De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over Mail
Recent actief
Hallo,Kan het kloppen dat mijn Tele2 email niet meer werkt? Ik heb nu een abonnement bij T-Mobile sinds oktober 2022.
Wij krijgen geen email meer sinds 1 april, is er storing? Wanneer werkt het weer?Gr Peter, Zoetermeer
Sinds twee dagen kan ik geen mail ontvangen op mijn laptop. Op mijn smartfoon krijg ik ze wel binnen. ik kan wel verzenden. Alleen niet ontvangen. Als ik op ontvangen/verzenden druk, zie ik onder de taakbalk wel dat ik post ontvang. Maar deze zijn niet zichtbaar in mijn Postvak IN.Hoe kan dit en wie kan mij helpen om weer gewoon via mijn laptop mail te ontvangen?BVDJet
Deze site is niet bereikbaar...voor de zoveelste keer.Ben boos...boos omdat ik belangrijke mail niet kan ontvangen.
Kan niet inloggen op webmail. Of krijg een IMAP error, of de inlogpagina zelf wil helemaal niet laden. Eender als een eerdere algemene storing enkele weken geleden.
Deze site is niet bereikbaarhttps://webmail.versatel.nl/?_task=mail is niet bereikbaar. Ik krijg er de rambam van .
In oktober 2022 van Tele2 naar Tmobile overgestapt. Dit op advies van Tele2 aangezien wij nog een KPN signaal hadden? vreemd maar per december zouden wij dan niets meer hebben dus overgestapt met duidelijk gevraagd behoud van eigen mailadres versatel.nl. Dit was geen probleem. Echter nog steeds geen goede werking van mail. Al maanden van het kastje naar de muur gestuurd. Tele2 stuurt je naar TMobile en andersom en uren aan de lijn gehangen. Gisteren begrepen van een medewerker van TMobile dat Tele2 het overgedaan heeft naar Zonnet. Onze webmail is inderdaad Zonnet, daar ontvang ik ook alle berichten op maar ook op mijn vaste PC onder het Versatel mailadres. Via deze PC verstuur ik ook al mijn berichten want in mijn webmail lukt dat niet. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om mijn bericht te versturen hij blijft hangen op bericht verzenden. Ook krijg ik inmiddels steeds bericht in mijn beeld...naam/pop3 en wachtwoord. Ik heb geen idee wat het wachtwoord is wat ik in moet vullen en heb
Reporting-MTA: dns; filter01nm.se.isp-net.nlAction: failedFinal-Recipient: rfc822;f.kreekel9@upcmail.nlStatus: 5.0.0Remote-MTA: dns; mxin5.ziggo.nlDiagnostic-Code: smtp; 550 5.1.1 MXIN501 mailbox f.kreekel9@upcmail.nl unknown ;id=Qn9mpHtcqY4irQn9mp8iMd;sid=Qn9mpHtcqY4ir;mta=mx11.tb;d=20230211;t=113059[CET];ipsrc=82.215.18.9;
Van Onderwerp Ontvangen Grootte Mail Delivery System Undelivered Mail Returned to Sender di 18:11 6 kB email verzenden lukt niet van alles al uit geprobeerd het lukt mij niet.Ik denk dat ik weer geblokkeerd ben door Tele2 , wilt u de blokkering opheffen aub.mvg Ab -----Oorspronkelijk bericht-----Van: Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@smtp03.tele2.isp-net.nl>Verzonden: dinsdag 17 januari 2023 18:10Aan: ab.schreuder@tele2.nlOnderwerp: Undelivered Mail Returned to Sender This is the mail system at host smtp03.tele2.isp-net.nl. I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message.
Beste mensen van Tele 2,Ik ben overgegaan naar jullie grote broer T Mobile. Op 28 Januari stopt mijn e-mail adres van Tele 2.Afgelopen Maandag gebeld met jullie, met de vraag wat voor melding komt er te te staan als zakelijke klanten mij mailen na 28 Januari? Dat wist hij niet en de vraag nooit eerder gehad., maar had de toezegging dat hij het via zijn leidinggevende intern zal bespreken. Hoewel ik niet begrijp dat hij de vraag niet eerder hebt gehad.Heb nog niets vernomen. Vindt het toch een belangrijke vraag, omdat ik naar mijn zakelijke klanten dienst verlenend wil zijn, zonder er zelf veel werk aan te hebben.. Moet namelijk de grote hoeveelheid mails die ik heb omzetten naar mijn mail adres van T Moblie. Kunt u mij met mijn vraag helpen?
