Skip to main content
Antwoord

Tele2 APP

  • February 28, 2018
  • 3 reacties
  • 157 x bekeken

Ik ben overgestapt van Vodafone naar Tele2. Wat ik gelijk merk is hoe erg slecht de mobiele app is van Tele2. Vodafone is zeker 50 stappen verder. Qua onder andere app design, informatie via de app zelf dus niet in de app de website openen wat tele2 wel doet, live chat etc. Als ik dat wist was ik niet eens overgestapt had ik wel extra betaald alleen voor dat betere gedeelte. Step up your game Tele2!! 🙄

Beste antwoord door Rena Chan

Er is een topic over de ervaringen van de app.

https://forum.tele2.nl/omdat-het-kan-tine-176/de-tele2-app-69059

Als je met bugs of problemen kampt, kun je beter direct bij de desbetreffende store een review achterlaten, die komt veel sneller bij de ontwikkelaars.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Rena Chan
  • Forum Specialist
  • Antwoord
  • February 28, 2018
Er is een topic over de ervaringen van de app.

https://forum.tele2.nl/omdat-het-kan-tine-176/de-tele2-app-69059

Als je met bugs of problemen kampt, kun je beter direct bij de desbetreffende store een review achterlaten, die komt veel sneller bij de ontwikkelaars.

  • Auteur
  • Durft te posten
  • February 28, 2018
Thanks ik plaats mijn bericht daar.

Dank voor je feedback. We zullen je reactie beantwoorden in dit topic.

Jeroen