De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je abonnement, Tele2-omgeving en facturen
Recent actief
Ik hang nu, om precies te zijn 1 uur en 30 minuten aan de lijn. Dit is echt niet normaal meer, en dit kost mij handenvol met geld. En jullie schuld ook nog eens. Schandalig. Ik heb mijn verhuizing 26 september doorgegeven. Alles was geregeld. Zeiden jullie tenminste!Totdat ik een brief van Incasso Bos kreeg.Of ik even 150 euro wilde betalen, anders zou ik afgesloten worden. Hoe kunnen jullie dit maken?? No way dat ik ga betalen voor iets waar ik geen gebruil van maak. En je klanten dan ook rustig anderhalf uur in de wacht laten!!
Hi,Sorry, I don’t speak dutch.I’m planning to move to another address, but I can’t do anything with the tele2 website.The phone number to where it was registered is not actual anymore, the email with login is not coming and I can’t do anything basically to ask for support.
Beste lezer,Er is duidelijk een miscommunicatie geweest tussen Tele2 en ons. Er werd beloofd dat we maximaal een downloadsnelheid van 100Mbps moeten kunnen halen op de dsl van KPN. Achteraf klopt dit helemaal niet: wij kunnen maar maximaal 66Mbps halen. Toch werd er duidelijk gezegd dat 100Mbps haalbaar moest zijn…66Mbps is wel echt te weinig voor een groot studentenhuis waarin wij wonen. We komen nauwelijks meer aan het studeren toe. Wij zijn hierdoor verplicht om te moeten overstappen naar Ziggo, die ons tot 1Gbps kan aanbieden via kabel. Bij alle andere providers, die dsl gebruiken, ligt de grens op 66Mbps.Wij kregen gisteren te horen dat we Tele2 €157,80 moeten betalen om ons contract te beëindigen, en dat terwijl er duidelijk een miscommunicatie heeft plaatsgevonden waardoor wij niet kregen waarvoor wij betalen.Hoe kunnen wij die €157,80 aanvechten? We zijn het er écht niet mee eens dat we vast zitten aan deze kosten. Na een valse belofte moeten wij ook nog eens betalen...
per 14 september heb ik internet/tv geleverd gekregen. besteld rond 1 augustus. de bedenktermijn tot opzegging zonder opgave van reden is 14 dagen vanaf moment van ontvangst. dat is aldus 14 september. vandaag aangegeven te willen opzeggen, immers: binnen de opzegtermijn (25 september 2020 voor 0:00 uur). tele2 geeft aan dat de bedenktermijn loopt vanaf datum overeenkomst. dat is echter onjuist. de telefoniste kon verder niets met mijn verweer. ik mag 2 dingen: of afkopen EUR 170 of een duurder T-mobile-abonnement aangaan. De reden van opzegging, juridisch niet relevant, is overigens dat er 4mbit wordt geleverd (tvsignaal is daardoor zelfs zwak). Dit heeft de telefoniste ook erkend, die kon dat zien. In de overeenkomst stond 20mbit en in de bevestigende e-mail 14mbit. 4 mbit komt aldus niet in de buurt. In die zin is er tevens sprake van misleiding, maar dat terzijde. what to do, is er een jurist waarmee kan worden overlegd? De telefoniste legt de wet verkeerd uit. Zie de wet, maar ook
Ik heb inmiddels al 3 x opzeggen ingevuld via mijntele2. ik word steeds gebeld door een 06 nr die gelijk opgangt Ik ben er zat van en wil een bevestiging via de mail zwart op wit.grt Sandra
He sinds een paar weken nog maar 50% van de snelheid die ik normaal heb.(modem traint wel in met 100Mb ik krijg rond de 54.2 uren bellen (5x moeten bellen) met tele2 klanten service.De klanten service van tele2 documenteert totaal niets zo dat je elke keer als je belt het hele verhaal opnieuw moet opdreunen.En elke keer gaan ze je modem op afstand resetten etc etc … ja we willen alles uitsluiten zeggen ze dan. Mijn antwoord was dat hebben ze al 4x daarvoor ook al gedaan.Heb je je laptop met utp rechtstreeks aan je modem zitten , andere utp kabel geprobeerd , andere laptop geprobeerd ja , ja ,ja …. ELKE KEER het zelfde liedje.Als de eerste *** van de klanten service van Tele2 netjes alles had gedocumenteerd na alle testen was dit niet nodig geweest.Vervolgens sturen ze een monteur van Guidion, die heeft alleen een laptop en een utp kabel bij zich verder NIETS.Die gaat ook de snelheid meten en vertrekt weer , ruilt het modem niet uit en test etc etc niets van dit alles. omdat die nie
Oke er zijn twee mogelijkheden. Je bent hier beland omdat je net een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten of je bent nu juist bezig met informatie verzamelen omdat je denkt aan een overstap naar ons. In het eerste geval, welkom! Ik ben blij met jou als nieuw lid van onze Tele2-familie. In het tweede geval niet twijfelen maar gewoon doen!Na jouw aanmelding gaan wij direct aan de slag. Benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren? In dat geval zit je hier precies op de goede plek!Wat gebeurt er na je bestelling? Top, de bestelling is geplaats en dan nu… Ja wat gebeurd er nu eigenlijk allemaal zodra jij je bestelling hebt geplaatst. Hieronder hebben we het stap voor stap voor je beschreven!Je bestelling. Je hebt je bestelling geplaatst en wij hebben deze via e-mail bevestigd. In de e-mail vind je de verwachte installatiedatum, een overzicht van je abonnement en een uitleg hoe het leverproces verloopt. Je installatiedatum. Wij bevestigen de definitieve installatiedatum. Deze datum verzend
Ik heb gisteren geprobeerd mijn contract op te zeggen door een formulier in te vullen. Vandaag geprobeerd te bellen en na 20 min te wachten heb ik opgehangen. Ik zie op de website geen mogelijkheid om te mailen of the chatten. Ook word ik overal heen geleid zodat ik in ieder geval geen contact opneem om op te zeggen. Hoe kan ik iemand bereiken om op te zeggen? Mocht iemand dit zien, graag opzeggen per 14 oktober 2020.