Goedemiddag, Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met versatel-mail? Ik kan niet in de webmail en kan via Outlook ook geen mail ontvangen of verzenden. Andere mailadressen werken wel. Ben ik de enige?❗Update❗De mail heeft er ongeveer een uur uit gelegen, het lijkt erop dat het nu weer werkt! 😊
Na overgang van tele2 naar t-mobile heb ik problemen met de e-mail van versatel.De binnenkomende mails gaat goed, maar wanneer ik het binnenkomende bericht wil verzenden dan krijg ik steeds het bericht terug met de opmerking “Mail Delivery System”: Undelivered Mail Return to Sender.Hoe moet ik dit oplossen?
zonnet het begon in Uden ,een van de eerste providers in Nederland.Tot 2021 kosteloos en weinig problemen.Alle instantie hebben we een van mijn zonnet adressen.Tot dat er iemand van Internlnet op het idee kwam om een nieuwe zonnet in het leven te blazen,makkelijk wat ze zitten in de ict wereld. 6 euro per emailadres wat nu 9 euro word. als het dan werkt is het oke,maar owee als er iets is, het bedrijf is niet te bereiken zelfs niet via de site van zonnet.nlIk adviseer om contact op te nemen met Internlnet je kunt ze bellen op024-7070500 misschien dat dit helptMaandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur. ik ga stoppen met de emailadressen ben zeker een dag bezig alles over te zetten.wat je in 20 jaar allemaal opgebouwd, valt allemaal in duigen.ik vind het een stel oplichter, zakken vullers naar doe met bovenstaande je voor deel en bel ze gewoon ,tot dat ze bereid zijn om jullie te helpen.
Voor een wandelverening verstuur ik maandelijks een nieuwsbrief via Mailchimp.Van de 218 ontvangende mailadressen is er een (1) mailadres waarvoor de maandelijkse nieuwsbrief gebounced wordt (soft bounce).Het is een mailadres van tele2 (het is het enige mailadres van tele2 in ons ledenbestand).Het probleem deed zich voor begin oktober 2022 en begin december 2022. In november is de nieuwsbrief goed ontvangen. Het lijkt een onregelmatig voorkomend probleem. Een jaar geleden heb ik ook al op dit forum hulp gevraagd voor dit probleem. Nadat ik alle gevraagde informatie had doorgestuurd, heb ik daarna niets meer van jullie gehoord.Sinds ongeveer februari dit jaar heeft het probleem zich niet voorgedaan. Misschien dat er in die tijd door tele2 iets is gewijzigd? Dat zou kunnen, maar daar ben ik niet over geinformeerd.Maar nu, ongeveer een jaar later, doet het probleem zich weer voor.Daarom vraag ik wederom of iemand van Tele2 kan kijken wat de oorzaak is. Als wij aan onze kant iets kunnen do
Komen deels emails binnen. Gebruik eM-Client en de Pop3 server werkt niet.Berichten komen wel op mijn iphone.
Mijn mails worden automatisch naar Outlook overgezet/doorgestuurd, waardoor ik mijn Tele2 webmailbox weleens vergeet -op tijd- te legen. De webmailbox loopt dus regelmatig vol en dan worden alle nieuwe mails geblokkeerd. Is er een mogelijkheid de overgezette/doorgestuurde mails AUTOMATISCH uit mijn Tele2 Webmail inbox te verwijderen, zodat ik geen overvolle meer kan krijgen ?Alvast bedankt !Twan
Hallo,Ik kan plotseling geen e-mails meer verzenden met outlook sinds ik glasvezel kreeg (T-Mobile) met een nieuw modem van tele2/T-mobile. Ik ontvang wel mail, maar kan dus niets meer verzenden??? Heeft dit iets te maken met tele2 dat nu T-mobile is geworden? Lijkt me sterk want ze zijn toch samen en als dat voor mij iets zou veranderen, zouden ze dat toch zeggen.Ik krijg de volgende foutmelding:Verzenden...rapporteert fout (0*80042109): Er kan in Outlook geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Neem contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.Ook deze melding:Fout (0*80004005): De bewerking is mislukt.Maar wie is mijn provider nou? Ik heb een zonnet e-mailadres. Is het tele2 of is het t-mobile?Ik hoop dat mijn probleem opgelost kan worden want contact opnemen is nog niet zo makkelijk!Bij voorbaat hartelijk dank!
