Ik zou vanaf maandag 11 maart om 18.00uur mijn internet en digitale tv kunnen installeren. Helaas heb ik nog geen bevestiging gekregen dat de verbinding gereed zou zijn om te installeren. Heb het wel geprobeerd maar nog steeds geen internet. Heb ook diverse keren gebeld naar de klantenservice maar na het laatste keuze menu wordt gewoon iedere keer de verbinding verbroken!
Ik heb ingelogd op mijn Tele2 om te naar mijn bestellingen te kijken maar daar krijg ik te lezen:
-Momenteel is de status van je bestelling niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer-
Vind het jammer dat het nu al zo moet gaan want ik ging ervan uit dat ik vanaf maandagavond internet en tv zou hebben.
Kunt u mij de status doorgeven wanneer wel internet aanwezig is op mijn adres?’ Alvast bedankt!
(Ik heb ook een digitale tv ontvanger van jullie ontvangen die niet nieuw is. Deze zat los in de doos met diverse krassen erop)
beantwoord
Installatiedatum??
Beste antwoord door Michiel van Tele2
Hoi Monique,
Om de status van de oplevering te kunnen controleren heb ik een aantal gegevens van je nodig.
Kun je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer via een privé
bericht doorgeven? Privébericht naar Michiel
Bekijk origineel berichtOm de status van de oplevering te kunnen controleren heb ik een aantal gegevens van je nodig.
Kun je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer via een privé
bericht doorgeven? Privébericht naar Michiel
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.