De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Bij de app voor iOS moet ik steeds opnieuw inloggen. Word hier gek van. En ik lees dat het 2 jaar geleden ook al zo was. Waarom word het dan niet gefixt
Super irritant dat je steeds opnieuw moet inloggen als je mijn Tele2 opstart. Kan dit opgelost worden.
Ik heb al een tijdje een abo dat gekoppeld is aan mij email adres. Onlangs heb ik een 2e abo genomen en dat 2e abo is gekoppeld aan hetzelfde email adres als mijn 1e abo. Dat blijkt niet te werken met MijnTele2 en de App. Daarom wil ik mijn 2e abo koppelen aan een ander email adres. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Ik heb net een abonnement afgesloten via belsimpel. Bij dit afsluiten heb ik het e-mailadres *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. *** gebruikt. Ik heb op dit e-mailadres ook de activatielink ontvangen. Echter als ik een wachtwoord aanmaak en op verder druk moet ik opnieuw een wachtwoord aanmaken. En zo gaat dit eindeloos door zonder dat een ander wachtwoord gebruiken een verschil maakt. Als ik dus ook in wil loggen of opnieuw een activatielink wil versturen kan dit niet naar mijn emailadres omdat het emailadres ongeldig is. Ik denk dat dit komt omdat het hotmail.nl is. Ik heb dit probleem namelijk vaker. Ik heb ook een gmail maar ik kan het emailadres wat ik op heb gegeven bij het afsluiten van het abonnement niet veranderen. Hoe los ik dit probleem op en maak ik dus een mijnTele2 account aan? Groetjes Mélanie
Wanneer ik de Mijn Tele2 app open, stopt deze automatisch direct. Dit probleem treedt op sinds de laatste update van de app (versie 3.8.0). Toestel: Nexus 6P OS: Android Oreo 8.1
Als ik de Tele2 app open om te mijn data/belminuten te checken, staat er bij laatst upgedate bij de data 48jaar geleden 01/01 en bij belminuten standaard 1 uur geleden, natuurlijk update hij mijn belminuten/data wel, alleen de tijdsfragmenten kloppen niet. Zou dit opgelost kunnen worden of is dit alleen iets waar ik last van heb??
Hello, I have sim only subscription and I would like to change my address in mijntele2, but it tells me that I cannot change it myself for 2 months: (Wijzigen is helaas nu niet mogelijk, i.v.m. een blokkade op uw dienst(en). De eerste twee maanden van je abonnement kun je niet alles zelf (de)blokkeren. Nadat je twee facturen hebt betaald is dit wel mogelijk. Vragen? Zie hier voor meer informatie.) How can I change the address in the system?
Goedemiddag mevrouw/meneer, Ik ben helaas mijn wachtwoord van MijnTele2 vergeten, en nu probeer ik al een aantal weken een nieuw wachtwoord in te stellen, maar ik krijg keer op keer nadat ik op 'versturen' heb geklikt, de melding: "Sorry er is iets misgegaan, probeer het later nog eens". Ik kan nu dus al weken niet inlogge op MijnTele2 en vind dit erg vervelend. Zou iemand mij kunnen helpen? Bij voorbaat dank. Mvg
ik kan niet inloggen op de app en op de site, hij zegt dat mijn wachtwoord niet goed is en als ik mijn wachtwoord verander doet hij het nog steeds niet. nu kan ik ook niet zien wat ik verbruik qua mb's Wat moet ik doen??????
Ik ben overgestapt van Vodafone naar Tele2. Wat ik gelijk merk is hoe erg slecht de mobiele app is van Tele2. Vodafone is zeker 50 stappen verder. Qua onder andere app design, informatie via de app zelf dus niet in de app de website openen wat tele2 wel doet, live chat etc. Als ik dat wist was ik niet eens overgestapt had ik wel extra betaald alleen voor dat betere gedeelte. Step up your game Tele2!! 🙄
Beste, Bij het afsluiten van het abonnement wordt er als ik me niet vergis een factuur meegegeven of een overzicht van de telefoon en het abonnement, is deze nog ergens te downloaden of op te vragen?
Ik kan geen ideal betaling doen via de app, Ik kan dus niks betalen omdat ik geen laptop tot me beschikking heb op het moment. ( Handmatige betaling is geen optie. ) Maar ik wil niet afgesloten worden , Is het mogelijk dat er een Ideal link naar mij wordt gestuurd zodat ik hem gewoon kan betalen ( Mijn klantnummer staat in mijn profiel ). Mijn bank is ING.
Sinds gister kan ik niet inloggen bij de mijntele2 app. Elke keer als ik probeer in te loggen krijg ik te zien dat me gegevens niet kloppen en dan opnieuw moet proberen. Ik heb al 3 keer de app opnieuw gedownload maar ik krijg steeds hetzelfde te zien terwijl de mijntele2 app vorige week toen nog wel deed.😥
Al zolang als dat ik mijn abonnement heb bij Tele2, kan ik mijn 'Mijn tele2' account niet activeren. Hier heb ik in het begin een paar keer voor gebeld om te vragen wat ik hier aan kon doen, maar toen scheen er een storing te zijn. Nou heb ik het nog een paar keer geprobeerd om mijn ' mIJn tele2' account te activeren maar ik ondervindt nog steeds dezelfde problemen. Ik blijf een foutmelding krijgen. Dit is best wel vervelend omdat ik mijn verbruik niet in kan zien en regelmatig over mijn bundel ga.
