Dat dit nog kan! Ons abbonnement op tv, internet en vaste telephonie zou op 1 mei eindigen. Eind maart ontvangen wij een brief met de mededeling dat het moden al teruggestuurd had moet zijn, dus wij maar even bellen. Alles nagekeken en inderdaad, dat klopte niet. Waarom wij niet op de mail gereageerd hebben? Hebben we niet gehad. Maar alles zou goed komen. Vandaag afgesoten. Zouden we gisteren eennmail over hebben gehad, niet dus. Kan dit teruggedraaid worden? Nee, helaas is dat niet mogelijk. Pech gehad, kan gebeuren. Volgens de klantenservice. Na bellen met verschillende mensen bij de klantendervice krijg ik de volgende reacties. 1. U wordt teruggebeld door een supervisor, vandaag nog. Eind van de dag zelf weer gebeld en: 2. U kunt helemaal niet teruggebeld worden?! Dat doen we nooit. U kunt wel met het hoofdkantoor bellen via hetzelfde nummer, dan optie 2 en daarna optie 1: 3. Nee hoor, u bent bij de klantenservice, u kunt het hoofdkantoor niet bereiken.... Toch het gestrek aangegaa