Skip to main content

Beste,

Ik was op de website aan het kijken om m'n abonnement te verlengen met een nieuw toestel.

Wilde nog niets bestellen maar even doorklikken en kijken hoe het met de verzending/bezorging zou gaan. Toen ik bij de eventuele betaling kwam had ik het afgebroken. Alsnog kreeg ik een mail met m'n bestelling en verlenging alleen dat ik de betaling nog moest verichten. Ok niet helemaal de bedoeling maar dacht, naja kan het volgende week doen of nu. Dus wilde alsnog de iDeal betaling doen. Maar dat lukt dus niet meer. 

 

Help?! 

Het lukt me ook niet om m'm bestelling te annuleren al zegt de website dat dat zou moeten kunnen. 

Ik wilde m'n vraag verwijderen want het is ondertussen gelukt. Maar volgens mij kan dat niet. Geen verdere oplossingen nodig dus. :)


Hey Aiko,

Allereerst tof om te horen dat je wil verlengen met een nieuw toestel! Fijn dat het inmiddels is gelukt. Ik zal je topic sluiten.

Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😎

Groetjes,

Marciano