beantwoord

Extra kosten met kenmerk FTMSC

  • 31 August 2022
  • 3 reacties
  • 3037 x bekeken

Deze maand wordt ineens elke maandag een bedrag van €5 afgeschreven, zonder dat ik iets heb aangevraagd. Er staat bij vermeld mobiele betaling en onder type de code FTMSC. Wie kan me zeggen waar dit voor staat

icon

Beste antwoord door MVteB 6 September 2022, 16:56

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi @MVteB,

Ik snap dat je niet zit te wachten op extra kosten en dat je hier dan ook meer duidelijkheid over wilt hebben - ik ga je hierbij helpen!

Je kunt via jouw factuur betalen voor diensten van derde partijen. Sms-diensten, mobiele betalingen of een App-aankoop zijn hier voorbeelden van. Op onze klantenservicepagina vind je alle info en achtergrond terug die je nodig hebt over dit onderwerp.

Je vindt daar ook hoe je meer informatie kunt opvragen over de betreffende dienst én hoe je ze heel eenvoudig kunt blokkeren via MijnTele2. Wanneer de kosten volgens jou niet terecht zijn, kunnen we dit voor je onderzoeken bij de aanbieder van de dienst. Ook die informatie vind je terug op de klantenservicepagina. Zeker de moeite waard om door te nemen dus!

Laat je weten of alles helemaal duidelijk is zo?

Groetjes,
Manouk

Je kunt via jouw factuur betalen voor diensten van derde partijen. Sms-diensten, mobiele betalingen of een App-aankoop zijn hier voorbeelden van. Op onze klantenservicepagina vind je alle info en achtergrond terug die je nodig hebt over dit onderwerp.

Je vindt daar ook hoe je meer informatie kunt opvragen over de betreffende dienst én hoe je ze heel eenvoudig kunt blokkeren via MijnTele2. Wanneer de kosten volgens jou niet terecht zijn, kunnen we dit voor je onderzoeken bij de aanbieder van de dienst. Ook die informatie vind je terug op de klantenservicepagina. Zeker de moeite waard om door te nemen dus!

 

Hallo Manouk,

bedankt voor je hulp, abonnement is stopgezet. Jammer dat dit via de site van jullie niet te vinden was.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @MVteB,

Graag gedaan namens Manouk! Fijn om te horen dat het abonnement is gestopt. 

Bedankt voor je feedback, ik zal dit zeker doorgeven. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten. De Community staat voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne dag! 

Groetjes,

Marciano

Reageer