Ik wil een MijnTele2 account aanmaken, maar ik weet niet welk emailadres bij het account is geregistreerd. Ik krijg ook de foutmelding steeds als ik het probeer dat er iets is misgegaan, dus ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
Hallo, Ik kan mijn huidige verbruik nooit checken. Als ik klik op wat ik buiten mijn bundel zit krijg ik deze message: Er zijn nog geen verbruik details Zodra je abonnement ingaat, verschijnen hier je bundels zodat je altijd inzicht hebt in je verbruik. -- Dit is mijn derde (?) jaar bij jullie en ik weet zeker dat ik een abonnement heb 😉 What gives?
Ik heb een mobiel abonnement afgesloten bij Tele2 sinds oktober 2017. Ik heb ooit eerder een abonnement gehad bij Tele2 een aantal jaar geleden. Ik heb geen activatie link gekregen voor mijn tele2 nu. Ik kan niet inloggen met mijn emailadres waar het abonnement mee is aangevraagd, maar ik kan het ook niet activeren. Ik krijg dan de error "SORRY Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Maar dit is al 3 maanden nu. Ik krijg wel steeds bericht dat mijn factuur beschikbaar is in mijn Tele2, maar ik kan dit dus niet inzien. Wat moet ik doen om toegang te krijgen tot mijn account? error bericht: https://puu.sh/yL2UY/f658d6fbed.png
Ben sinds 2 januari klant, en kan niet inloggen op de APP (apple) krijg de melding: Helaas is het inloggen niet geluk, probeer het nog een keer. wat gaat er fout ?
Ik probeer een tele2 account te maken. Dat gaat goed totdat er een vestigingsmail wordt gestuurd om het account te activeren. Die ontvang ik namelijk niet. Graag hulp want ik wil graag mijn verbruik inzien. Groeten Frank
Hallo, Zoals de titel al doet vermoeden lukt het inloggen op de MijnTele2 app niet. Echter kan ik wel gewoon inloggen op de website van Tele2. Heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren, ook dit tevergeefs. Iemand tips voor mij om de app werkend te krijgen? Bedankt! Groeten Tim
Hallo, Mijn abonnement is ongeveer een maand geleden in gegaan en sindsdien probeer ik de app op mijn telefoon te installeren. Het installeren gaat zonder problemen alleen om de app te kunnen gebruiken moet ik mijntele2 activeren. Echter als ik mij aanmeld met mijn email en op versturen druk krijg ik steeds de melding "Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer. Gr, Mika
Goedemiddag. Bundelbooster per sms werkt nist. Mijn tele2 app werkt ook niet en op de website ook niet. Klantenservice gebeld en een technicus zou er naar gaan kijken en binnen een half uur zoj het opgelost mieten zijn. Nu is het 2 uur verder nog niets. Medewerkers naar huis vanwege sneeuw. Dit is nu de zoveelste storing. Wordt hier een beetje onpasselijk van.
Ik heb in de tele2 app 9999999 belminuten over terwijl ik er maar 100 heb op mijn tele2 web Ik weet niet of het een bug is of een fout op mijn telefoon ik heb ook al een keer opnieuw ingelogd
Het is me gelukt om voor de US en Korea databundels aan te zetten met sms naar 1280 (USA100 en KOR100). Bij beiden had ik die SMS vanuit NL gestuurd op Schiphol. Maar: - Hoe verleng je na 1 week zo'n bundel? Als ik vanuit Korea naar '1280' of naar '+311280' probeer te sms-en dan krijg ik altijd een "Failure". - En op de tele2 website kan ik nergens een optie vinden om dat via de site te verlengen. Ik geloof dat die optie er is, maar dan zo goed als onvindbaar Dus twee vragen: - WAAR op de tele2 site kun je een wereld databundel aanzetten - HOE kun je vanuit een buitenland 1280 sms-en ?? Bedankt, Simon
Hallo, Ik krijg braaf iedere maand van jullie een mail waarin jullie aangeven dat mijn nieuwe factuur klaar staat. Als ik dan vervolgens inlog in MijnTele2 zie ik een heleboel staan, maar niet de nieuwste! Verspilde moeite dus. Ik heb hier nu 3 keer over gebeld en de 3e keer wist jullie medewerker aan de telefoon mij fijn te melden dat dat aan mijn cookies lag. Als ik die zou verwijderen, dan zou ik gewoon weer al mijn facturen kunnen zien. Ja, toen, op dat moment had hij gelijk. Maar ik ga toch niet iedere keer als ik m'n factuur wil downloaden, eerst m'n cookies verwijderen? Ik heb meer te doen. "Welke browser gebruikt u dan, mevrouw?" Al JAREN gebruik ik Firefox en dit zonder problemen. Dit is geen kleine browser, dus ik ga niet ineens - apart voor Tele2 - Safari gebruiken. En - als klap op de vuurpijl - krijg ik vervolgens een mail met de volgende tekst: "Omdat we altijd alleen maar het aller-allerbeste willen voor onze klanten, zijn we continu in ontwikkeling. En dat zit
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.