Beste Tele2 Service,
Enkele weken geleden heb ik via de chat contact opgenomen met een van de medewerkers om te vragen over het wisselen van mijn abonnement naar een prepaid sim i.v.m. Reizen.
Destijds is mij het volgende verteld:
( 4m 35s ) Hind: Aha, dan kan je het meteen mogelijk maken. Meestal duurt het proces maximaal 30 dagen
( 5m 20s ) bart vermeulen: oke fijn
( 5m 35s ) bart vermeulen: dus als ik het 16 september stop zet dan hoef ik niet meer over de maand oktober te betalen?
( 7m 44s ) Hind: Bij Tele2 factureren we altijd achteraf, maar je betaald voor wat je gebruikt.
( 8m 26s ) Hind: Dus als jij per 16 september overgaat, dan betaal je tot dan
Nu heb ik vandaag telefonisch contact opgenomen, waarbij ik krijg te horen dat er een 30 dagen opzegtermijn aanwezig is waarbij de abonnement kosten van mijn sim-only door lopen.
De gehele reden waarom ik deze informatie destijds wilde weten was zodat ik niet teveel moest gaan betalen en tijdig mijn abonnement stop zou zetten. Dit is dus in contrast met wat mij is verteld in de Chat. Hier heb ik vandaag ook nog een chat overgehad waarbij er wordt aangegeven dan het een kwestie van interpretatie is. Hier ben ik het algeheel niet mee eens aangezien er als laatst duidelijk wordt gezegd: Dus als jij per 16 september overgaat, dan betaal je tot dan.
Om deze reden vind ik het dan ook echt onterecht dat ik nog de komende weken abonnement kosten moet gaan betalen terwijl ik dit juist heb proberen te vermijden en hier verkeerde informatie voor heb ontvangen.
Ik zie graag een reactie tegemoet.
Mvg. Bart Vermeulen