beantwoord

Tele2 email werkt niet

  • 1 April 2023
  • 16 reacties
  • 879 x bekeken

Hallo,

Kan het kloppen dat mijn Tele2 email niet meer werkt? Ik heb nu een abonnement bij T-Mobile sinds oktober 2022.

icon

Beste antwoord door WhTurner 1 April 2023, 13:54

Bekijk origineel bericht

16 reacties

hallo, jij hebt ook al problemen met ontvangen van mail. ik ook sinds vanmorgen.

Ja, helaas wel. Dat is wel balen.

Reputatie 7
Badge +12

Hallo,

Kan het kloppen dat mijn Tele2 email niet meer werkt? Ik heb nu een abonnement bij T-Mobile sinds oktober 2022.

Je Tele2 email adres moet minimaal 6 maanden na beëindiging van het Tele2 abonnement blijven werken.  Op dit moment lijkt het een storing. Maar het is dus wel verstandig om aan een ander email adres te gaan werken. Mijn advies is om dan een provider onafhankelijk te gaan gebruiken.

Ik heb al 3 jaar abonnement bij t-mobile vast bellen en internet. Voorheen was ik bij tele2, ik kon mijn email adres van tele2 gewoon behouden. Vorig jaar kreeg ik al een brief dat het tele2 adres een keer op hield. Misschien is dit het moment.

Volgens de storingspagina is er een storing

Wacht even af tot dit opgelost is voordat je conclusies gaat trekken.

Hai dit net als nieuw topic geplaatst. Ik ben geen klant meer van tele2 dus geen abbonnee nr. Heb wel een tele2 emailadres dat ik voor privé email verkeer gebruik... ze verzekeren op de website dat dit emailadres altijd in werking blijft . Wel moet je in je emailprogramma op de laptop je eigen providerinstellingen invoeren. Mijn emailprogramma op laptop en mobiel haalt nu sowieso geen mail meer binnen .

Maar ik  kan sinds gisteren ook niet meer inloggen op de webmail die ik al jaren heb . Er staat  geen mogelijkheid om een ander wachtwoord aan te maken. 

Ik las ergens op dit forum dat je tele2 mail geblokkeerd kan zijn vanwege een te lang gebruikt wachtwoord. Kan iemand van tele2  dit verhelpen? Bedankt 

Reputatie 7
Badge +12

 ze verzekeren op de website dat dit emailadres altijd in werking blijft . 

Waar staat dat? Er geldt wettelijk een overgang periode van 6 maanden dat je oude email, ook zonder internet abonnement in dienst moet blijven.  Daarna mag het opgeheven worden. Mijn advies,  stap over op een provider onafhankelijk email adres. Voor een paar euro per maand heb je zelfs email hosting met een eigen domeinnaam. 

Hai dank voor je reactie! Ik heb wel een ander emailadres maar had mijn contacten nog niet geïnformeerd dus  mis nu mails die naar tele2 gaan. Mijn emailadres heb ik al 20 jaar, en functioneerde prima na opzegging abbonnement , 2 jaar geleden. Maar ik zie nu dat ik door omstandigheden  een email heb gemist...of ik . dacht dat het misschien spam was...heeft het nog zin om dit te doen?  Ik vrees dat de  webmail inmiddels is afgesloten?

 

Uw toegang is nog ongeautoriseerd update uw account

 

Geachte heer/mevrouw,


Tele2 krijgt een update zowel online als in de app. Je kunt nu meerdere abonnementen tegelijk beheren en inloggen met één e-mailadres.

Uw Tele2 account is nog niet geverifieerd ter controle is het van belang om eenmalig een verificatie te volbrengen. Nadien zullen alle financiële zaken automatisch geregeld worden.

Maak een nieuwe login met uw e-mailadres.


Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

waarom wordt dit probleem niet opgelost

kan nog steeds geen mails versturen en krijg ook niks binnen

Reputatie 7
Badge +12

Hai dank voor je reactie! Ik heb wel een ander emailadres maar had mijn contacten nog niet geïnformeerd dus  mis nu mails die naar tele2 gaan. Mijn emailadres heb ik al 20 jaar, en functioneerde prima na opzegging abbonnement , 2 jaar geleden. Maar ik zie nu dat ik door omstandigheden  een email heb gemist...of ik . dacht dat het misschien spam was...heeft het nog zin om dit te doen?  Ik vrees dat de  webmail inmiddels is afgesloten?

 

Uw toegang is nog ongeautoriseerd update uw account

 

Geachte heer/mevrouw,


Tele2 krijgt een update zowel online als in de app. Je kunt nu meerdere abonnementen tegelijk beheren en inloggen met één e-mailadres.

Uw Tele2 account is nog niet geverifieerd ter controle is het van belang om eenmalig een verificatie te volbrengen. Nadien zullen alle financiële zaken automatisch geregeld worden.

Maak een nieuwe login met uw e-mailadres.


Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dit lijkt echt spam! Gebruik niet die link maar maak rechtreeks bij een email dienstverlener een adres aan. Start dan met informeren van je contacten.  

Hai dank voor je reactie! Ik heb wel een ander emailadres maar had mijn contacten nog niet geïnformeerd dus  mis nu mails die naar tele2 gaan. Mijn emailadres heb ik al 20 jaar, en functioneerde prima na opzegging abbonnement , 2 jaar geleden. Maar ik zie nu dat ik door omstandigheden  een email heb gemist...of ik . dacht dat het misschien spam was...heeft het nog zin om dit te doen?  Ik vrees dat de  webmail inmiddels is afgesloten?

 

Uw toegang is nog ongeautoriseerd update uw account

 

Geachte heer/mevrouw,


Tele2 krijgt een update zowel online als in de app. Je kunt nu meerdere abonnementen tegelijk beheren en inloggen met één e-mailadres.

Uw Tele2 account is nog niet geverifieerd ter controle is het van belang om eenmalig een verificatie te volbrengen. Nadien zullen alle financiële zaken automatisch geregeld worden.

Maak een nieuwe login met uw e-mailadres.


Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dit lijkt echt spam! Gebruik niet die link maar maak rechtreeks bij een email dienstverlener een adres aan. Start dan met informeren van je contacten.  

Ja dacht ik ook. Ik geef het op met tele2.. heb nieuw email aangemakt

Hallo,

Kan het kloppen dat mijn Tele2 email niet meer werkt? Ik heb nu een abonnement bij T-Mobile sinds oktober 2022.

Ik ontvang al 4 dagen geen mail meer van Tele2. Erg vervelend

Ik ontvang sinds woensdag al geen mail meer. Erg vervelend 

Reputatie 7
Badge +12

Ik ontvang sinds woensdag al geen mail meer. Erg vervelend 

Maak een provider onafhankelijk email adres aan. Een eigen domeinnaam met email hosting is natuurlijk ook cool...

Tele2 is mijn hoofd mail adres. Ik heb ook een Gmail account, maar de belangrijke post komt via de Tele2 mail. Heb de belasting geregeld en krijg dan bevestiging via mail.. Nu dus niet. Tele2 heeft mij iets te vaak storing de laatste tijd

Reageer