De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over Mail
Recent actief
Ik probeer al enkele dagen in te loggen op webmail van versatel omdat mijn webmail-mailbox vol is.Steeds staat er ‘teveel mislukte inlogpogingen, probeer het later nog eens’ terwijl de gegevens wel juist zijn.De klantenservice neemt niet op en een nieuw ww aanvragen gaat niet omdat mijn mailbox vol zit.Is er iemand die weet hoe dit op te lossen? Of kan de klantenservice contact met mij opnemen via tel of ander emailadres?
ik kan nog steeds niet e-mail meer zenden; ontvangen werkt wel.Het systeembeheer komt dan met de melding:Serverfout: 554 5.7.1 <ab.schreuder>: SASL login name rejected: Access denied
te veel mislukte inlogpogingen webmail.wachtwoord gereset, werk voor geen meter, om moedeloos van te worden.hoe los ik dit zelf op?
Op mijn mail van versatel , die ik ontvang staat bv. een link om in te loggen. Wanneer ik dit doe komt de mededeling van Microsoft Outlook:“Door het beleid van uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voor u voltooien”.Vraag: wat moet ik doen om dit op te lossen?
Beste Tele2 / Zonnet,Ik heb een Zonnet mailaccount / mailadres xxxx@zonnet.nlDeze werkt al jaren prima, maar sinds halverwege afgelopen juli kan niemand meer mailen naar mijn mailadres.Iedereen krijgt een bouncer melding:Soft bounce melding: 550 - Sorry, we do not accept connections from youDus alle webshops, nieuwsbrieven, vrienden, familie en kennissen krijgen allemaal deze melding na het sturen van een mail naar xxxxx@zonnet.nlDe mailserver aan zonnet kant lijkt dus geen berichten meer te willen/kunnen accepteren. Er lijkt dus een globale instelling verandert te zijn, waardoor dit nu ineens gebeurt. Ik zag dat er al vaker dit soort meldingen zijn geweest op dit forum, dus ik hoop dat iemand van Zonnet mij kan helpen. Ik ben reeds 3 weken heen en weer aan het mailen met de helpdesk, maar dit lijkt dood te lopen omdat men maar blijft vragen naar mijn instellingen van mijn mailprogramma, maar daar zit het probleem totaal niet in. Het probleem zit aan de voorkant, aan de mailserver kant
Het lukt me al een paar dagen niet om in te loggen op webmail.tele2.nl. Het vreemde is dat ik wel op mijn telefoon de e-mails van mijn tele2 account ontvang (gmail). Ik kan mijn account niet wijzigen, aangezien er een verkeerd of misschien wel een heel oud 06-nummer van mij wordt weergegeven voor het versturen van een SMS. Ik zit voor een lange tijd in het buitenland. Bellen is geen optie. Heel erg jammer dat jullie niet een mailbox hebben waar dit soort problemen naar gestuurd kan worden.
Ik ben in het bezit van outlook 2007, omdat dit voor mij beter werkt i.v.m. mijn visuele beperking (ik werk met een braille leesregel). vanaf afgelopen donderdag kan ik geen mails meer versturen of ontvangen. elke jaar heb ik het zelfde probleem en moet ik de server poorten veranderen. dat heb ik nu ook gedaan en niks werkt. krijg op dit forum en van tele2 hele verschillende oplossingen en die werken niet. webmail werkt voor mij ook niet is niet overzichtelijk genoeg.
Beste klant, We hebben een melding ontvangen dat je onze berichtenservice langer dan een week niet hebt gebruikt. Om onze berichtenservice te blijven gebruiken, bevestigt u uw inschrijving door op de onderstaande link te klikken. https://www.tele2.nl/webmail Als je geen interesse hebt, blijf dan onze service gebruiken, bevestig je verbinding niet en na 48 uur wordt je account geblokkeerd en verwijderd.
Bij verzending van berichten via Thunderbird verschijnt er de volgende foutmelding:Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde: <gi.devries>: SASL login name rejected: Access denied.Ik ontvang nog wel berichten.Inloggen in de webmail lukt niet, ik krijg daar de melding dat ik teveel inlogpogingen heb gedaan.
Vandaag kwam de bezorger aan de deur voor mijn nieuwe telefoon. Nu heb ik hem niet mee gekregen, omdat er op mijn id mijn meisjesnaam staat en in jullie systeem staat mijn aangetrouwde naam.
Beste mensen, Sinds het plaatsen van een nieuwe modem ZTE H369A ondervind ik problemen met het verzenden van emails binnen outlook op de PC, daarnaast heb ik geprobeerd om het via Thunderbird te doen en via Outlook op android, maar op alles hetzelfde resultaat… Binnen outlook heb ik het ook al geprobeerd met een nieuw profiel. De mails komen wel in het verzonden mapje te staan, zowel binnen outlook als binnen de webmail van Tele2. Mailen vanuit de webmail lukt gewoon probleemloos. Ik blijf continu deze melding terug krijgen <a.seerden@tele2.nl>: host out.se.isp-net.nl[82.215.18.99] said: 451 Your account has been locked. Please contact your administrator. (in reply to end of DATA command) Ik heb ook al telefonisch contact opgenomen met Tele2 maar die geven gewoon aan dat bij hun alles in orde is en ze hier niks aan kunnen doen. Ik blijf ook met regelmaat een pop.tele2.nl certificaat melding terug krijgen ondanks dat de mail is ingesteld als IMAP. Help.
