De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb een paar maanden geleden een sim only abbonement afgesloten bij TELE2 . kort daarna heb ik een Mobiel met abbonement afgesloten. Ik heb hier toen contact over gehad met de helpdesk, aangezien ik blijkbaar een factuur van een bedrag had gekregen waar ik niks van snapte.. Ik had gewoon begrepen qua wat er op de site van TELE2 stond dat het lopende sim only abbonement zou worden overgezet in een Mobiel met abbonement.. Bleek dit dus niet zo te zijn , maar tele2 heeft alsnog de telefoon opgestuurd, facturen gestuurd, bijbehorende simkaart gestuurd… Na een lange discussie met de man aan de telefoon gaf hij aan nog een bericht te hadden gestuurd via de SMS.. Dat was op de dag dat mijn nieuwe telefoon geleverd was en toen ik alles had overgezet op mijn nieuwe telefoon , zijn er veel gesprekken verloren gegaan en ik was daarom dus ook helemaal niet op de hoogte van dit hele probleem.. Na een lang gesprek met de TELE2 medewerker had hij gezegd dat hij mij zou willen matsen door het si
Ik wil graag een nieuwe telefoon kopen bij tele2 en daarbij mijn abonnement verlengen. Maar ik zit met het volgende: in oktober en november heb ik nog een 20gb internet bundel nodig. vanaf 1 december wil ik overgaan naar de allergoedkoopste bundel, omdat ik 8 maanden buiten europa ben, maar wel mijn nummer wil behouden. Wat kan ik het beste doen? Een mobiel kopen incl de aller goedkoopste bundel, direct upgraden naar 20gb, en over 2 maanden terugzetten? (gezien je anders niet kan downgraden) Als ik direct upgrade, hoe lang zal het dan duren voordat ik de 20gb heb, zit ik dan 1 maand zonder data?Ik kan ook eventueel het abonnement maandelijks opzegbaar maken, en overgaan op iets pre-paid voor 8 maanden, maar dit lijkt me net teveel gedoe voor 8 x 10 euro. Andere opties of problemen die ik niet zie? Advies is welkom. Bedankt, Luka
Ik heb een simonly abonnement dat maandelijks opzegbaar is, op naam van mijn moeder aangezien ik destijds nog minderjarig was. Ik wil graag een nieuw abonnement met toestel aanschaffen, op mijn eigen naam met hetzelfde nummer. Nu loop ik tegen 2 problemen aan:In de achternaam van mijn moeder staat een kleine spelfout. Als ik het contractovername formulier wil invullen krijg ik de melding dat dit niet kan omdat “de contractstermijn van het mobiele nummer al is afgelopen”Als ik een nieuw abonnement zou afsluiten met nummerbehoud, dan moet ik aansluitkosten betalen, wat ik uiteraard liever niet onnodig doe. Hoe zou ik dit het beste kunnen oplossen?
