Waarom biedt Tele2 mbt glasvezel internet deze alleen aan in combi met tv?Waarom kan je niet gewoon een internet only glasvezel abo nemen? Dat snap ik gewoon niet. Ik heb nu een ADSL abonnement maar wil/moet sneller internet. Enige mogelijkheid is glasvezel. Dan moet ik echter TV erbij kopen. Ik heb echter al een TV abonnement bij een andere provider.
Andere aanbieder(s) bieden wel alleen glasvezel (evt. i.c.m. bellen) aan. Waarom kan dat niet via Tele2.
Is dit koppelverkoop?
beantwoord
Waarom verplicht Tele2 mij om tv erbij te nemen..
Beste antwoord door eric
Nee hoor, net zoals jij niet verplicht bent om bij Tele2 een abonnement af te nemen is Tele2 niet verplicht ook een uitgekleed pakket diensten aan te bieden. Juist omdat jij bij andere aanbieders wel een voor jouw passend aanbod heeft is dat dus prima marktwerking. Voor jou dus de opdracht: kijk en vergelijk! Aanbieders van glasvezelaansluitingen met TV kunnen nog goedkoper zijn dan aansluitingen zonder tv.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.