Blijkbaar een groter probleem bij Tele2, want ook ik heb problemen met versturen van e-mails naar een tele2 adres. Kan een moderator mij hierbij helpen? Alvast bedankt,Groet Ruben
Ik wil om online te kunnen spelen mijn nat type 3 naar een nat type 2 op mijn ps5 veranderen, maar dat lukt niet. Ik volg alle stappen van Tele2 voor port forwarding, maar op een gegeven moment moet ik de poorten aangeven (TCP:1935, 3478-3480 en UDP:3074, 3478-3479). Ik snap niet hoe dat moet, want ik heb twee manieren gebruikt. De eerste keer vulde ik de ‘protocol’ en de ‘port range’ in en drukte ik op ‘apply’ en ging toen door met de volgende port. Kreeg ik geen internetverbinding als ik de stap daarna ook volgde. De tweede keer vulde ik de ‘protocol’ en de ‘port range’ in maar drukte dan op ‘add’ zodat alle ports onder elkaar kwamen te staan en drukte daarna pas op ‘apply’. Wederom kreeg ik geen internetverbinding met mijn ps5 na de laatste stap. Doe ik iets fout of is het niet mogelijk om mijn nat type te veranderen?
I received an email from Tele-2 today asking to participate in a customer satisfaction survey, after I (supposedly) would have contacted them in writing, also today, which I did not.According to the customer services nothing was sent to Tele-2 on my behalf. The email looks like an official email sent from Tele-2 via Medaillia but should be considered, according to Tele-2 customer services, as a well done Phishing attempt.Don’t click!!!
Ik probeer iemand met een tele2 mailadres te bereiken maar zijn mailbox zit vol. Kan Tele2 die klant waarschuwen? Ik heb geen andere manier om contact met hem op te nemen.
Krijg deze melding na verzenden berichten. Wat is de oplossing? Zonnet emailadres heb ik.
Is deze mail echt of is dit phishing?
krijg bij het inloggen via webmail de melding: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.
Goedemorgen, Is al eerder een topic geweest, maar ook ik kan niet inloggen op mijn Zonnet webmail, en krijg de melding: te veel mislukte inlogpogingen. Zonnet geeft niet thuis via hun klachtenformulier.Graag een snelle oplossing! Vriendelijke groet,Gerard
Ik heb een zonnet e-mail maar kan niet meer online inloggen. Mijn e-mail moet gereset worden. Ik heb al tig berichten gestuurd naar zonnet maar krijg geen enkele reactie. Ben onderhand ten einde raad. Hoe kom ik in contact met een medewerker. Heb nu al bijna een week geen mail.
Hoe windows 10 mail instellen voor het ontvangen van e-mail (zonnet)?Nu al een paar dingen geprobeerd, maar niets werkt. Alle guides die tele2 had hiervoor gaven pagina niet gevonden aan op https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/instellen-en-installeren#mail . Nu is dat vervangen door één guide die verwijst naar https://www.tele2.nl/Tele2/media/pdf/klantenservice/thuis/instellen-windows10-mail.pdfMaar die guide werkt dus ook niet, bovendien is de guide volgen onmogelijk;er staat dat ik in dit vakHet volgende moet invullen:Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nlInkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl inPoortnummer (POP3): 110Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nlPoort uitgaande mail: 25Selecteer de optie ‘ Dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor het verzenden van mail’SSL vereisen voor inkomende e-mail uitschakelenSSL vereisen voor uitgaande e-mail uitschakelen Maar zoals je ziet komen de instructies helemaal niet overeen met wat je in
Ik kan vanaf mijn telefoon geen email verzenden (zonnet account). De mails komen wel binnen via poort 110 en zouden verzonden moeten worden via poort 25. Echter verzenden doet ie niet. krijgt geen verbinding met de surfer zo lijkt. Als ik via webmail based verzend gaat het verzenden als binnenkomen prima. Weet iemand wat er niet goed gaat of heeft iemand anders dit probleem ook.dank Re
vanavond was mijn mailbox ineens vol terwijl ik niet veel historie in de inbox heb want 30 mb is sowieso al veel te weinig in deze moderne tijd. Wanneer gaat tele2 de maibox grootte eens verhogen? Ik heb daarom alle folders in webmail helemaal opgeschoond en alles verwijderd en toch staat er nog 34% gevuld. Hoe kan dit en kan dit verholpen worden. Nu is de mailbox nog sneller vol. Graag jullie advies
2022-03-11 Sinds ruim een week kan ik vanuit mijn Outlook en zonnet account geen email meer versturen naar Gmail accounts. Mijn dochter en schoondochter hebben gmail en ontvangen beiden niets. Ik heb dit zo'n 2 jaar gelden ook een periode gehad en toen bleek er een server bij Tele2 niet te werken, kan dit nu ook het geval zijn? Hoor graagNB Email van Gmail accounts ontvang ik wel gewoon Update: Wanneer ik vanuit zonnet Webmail verstuur naar Gmailadressen, dan gaat het wel. (Wil echter gewoon mijn outlook blijver gebruiken zoals ik het altijd gedaan heb)
Kan mijn zonnet mailadres verwijderd worden ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.