Beste Tele2 Service, Enkele weken geleden heb ik via de chat contact opgenomen met een van de medewerkers om te vragen over het wisselen van mijn abonnement naar een prepaid sim i.v.m. Reizen. Destijds is mij het volgende verteld:( 4m 35s ) Hind: Aha, dan kan je het meteen mogelijk maken. Meestal duurt het proces maximaal 30 dagen( 5m 20s ) bart vermeulen: oke fijn( 5m 35s ) bart vermeulen: dus als ik het 16 september stop zet dan hoef ik niet meer over de maand oktober te betalen?( 7m 44s ) Hind: Bij Tele2 factureren we altijd achteraf, maar je betaald voor wat je gebruikt.( 8m 26s ) Hind: Dus als jij per 16 september overgaat, dan betaal je tot dan Nu heb ik vandaag telefonisch contact opgenomen, waarbij ik krijg te horen dat er een 30 dagen opzegtermijn aanwezig is waarbij de abonnement kosten van mijn sim-only door lopen. De gehele reden waarom ik deze informatie destijds wilde weten was zodat ik niet teveel moest gaan betalen en tijdig mijn abonnement stop zou zetten. Dit is dus
Volgens mijn account staat in de cirkel EU een hoeveelheid van 22.000mb. Ik heb tot vandaag gebruikt 7,63 gb en zou over hebben volgens die cirkel 9,350mb. Nu kan ik best rekenen maar opgeteld kom ik dan aan 18.000mb. Op mijn 2e abbonement onder dezelfde voorwaarden is het wel goed gegaan. Gebeld met klantenservice maar daar wordt je ook niet wijzer van en gesprek werd op een gegeven moment afgebroken. Zit momenteel in Frankrijk.Oeltjesjoeltje
Hallo,Ik heb een betalingsachterstand wegens onvoldoende saldo op mijn lopende rekening. Ik wilde deze betalen maar de link was al verlopen. Vervolgens werd ik verwezen naar het inloggen van MijnTele2. Dit geprobeerd, maar ik heb zo lang niet ingelogd dat dit account is verwijderd en ik een nieuw account moet aanmaken. Daarvoor heb ik een sms nodig naar mijn huidige nummer. Nou is het zo dat ik in het buitenland (Japan) zit, en geen toegang heb tot deze simkaart. Ik probeer contact op te nemen maar dit is vrij lastig gezien ik niet kan bellen en de chatbot geen hulp biedt. Vandaar via deze weg. Ik zou graag deze rekening willen betalen en tevens mijn contract, wanneer deze afloopt, opzeggen.Ik hoop van jullie te horen. Jasper
Wie weet wanneer Tele2 nu eens eindelijk een E sim gaat aanbieden? Ze zeggen altijd dat Tmobile de grote broer/zus is van Tele2, die gebruiken wel al een E sim, voor mij een reden om over te stappen……Hoe denken jullie hierover?
Beste,Ik was op de website aan het kijken om m'n abonnement te verlengen met een nieuw toestel.Wilde nog niets bestellen maar even doorklikken en kijken hoe het met de verzending/bezorging zou gaan. Toen ik bij de eventuele betaling kwam had ik het afgebroken. Alsnog kreeg ik een mail met m'n bestelling en verlenging alleen dat ik de betaling nog moest verichten. Ok niet helemaal de bedoeling maar dacht, naja kan het volgende week doen of nu. Dus wilde alsnog de iDeal betaling doen. Maar dat lukt dus niet meer. Help?! Het lukt me ook niet om m'm bestelling te annuleren al zegt de website dat dat zou moeten kunnen.
@Johrick van Tele2 Ik krijg op dit moment alleen elke maand de factuur per mail van mijn eerste telefoonnummer. Als ik de instelling wijzig voor het tweede telefoonnummer, dan wordt er aangegeven dat de instelling is opgeslagen. Maar als ik daarna naar de instelling terug ga, dan is mijn keuze weer ongedaan gemaakt.Privébericht heb je reeds ontvangen n.a.v. mijn eerdere bericht dat je zelf hebt gesloten waarna je mij vertelt dat ik je niet ongevraagd een PB mag sturen. Nee, die is logisch.
Ik heb een privébericht gekregen van gebruiker annawill02 waarin ze vraagt haar te mailen, omdat ze m'n profiel interessant vond. Graag dit privébericht verwijderen. Dat ik dit zelf niet kan is mij ook een raadsel.Waarom zijn eerdere topics hierover gesloten? Hou alle meldingen toch allemaal in één topic! Ik neem nog de moeite om een nieuw topic te openen, maar kan me voorstellend dat veel gebruikers zoiets hebben van: laat maar zitten.
Hallo, mijn telefoonnummer stond in het Facebook-datalek. Ik heb mijn contract nu opgezegd omdat ik naar Duitsland ben verhuisd, maar je moet dit nummer niet aan andere mensen geven, omdat het op het dark web wordt verkocht. Neem dan contact met mij op, ik heb geen e-mail van je, en ik bel je niet meer in Nederland omdat het mij geld kost en je chat niet werkt.
