beantwoord

Afgesloten

  • 24 January 2019
  • 7 reacties
  • 171 x bekeken

Door een fout van jullie ben ik nu afgesloten sinds vorige week
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 25 January 2019, 09:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Bel de klantenservice, die kunnen ook mensen aansluiten als zij jouw mening delen.
Heb ik gedaan maar die geven weer me bewindvoerder de schuld zegen dat ze niet heeft betaald maar dat heeft ze wel gedaan
Reputatie 7
Badge +12
Tja, maar als er geen geld terug te vinden is in het systeem, dan kunnen ze je niet aansluiten. Ondanks dat bewindvoerders liever geen automatische incasso toestaan, is het voor dit soort diensten wel heel makkelijk. Altijd op de laatste dag handmatig betalingen uitvoeren kan leiden tot afsluitingen. Een handmatige betaling vergt namelijk tot 5 werkdagen om te verwerken. Daarna wordt je automatisch weer aangesloten.
Het duurt al langer dan vijf dagen
Reputatie 7
Badge +12
Dan is de vraag toch misschien... Is het wel overgeboekt met de juiste informatie erbij en naar het juiste nummer etc.. .. Een bewindvoerder is ook maar een mens.. https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/openstaande-factuur-betalen/
Reputatie 5
Het probleem is dat als je een bewindvoerder hebt alle financiële acties met hun geregeld moeten worden en ik niets kan doen. Ik kan je dan ook alleen vragen dat je de bewindvoerder met ons contact op laat nemen
Heeft ze al gedaan en ze heeft al 28 euro overgemaakt om weer aangesloten te worden maar heb nu noch steeds geen internet