beantwoord

Opzeggen, hoe en waar?

  • 21 August 2020
  • 1 reactie
  • 112 x bekeken

Ik heb gisteren geprobeerd mijn contract op te zeggen door een formulier in te vullen. Vandaag geprobeerd te bellen en na 20 min te wachten heb ik opgehangen. Ik zie op de website geen mogelijkheid om te mailen of the chatten. Ook word ik overal heen geleid zodat ik in ieder geval geen contact opneem om op te zeggen. 

 

Hoe kan ik iemand bereiken om op te zeggen? Mocht iemand dit zien, graag opzeggen per 14 oktober 2020.

icon

Beste antwoord door pipodeclown 21 August 2020, 19:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7

Je kunt de chatbot op de website ook gewoon vragen naar een medewerker om mee te chatten. Het opzeg formulier heeft een verwerkingstijd. De telefonische klantenservice is op zaterdag ook open.

Als je opzegt dan raak je wel je nummer kwijt, eventuele apps (bankieren) en accounts (DigiD, mailaccounts) waar het nummer aan is gekoppeld moet je zelf allemaal aanpassen naar je nieuwe nummer. Het nummer kan achteraf niet meer worden geactiveerd. Ik wijs hier nadrukkelijk op, omdat veel gebruikers er achteraf achter komen dat ze bijvoorbeeld niet meer bij hun e-mail of andere accounts kunnen als ze het wachtwoord zijn vergeten. Wil je het nummer meenemen naar een andere provider, zeg dan niet je abonnement op maar vraag bij je nieuwe provider nummerbehoud aan. Je nieuwe provider zegt dan je bestaande abonnement op.