Skip to main content
beantwoord

Afgesloten

  • 24 januari 2019
  • 7 reacties
  • 174 x bekeken

Door een fout van jullie ben ik nu afgesloten sinds vorige week

Beste antwoord door Jasper van Tele2

Het probleem is dat als je een bewindvoerder hebt alle financiële acties met hun geregeld moeten worden en ik niets kan doen. Ik kan je dan ook alleen vragen dat je de bewindvoerder met ons contact op laat nemen
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7109 reacties
  • 24 januari 2019
Bel de klantenservice, die kunnen ook mensen aansluiten als zij jouw mening delen.

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 24 januari 2019
Heb ik gedaan maar die geven weer me bewindvoerder de schuld zegen dat ze niet heeft betaald maar dat heeft ze wel gedaan

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7109 reacties
  • 24 januari 2019
Tja, maar als er geen geld terug te vinden is in het systeem, dan kunnen ze je niet aansluiten. Ondanks dat bewindvoerders liever geen automatische incasso toestaan, is het voor dit soort diensten wel heel makkelijk. Altijd op de laatste dag handmatig betalingen uitvoeren kan leiden tot afsluitingen. Een handmatige betaling vergt namelijk tot 5 werkdagen om te verwerken. Daarna wordt je automatisch weer aangesloten.

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 24 januari 2019
Het duurt al langer dan vijf dagen

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7109 reacties
  • 24 januari 2019
Dan is de vraag toch misschien... Is het wel overgeboekt met de juiste informatie erbij en naar het juiste nummer etc.. .. Een bewindvoerder is ook maar een mens.. https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/openstaande-factuur-betalen/

  • Oud moderator
  • 386 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2019
Het probleem is dat als je een bewindvoerder hebt alle financiële acties met hun geregeld moeten worden en ik niets kan doen. Ik kan je dan ook alleen vragen dat je de bewindvoerder met ons contact op laat nemen

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 25 januari 2019
Heeft ze al gedaan en ze heeft al 28 euro overgemaakt om weer aangesloten te worden maar heb nu noch steeds geen internet