Is het mogelijk om 1 achterstand van 2021 (die meteen is hersteld) wegens belangenafweging te verwijderen? die melding zorgt ervoor dat ik niet in aanmerking kom voor een lening.
sinds juli heb ik mijn iPhone 11 aan familie gegeven. nu ging het de eerste week zonder problemen maar al snel had de iPhone moeite met verbinding maken naar het tele2 netwerk. Bellen is alleen mogelijk via WiFi en er is geen 4g (of 3G enz) ontvangst.De iPhone heeft bij mij altijd perfect gewerkt via Vodafone. na de klantenservice gesproken te hebben werd duidelijk dat dit waarschijnlijk een hardware probleem is en dat het niet bij tele 2 ligt. Echter bleef het aan mij knagen dat de telefoon na een week opeens geen verbinding meer kon maken. nu kwam ik een artikel van KPN tegen waar specifiek dit probleem naar voren komt met de iPhone 11 op het netwerk van KPN en dat gebruikers rond juli een soortgelijk probleem ondervonden. (Tweakers schrijft hier een artikel over).mijn vraag is of er andere mensen zijn die soortgelijke problemen ervaren via tele 2.
Ik heb gisteren verlengd met een nieuwe telefoon die ik direct volledig wilde betalen. Helaas is de betaling mislukt. Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice en ze zei dat ik dezelfde dag een mail zou krijgen met een link om als nog te betalen omdat de bestelling wel doorgekomen was Die heb ik nog niet gekregen en ook tussen mijn facturen zie ik niets. Als ik kijk bij nieuw abonnement zie ik het abonnement wel, alleen gaat dat pas in op 29 december ipv van 14 september??!! Gaat dit nu wel goed komen en hoe lang duurt het voordat ik de betaallink krijg?
Ik heb nu pas een nieuwe simkaart omdat me oude kapot is alleen ik kan niet bellen met de nieuwe simkaart na klantenservice omdat hij nog geactiveerd moet worden kan iemand me helpen ?
Op de tele2 site staat dat de 200€ extra inruilactie bij de flip4 tot 2 October loopt. Na het lezen van de Samsung voorwaarden en contact met Samsung via whatsapp, blijkt dat de actie tot 4 september loopt en niet tot 2 October. Dus de info op de tele2 site is incorrect. Als dit niet wordt gewijzigd zou het zelfs misleidend genoemd kunnen worden om hogere verkoopaantallen te krijgen. Graag opheldering van Tele2 aangezien Tele2 verantwoordelijk is voor de info op hun site!!! En dus niet verwijzen naar de Samsung site want Samsung is heeft geen invloed op de Tele2 site.
Hallo,Ik heb een sim only abonnement afgesloten maar wil deze graag annuleren. Heb afgelopen zaterdag al gebeld maar werd mij verteld dat het niet zomaar mogelijk is een sim only bestelling te annuleren. Hij vertelde mij een retourformulier in te vullen en dat heb ik gedaan maar alsnog word er niks geannuleerd of überhaupt ergens op gereageerd. Wat kan ik het beste doen nu?
Deze maand wordt ineens elke maandag een bedrag van €5 afgeschreven, zonder dat ik iets heb aangevraagd. Er staat bij vermeld mobiele betaling en onder type de code FTMSC. Wie kan me zeggen waar dit voor staat
Beste allen, Ben al geruime tijd in zuidwest usa.Ik heb echt alles geprobeerd om een goede sterke verbinding te krijgen voor internet! Alle providers handmatig gezocht en proberen te verbinden, echter meld mijn telefoon dat alleen t-mobile hier ondersteunt word. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart heb ik max. 2 minuten G4 en dan weer een E.Mijn partner heeft KPN en belt hier via AT&T, zij heeft verder geen problemen en gewoon G4.Dit is zeer frustrerend omdat ik een USA Bundel aanschaf en vervolgens hier niks mee kan! Ik heb een goede verbinding hier om meerdere redenen echt nodig. Iemand goede tips of liever de oplossing?
