beantwoord

Vraag over aansluiting

  • 18 January 2019
  • 3 reacties
  • 174 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie
Hierbij een afbeelding uit de onlangs verplaatste meterkast in ons nieuwe huis aan de Langevielesingel 22, 4335 AA. In de gefotografeerde buis zou de blauwe aansluiting moeten zitten, zoals te zien is komt er geen kabel uit.
Is er met deze situatie een aansluiting mogelijk?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 21 January 2019, 10:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Hé Ncdk,

Op deze foto zie ik geen ISRA punt waar het modem op aangesloten zou kunnen worden. Uit je vraagstelling begrijp ik dat je nog geen klant bent en eerst zeker wil weten of je het wel kan aansluiten, ik kan je daarom het beste doorverwijzen naar pagina 3 van de handleiding waarin je vier afbeeldingen ziet van verschillende aansluitpunten. Mijn advies is dat wanneer je geen van deze vier aansluitpunten in de woning hebt of iets dat er op lijkt dat het niet verstandig is om een abonnement aan te vragen omdat je het dan niet kan aasluiten.

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel!

Groet, Kevin
Hé Ncdk,

Op deze foto zie ik geen ISRA punt waar het modem op aangesloten zou kunnen worden. Uit je vraagstelling begrijp ik dat je nog geen klant bent en eerst zeker wil weten of je het wel kan aansluiten, ik kan je daarom het beste doorverwijzen naar pagina 3 van de handleiding waarin je vier afbeeldingen ziet van verschillende aansluitpunten. Mijn advies is dat wanneer je geen van deze vier aansluitpunten in de woning hebt of iets dat er op lijkt dat het niet verstandig is om een abonnement aan te vragen omdat je het dan niet kan aasluiten.

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel!

Groet, Kevin


Hallo Kevin, bedankt voor je antwoord.
We zijn al wel klant in onze huidige woning, maar gaan binnenkort verhuizen. Waar kan ik die handleiding vinden? En als het inderdaad niet kan met ISRA, is er dan op een andere manier internet en tv mogelijk van tele2?
Reputatie 5
Hé Ncdk,

De handleiding kun je hier vinden. Naast de koperlijn leveren we ook glasvezel, als je een glasvezel aansluitpunt hebt zul je een postcodecheck via hier kunnen doen om te kijken of je naast de normale pakketten ook de glasvezel abonnement kunt kiezen, als er geen glasvezel tussen staat dan kunnen we dit ook niet leveren.

Groet, Kevin