Oh nee, de installatie lukt niet! Of wat nou als het internet het gewoon niet doet na de installatie en je komt er met onze klantenservice niet uit? Dit kan natuurlijk voorkomen tijdens de installatie. Geen zorgen, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden!Wij werken samen met Guidion voor het aansturen van experts. Er zijn wel een aantal belangrijke dingen die jij moet weten rondom het bestellen en aansturen van een monteur. Everything you need to know, vind je hier!Hoe bestel ik een monteur? InstallatieVanuit Tele2 sturen wij niet standaard een Guidion expert aan. Mocht je er met de handleiding niet uitkomen en je wil dat de installatie voor jou gefixt wordt dan kun je hiervoor bellen met onze telefonische klantenservice. Zij kunnen voor jou een opdracht uitzetten bij Guidion. Na het telefoongesprek krijg je een sms en een e-mail waarmee je zelf een afspraak kunt inplannen! StoringDe meeste storingen zijn te verhelpen door contact op te nemen met de klantenservice. Vanuit hier kunn
Jeeej! Je hebt je order geplaatst en nu is het afwachten. Afwachten tot de bezorger het installatiepakket komt brengen en jij kunt beginnen met de installatie. Een paar dagen verstrijken en ja hoor, daar is hij! Het installatiepakket wordt afgeleverd, wat nu? Om te beginnen is het goed om te checken of het installatiepakket compleet is. Benieuwd wat er allemaal in hoort te zitten? Ik vertel het je hier!ZTE modemHeb jij het ZTE modem ontvangen? Well, dan zit je hier goed! Onderstaande spullen zou jij in het pakket ontvangen moeten hebben:Het ZTE modem, Een standaard om het modem om te zetten, 2 telefoonkabels, Een netwerkkabel, Een telefoonstekker, Een voedingsadapter.Alles compleet? Super! De installatie kan nu beginnen. Je vindt de handleiding in het pakket én hier! Technicolor bvnHeb jij het Technicolor modem ontvangen? Well, dan zit je hier goed! Onderstaande spullen zou jij in het pakket ontvangen moeten hebben:Het Technicolor modem, Een aansluitdoos, 2 telefoonkabels, Een netwerkk
Beste Tele2, Jullie hebben in april 2020 al de opzegging van mijn abbo al zelf geregeld telefonisch. Dus de overstap naar T Mobile hebben wij telefonisch zelf gedaan. Abbo overstap was 18 mei 2020. Nu krijg ik nog steeds een factuur van de maandelijkse kosten. Heb mijn apparatuur ook allang teruggestuurd, dit na een telefoontje na jullie waar de terugstuur box bleef !!!!!! In mijn gegevens bij jullie staat idd dat er is opgezegd en dat jullie dat zelf hebben gedaan. Wanneer gaan jullie dit correct afhandelen, want wordt moe van het steeds bellen naar jullie. Vanmiddag heb ik ook weer gebeld, en diegene ging me doorverbinden naar de afdeling opzeggingen, dan krijg ik een voicemail van een mobielnummer .………….. Wanneer kan ik eindelijk het afsluiten !!!!
Hello Friends, I have a Tele2 internet at home on the ground floor and a wire extension on the 1st floor. Can I use ADSL2 + modem router to create a connection on the 1st floor? The modem router that I have is TP Link WD-W8968. Thanks for your help in Advance. Regards Anirban
Hi! Ik betrek over ongeveer een week een nieuwe huurwoning. Hier wil ik graag internet van tele2. Kan ik dit alvast bestellen (gegeven dat de gemiddelde levertijd zo’n 17 dagen geloof ik is), of worden er dan al dingen naar toe gestuurd voordat ik er in zit?
Vorige week het opzegformulier ingevuld op t2 website. Geen bevestiging en geen reactie, gaat dit goed?
