica. Ik heb hier tegen hoge kosten over moeten bellen met de Tele2 klantenservice (ik heb op 23 juli jl gesproken met uw collega Ronald) waarna ik een dag later ineens de Roze buitenlandbundel tot mijn beschikking had. Echter na 3 dagen op 26 juli kr
Begin juli heb ik op eigen initiatief het resterende toestelkrediet a €203,64 afbetaald. Ik ontving gister een factuur, waar ditzelfde bedrag nogmaals in rekening is gebracht. Dat lijkt me niet kloppen. Al geprobeerd te bellen, maar na een doolhof vol ontmoedigingstechnieken nu maar hier de vraag: klopt dit wel??
Ik verblijf een aantal dagen in Duitsland. Nu zag ik vanavond dat ik 1,50 Euro aan extra kosten heb omdat ik vanochtend om 08:05 uur twee keer een sms heb gestuurd naar nummer 6060. Ik heb vandaag geen enkele sms gestuurd en/of ontvangen. Ook heb ik een onbeperkt abonnement. 1,50 Euro is niet de wereld qua bedrag. Maar ik wil graag weten waar dit vandaan komt. Iemand een idee?
ik ben mijnpukcode kwijt en de kaart waar het op staat.kan een moderater mij helpen ?
Ik zit in bet buitenland (USA) en een SMS versturen naar 1280 voor her aktiveren van een bundel werkt niet. Ik krijg een melding "Verzenden mislukt". Helaas kan ik nergens instellingen voor SMS terugvinden op de telefoon om deze te controleren. Ook is de Klantenservice alleen via een duur telefoontje naar Nederland bereikbaar. Wie kan me helpen met dit probleem? Alvast bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.