beantwoord

Hoge kosten buitenlandbundel Costa Rica

  • 22 August 2022
  • 5 reacties
  • 83 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik heb van zowel de Oranje buitenlandbundel als 2x de Roze buitenlandbundel geen gebruik kunnen maken terwijl dit nu wel gefactureerd en afgeschreven.

 

Omdat ik totaal offline was, kon ik ook niet bij mijn Tele2 app om aan te geven dat ik hier tijdens mijn vakantie geen gebruik van heb kunnen maken. Omdat mijn oudste dochter niet mee ging op vakantie naar Costa Rica was er noodzaak om voor haar altijd bereikbaar te zijn. Dit is niet gelukt omdat ik eerst per ongeluk een Oranje bundel heb gekocht bij een tussenlanding in Panama. Vervolgens heb ik in Costa Rica een Roze bundel gekocht die ik niet kon gebruiken omdat ik eerst de Oranje buitenlandbundel moest opmaken. Dit ging niet omdat ik op dat moment niet meer in Panama was maar in Costa Rica.

 

Ik heb hier tegen hoge kosten over moeten bellen met de Tele2 klantenservice (ik heb op 23 juli jl gesproken met uw collega Ronald) waarna ik een dag later ineens de Roze buitenlandbundel tot mijn beschikking had. Echter na 3 dagen op 26 juli krijg ik een sms dat ik 100% van mijn buitenlandbundel zou hebben gebruikt terwijl de Tele2 app op mijn iPhone op dat moment nog bijna 300Mb aangeeft. Ik word echter offline gezet. Ik sms dit naar Tele2 maar krijg hier geen reactie over.

 

Kortom, er wordt nu voor veel geld drie buitenlandbundels afgerekend (1x Oranje en 2x Roze) die ik niet heb gebruikt en ook niet kunnen gebruiken. Hierbij heb ik voor veel geld vanuit Costa Rica met de Tele2 klantenservice moeten bellen wat niet leidde tot een oplossing. Ik ben hierdoor 3 weken niet bereikbaar geweest voor mijn dochter maar waar ik nu wel een hoge rekening voor krijg. Ik kan mij nl niet voorstellen dat dit het serviceniveau is wat Tele2 voor ogen heeft.

Hoe ziet Tele2 dit?

icon

Beste antwoord door eric 22 August 2022, 19:09

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je niet gebruikte bundels hebt zijn er moderators die uit coulance die bundels wel eens vergoeden. Wacht dus even hun bericht in jouw topic af.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @RHW,

Dat klinkt absoluut niet ideaal en ik had je dit graag willen besparen. Ik hoop dat je ondanks je onbereikbaarheid wel van je verblijf in Costa Rica hebt genoten! Zet even je 06-nummer in je profiel, dan duik ik er direct voor je in en dan kijk ik met alle plezier wat ik voor je kan betekenen! 😊

Groetjes,

Marciano

Alvast dank👍!  Mijn nummer staat erin nu.

Tele2 heeft hier naar tevredenheid een positief gebaar in gemaakt. Topic kan gesloten worden. 

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn om te horen en bedankt voor je mooie reacties! 😊