Beste allen, Ik heb een sim only abonnement bij Tele2 met ongelimiteerde data. Nu ben ik voor een nieuwe woning van mij op zoek naar een abonnement voor vast internet (niet voor bellen of televisie). Kan ik deze twee abonnement combineren om een korting te krijgen? Met vriendelijke groet, Thomas Kokken
Hello, one of my house mates is moving out and would like to take over the internet contract and router to move with them to her new apartment. The contract is currently on my name. Is it possible for her to move to the new apartment with the router and take over the contract or would it be easier to just cancel the contract and make a new one for the new apartment?
Is het mogelijk om over te stappen naar T-Mobile internet terwijl je contract bij Tele2 nog niet is afgelopen? Ik meen dat er ooit werd verteld aan mij door de tele2 klantenservice dat dat kon.
Even een update over de tekst op de site - want die is, met alle respect, vrij misleidend :( Ik wil niet opzeggen, ik wil geen korting, ik wil gewoon 20mbits, met vaste telefoon voor 28.- per maand ipv het abonnement voor 30.- wat ik nu heb met meer snelheid dan ik nodig heb. Onderstaande tekst doet denken dat dat heel makkelijk zou moeten gaan als je maandelijks opzegbaar bent, en dus geen vast 12 maanden contract meer hebt: Flexibiliteit Je abonnement precies samenstellen zoals je wilt, dat kan bij Tele2. Zo kies je een abonnement dat echt bij je past en betaal je nooit teveel. En veranderen je wensen, dan wijzig je gewoon je pakket. Maar… mijn wensen veranderen nu en ik wil dus mijn pakket aanpassen. Eerst kon het niet in de chat. Daarna weer wel, ik moest bellen met de klantservice hiervoor. Die heb ik nu as we speak aan de lijn. En nu zou ik moeten opzeggen en weer aanmelden maar dan zou ik wel zonder internet komen te zitten - dat is dan weer niet handig ivm thuiswerken en Co
Heb sinds een paar weken last van een sloom internet, o.a. YouTube,marktplaats is niet meer leuk. Ik heb 50mb abbonement op mijn adres,kijk ik op de tele2 internet abbo’s dan zit dit pakket er niet meer bij teminste op mijn adres dan.50 mb kan wel geleverd worden via glaskabel lees ik dan.alleen ik betaal dus ±30 euro voor 20 mb en dat is geen afspraak ...toch? krijg net vandaag de folder binnen dat mijn modum is verouderd en dat ik een nieuwe krijg en dat is leuk….alleen ik wil mijn 50mb abbonement terughebben en dat van 30 euro en geen 20mb! En de aanvoerlijn is ook minder soms krijg ik kortstondig geen signaal.
Hi, As we have moved to new apartment on 31st of May 2020. I have requested cancellation of internet subscription on 31st of May 2020 via tele2 login but its not reflected in account. So request you to cancel it and do not charge for the month of June 2020. Below are the required details let me know if any extra detail are required. Personal information by moderator Thanks, Rohan Pawar
I changed to T-mobile Home from 30-04-2020 (official date). As T mobile and Tele2 are same company, T mobile canceled the old subscription. I have a written email from T mobile. I also have the cancellation confirmation from tele 2 by email. However, tele 2 sent email on 12 May with “ Today you are disabled services) ”, saying “ Because you pay a month subscription fee in advance, it may be that on the bill this month cost of a time when you no customers anymore. If this applies to you is the case, you will receive next month a bill that we settle this. And charge the bill for May. T-mobile also charged the bill for May. I pay 110 euros in total for only home internet, which is rediculous. Logically, tele 2 subsciption had canceled on April 30, and started T-mobile, so I should not pay to tele 2 anymore. Tele 2 doesn't answer by phone today, could you please solve this problem? Thank you.
Waarom moet ik 67 Euro aansluitkosten betalen als ik bijv. van ADSL( van Tele2) naar glasvezel over wil? Enorm fors bedrag 😮. Dat doet mij zelfs twijfelen om naar glasvezel van Tele2 te gaan. Want uiteindelijk moet ik die 67 euro toch bij de maandlasten rekenen.
Hi, I want to remove safe internet product from my subscription. Please let me know how to do that. Thanks
Per juli wil ik mijn internet abonnement opzeggen. Zojuist heb ik het online formulier voor opzeggen ingevuld en verzonden. Ik had verwacht dat er nog een moment zou kunnen waar je kon aangeven per wanneer je het abonnement wilt opzeggen. Dit bleef echter uit en ik kreeg na verzenden alleen dat Tele2 aan de slag gaat met het beëindigen van het contract. Iemand enig idee per wanneer het nu opgezegd zal worden/wat de vervolg stappen gaan zijn?
Beste, Sinds een klein uur probeer ik telefonisch of via de chat jullie klantenservice te bereiken. De telefoon gaat niet over en de chat is vol. Nu snap ik dat het op het moment mogelijk druk is. Toch is het ook erg vervelend dat ik op het moment geen internet heb thuis. Hoe kan ik jullie wel bereiken? Met vriendelijke groet, Anne ten Berge
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.