De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je abonnement, Tele2-omgeving en facturen
Recent actief
Vandaag is mijn contract bij Tele2 afgelopen maar heb nog Steeds geen retourbox ontvangen...
Dat dit nog kan! Ons abbonnement op tv, internet en vaste telephonie zou op 1 mei eindigen. Eind maart ontvangen wij een brief met de mededeling dat het moden al teruggestuurd had moet zijn, dus wij maar even bellen. Alles nagekeken en inderdaad, dat klopte niet. Waarom wij niet op de mail gereageerd hebben? Hebben we niet gehad. Maar alles zou goed komen. Vandaag afgesoten. Zouden we gisteren eennmail over hebben gehad, niet dus. Kan dit teruggedraaid worden? Nee, helaas is dat niet mogelijk. Pech gehad, kan gebeuren. Volgens de klantenservice. Na bellen met verschillende mensen bij de klantendervice krijg ik de volgende reacties. 1. U wordt teruggebeld door een supervisor, vandaag nog. Eind van de dag zelf weer gebeld en: 2. U kunt helemaal niet teruggebeld worden?! Dat doen we nooit. U kunt wel met het hoofdkantoor bellen via hetzelfde nummer, dan optie 2 en daarna optie 1: 3. Nee hoor, u bent bij de klantenservice, u kunt het hoofdkantoor niet bereiken.... Toch het gestr
14 december zegde ik mijn abonnement op. Een uurtje later werd ik gebeld en alles leek goed geregeld. De aardige man aan de lijn gaf aan dat het abonnement per 14/1 zou stoppen. Wat goed uitkwam, want de 18e verhuisen we. Er kwam nog een factuur. vroeg wat dat was, ging over afgelopen periode. Dat klopt niet, want het ging ook om de periode daarna. Abonnement bleek niet opgezegd, nogmaals gedaan. Nog zeker vier keer contact gehad met tele2. Twee weken geleden sprak ik weer iemand. Die zegt: Probleem is dat we uw geboortedatum niet in het systeem hebben. Daarom kunnen we niet checken of uw geboortedatum klopt en daarom kunt u niet opzeggen (????? HUH ????) Vervolgens kreeg ik een mail van klantenservice@tele2.nl dat ik moest betalen, omdat ik anders zou worden afgesloten (als dat zou kunnen!, graag!). Lange mail gestuurd, maar kennelijk is de mail niet wat je vermoed, want klanteservice@tele2.nl gaf per kerende post weer dat ze mijn uitgebreide mail toch niet gingen lezen.
Goedemiddag. Begin maart gaven wij aan de gebruikersnaam te willen veranderen. Dit kon echter alleen door een nieuw abonnement te nemen van Tele2. Prima, geen probleem. Er werd immers gezegd dat dit vlekkeloos zou verlopen aangezien er een tweede lijn aanwezig is voor internet. Dit staat overigens ook op het opgenomen bandje bij Tele2. We kregen zoals besproken een modem opgestuurd en de oude apparatuur hebben we opgestuurd. De oplevering was eerder dan verwacht stond er in de brief te lezen. Rond 15 maart. En inderdaad alles werkte. Tot afgelopen zondagochtend 17 maart. Geen internet. Tele2 niet bereikbaar. Na een zoektocht kwam ik terecht bij de LiveChat. Prima service overig, wel lastig te vinden en te bereiken. Conclusie was: neem maandag maar even contact op met de monteursafdeling want er was geen oplossing te vinden. Echter later in de middag gewoon weer internet. Tot afgelopen woensdag 20 maart. Ik merkte vanaf 6 uur in de ochtend geen internet te hebben. Meerdere malen die d
Betreft Klantnummer : xxxxxxx *** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. *** Dringend verzoek mij EERDER aan te sluiten dan 11 april ivm belangrijk stuk samen te stellen en te verzenden voor 15-4. De tijd gaat dan te veel dringen ! 25-3 huissleutel dus dan svp voor 30 maart.