Ik heb problemen met het bereiken van een Tele2 server. Alle rubrieken van de mail (inbox, verzonden, concepten, prullenbak) bevatten geen berichten ondanks dat er onderaan een aantal staat bij Totaal: (bv inbox: 24) Een naar mijn adres gezonden mail komt niet aan. Een te verzenden mail blijft hangen omdat de server niet reageert. Een van de news.tele2.nl rubrieken bevat een ongelezen bericht (dik gedrukt 1 ) maar de inhoud wordt niet opgehaald.Er staat onderaan ook geen percentage gebruikt geheugen, al heb ik de laatste tijd niet meer gekeken of dat er nog staat.
Mijn contactpersonenlijst in de Webmail is ineens leeg terwijl ik deze niet heb verwijderd, hoe kan dat? Ik heb ook mijn instellingen niet veranderd.
Sinds zondagavond kan ik niet meer inloggen op mijn versatel mail (in Outlook automatisch ww). Is er weer een storing die nergens vermeld wordt?
Do tele2.nl operate a email blacklist/blocklist? I am trying to send a friend who has a tele2.nl email account an email via Campaign Monitor (a large, well known mailing list company). Multiple emails, over many months, have been rejected with the following message:smtp;550 Sorry, we do not accept connections from you The from address and return-path domains are cmail1.com through cmail20.com and the full allow list of domains and IP addresses at https://help.campaignmonitor.com/whitelist-campaign-monitors-addresses I am wondering whether tele2 has mistakeningly added them to a block list?
Hallo Ik krijg ontzettend veel spam op mijn tele2 email adres. soms tot twintig keer per dag misschien meer.Ik heb een tele2 email adres en gebruik thunderbird.Hoe kan ik hiervan af komen, heeft tele2 een dienst hiervoor Groetjes lisa
Sinds een paar dagen krijg ik de 800ccc1a fouten. Accountinstellingen nooit gewijzigd. zet TLS naar SSL poorten 995 en 25 ( nooit gewijzigd ) . Test de instelling → verzenden en ontvangen ok. Start opnieuw op → 800ccc1a. Zet SSL weer terug naar TLS ( dat hielp soms maar vandaag ook niet meer ) → 800ccc1a. Help
Hallo,ik heb al jaren twee e-mail adressen van tele2 in gebruik, meestal in outlook of Thunderbird.Nooit problemen gehad, totdat ik laatst de e-mail adressen in mijn smartphone heb ingesteld.Daarna ging het mis met één van de twee e-mail adressen en dan alleen de uitgaande mail gaat fout. Het gaat fout op alle apparaten waar ik een mail van af wil verzenden.Alle instellingen staan goed, net als in het mailadres die nog wel werkt,De webmail van Tele2 werkt wel en daarom kunnen ze tot nu niets voor mij doen.Nu heb ik op dit forum precies dezelfde klacht met oplossing gevonden,en de oplossing ligt bij Tele2, die daar ook hun telefonisten instructies over zouden geven.Maar de beide personen die ik gesproken heb konden mij niet helpen. De uitgaande mail komt wel in verzonden te staan(Outlook) maar komt niet aan bij de ontvanger. Na ongeveer 3 of 4 dagen komt er een melding die ik hieronder even laat zien:This is the mail system at host smtp04.tele2.isp-net.nl.I'm sorry to have to inform yo
Ik heb op 18-2022 een e-mail ontvangen met het bericht dat mijn tele2 e-mailaccount binnenkort wordt opgeheven, omdat ik een tijdje terug mijn Tele2 abonnement voor thuis zou hebben opgezegd.Het klopt dat ik geen Tele2 abonnement heb. Jaren geleden heb ik een Tele2 abonnement gehad en dat heb ik destijds opgezegd. Ik kreeg toen te horen dat ik het e-mailadres kostenloos kon behouden. Daar was ik erg blij mee en dit gaat al jarenlang goed. Het verbaast me dat dit e-mailaccount nu opeens opgeheven gaat worden. Dit lijkt mij een vergissing. Graag hoor ik of dit inderdaad op een misverstand berust.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.