Hier zijn ze dan, de OPPO Reno8 | OPPO Reno8 Pro Welkom in deze FAQ over de OPPO Reno8 en OPPO Reno8 Pro. In dit topic vind je alle info over de toestellen, je bestelling en wanneer je jouw prachtige OPPO in handen kunt krijgen! Koop één van de gloednieuwe OPPO Reno8 series en je doet tot en met 2 oktober 2022 mee met een waanzinnige actie, namelijk:Tijdelijke OPPO actieActie OPPO RENO8: Ontvang de Enco Free2 oordopjes t.w.v. € 99 en Special Case t.w.v. € 29. Totale waarde € 128!Actie OPPO RENO8 Pro: Ontvang de OPPO enco X2 t.w.v. € 199, een OPPO Watch Free t.w.v. € 99 en een Special Case t.w.v. € 29. Waar kan ik mij registreren voor de OPPO actie?De actie is geheel afkomstig van OPPO zelf. Registreer jouw cadeau op de website van OPPO! Wat heb je nodig om te registreren? Je hebt een kopie van je aankoopbewijs nodig om je gratis cadeau te registreren op de website van OPPO. Op je aankoopbewijs staat om welk toestel het gaat en de kosten, inclusief thuiskopieheffing over het toestel.
Ik heb hele slechte verbinding met mijn OnePlus 8t. Mijn verbinding tijdens het bellen valt constant weg en ook valt mijn internet voor enkele seconden weg, waardoor webpaginas heel lang laden. De verbinding switcht constant tussen 4g en 4g+.Ik heb hierover al meedere malen gebeld met tele2, alleen tot nu toe nog niet gekomen tot een oplossing.... Network reset en apn instellingen al meerdere malen aangepast + software updates, zonder resultaat.
Ik ben met een sim only abbonement overgestapt naar Tele2.Nu wil ik mijn telefoonnummer koppelen aan mijn account, maar er staat dat mijn nummer al is gekoppeld aan een ander account en dat ik deze eerst moet ontkoppelen. Ik weet echter niet hoe
Zojuist via de Tele2 app mijn abonnement verhoogd voor 1 maand vanwege het vermoeden dat ik deze maand meer data zal gebruiken.In de app druk ik op ‘Abonnement wijzigen’ en zag ik de optie om meer data te kiezen. Er stond geen bedrag bij, dus ik dacht: “Prima, zou vast nog niet zichtbaar zijn en ik zie mijn nieuwe tarief wel in mijn totaaloverzicht voordat ik akkoord ga.” Daarna drukte ik vrolijk verder en stond er dat mijn nieuwe tarief € 0,00 zou zijn! Ik dacht: “Top! Misschien dat ik al langer klant ben en dat mijn tarief hetzelfde zou blijven als ik dit zou verhogen. Er stond werkelijk niets met dat ik meer zou betalen per maand. Beetje vreemd, maar dit stond er echt. Ik bevestig de wijziging van mijn abonnement: “Je nieuwe tarief is…” Hoppa! € 15,- euro meer dan mijn gebruikelijke abonnement. Ik had wel eerst een tarief willen zien voordat ik beslis of ik dit werkelijk wil en of dit wel voordelig is. Want ik kon eigenlijk beter mijn verjaardagscadeau “24 uur lang Unlimited Data” g
Hoiii ik heb een vraagje mijn nummer word overzet op de 28e . Betekend dat dat mijn Sim kaart het nog helemaal niet doet tot die tijd of dat ik mijn nummer alleen nog niet heb ?
Mijn nieuwe telefoon abonnement is 30 augustus ingegaan. Wat wordt van deze maand precies gefactureerd. In totaal is het precies 1 dag geweest, en zal vanaf 1 september weer een nieuwe maand ingaan. Hoe wordt deze ene dag berekend en gefactureerd?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.