Morning, Is het mogelijk om het pakket te installeren met uitsluitend de aanwezigheid van de kabels op de foto (foto 1). Ter info, de meterkast ligt buiten de woning. (Twee verdiepingen lager hangt een kpn-kastje - foto 2) Ik woon in een recent volledig gerenoveerde jaren ‘50 woning. Indien installatie niet mogelijk is, bestaat er dan een converter die uitkomst biedt? Duifje.
Ik zou vanaf maandag 11 maart om 18.00uur mijn internet en digitale tv kunnen installeren. Helaas heb ik nog geen bevestiging gekregen dat de verbinding gereed zou zijn om te installeren. Heb het wel geprobeerd maar nog steeds geen internet. Heb ook diverse keren gebeld naar de klantenservice maar na het laatste keuze menu wordt gewoon iedere keer de verbinding verbroken! Ik heb ingelogd op mijn Tele2 om te naar mijn bestellingen te kijken maar daar krijg ik te lezen: -Momenteel is de status van je bestelling niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer- Vind het jammer dat het nu al zo moet gaan want ik ging ervan uit dat ik vanaf maandagavond internet en tv zou hebben. Kunt u mij de status doorgeven wanneer wel internet aanwezig is op mijn adres?’ Alvast bedankt! (Ik heb ook een digitale tv ontvanger van jullie ontvangen die niet nieuw is. Deze zat los in de doos met diverse krassen erop)
Ik las op de site dat je je abonnement kunt verlengen maar geldt dit ook dat je géén mobiel abonnement hebt ? Op de site staat dat je hiervan een melding zou moeten zien in "mijn tele2 ". Komend 18-6 loopt mijn annonement af.
wij verhuizen 1 maart naar een nieuw adres. We hebben op dit moment Internet Light, omdat op ons huidige internet geen betere verbinding beschikbaar is. Nu bieden jullie op het nieuwe adres hetzelfde pakket aan waarvan ik weet dat ik dan gewoon naar het nieuwe adres kan verhuizen en alleen aansluitkosten hoef te betalen. Maar jullie bieden ook glasvezel aan, nu is mijn vraag als ik verhuis kan ik dan ook gewoon overstappen naar glasvezel of moet ik dan eerst het huidige contract afkopen?
Waarom biedt Tele2 mbt glasvezel internet deze alleen aan in combi met tv?Waarom kan je niet gewoon een internet only glasvezel abo nemen? Dat snap ik gewoon niet. Ik heb nu een ADSL abonnement maar wil/moet sneller internet. Enige mogelijkheid is glasvezel. Dan moet ik echter TV erbij kopen. Ik heb echter al een TV abonnement bij een andere provider. Andere aanbieder(s) bieden wel alleen glasvezel (evt. i.c.m. bellen) aan. Waarom kan dat niet via Tele2. Is dit koppelverkoop?
Door een fout van jullie ben ik nu afgesloten sinds vorige week
Hierbij een afbeelding uit de onlangs verplaatste meterkast in ons nieuwe huis aan de Langevielesingel 22, 4335 AA. In de gefotografeerde buis zou de blauwe aansluiting moeten zitten, zoals te zien is komt er geen kabel uit. Is er met deze situatie een aansluiting mogelijk?
Dear Sir / Madam, I am moving to Amsterdam on the 1st of February to one of the apartments provided by VU Amsterdam housing agency and it is very close to my work. However, The housing agency providing the whole services (electricity, gas, water and internet). Therefore I am kindly asking you to cancel my contract from That date since it is not possible to relocate my contract with you to the new place. Thank you for understanding and sorry for the inconvenient! Regards. Yousef
volgens de wet is terugsturen binnen bedenktijd ongebruikt pakket teken dat er geen contract aangegaan wordt
Volgens de wet IS DIRECT TERUGZENDEN INTERNET PAKKET het teken dat je geen abbonement aangaat , toch heeft tele 2 veel geld afgeschreven in o,a, augustus 2018
Hallo, Ik heb vandaag mijn installatiepakket in ontvangst genomen. Ik ben recent verhuisd en ik heb geen tv of internet en moet alles via 4g doen. Nu zie ik dat ik bijna 2 weken moet wachten voor ik dit pakket mag aansluiten. Waarom is dit ? En kan het niet eerder?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.