De Tele2 app


Reputatie 5
Badge
  • Forum Specialist
  • 348 reacties
Hoi mede Tele2ers!

Graag hoor ik wat jullie van de mijn Tele2 app vinden.

Persoonlijk heb ik nog vaak wat dingetjes die ik mis. Zoals het kunnen bijstellen van je bundel, dit kan helaas alleen via de Tele2 website.. inloggen met je vingerafdruk (kan bij ben, Tmobile en kpn).

Ook vind ik dat in de app zelf vaak verwezen wordt naar de website..
(waar zelfs op de mobiele website copyright 2016 wordt aangegeven beetje slordig 🤐 ).

Zelf vind ik de app "ouderwets" en mag er wel een opfrissing komen.

Graag hoor ik wat jullie denken, misschien kunnen we mooie suggesties maken dat Tele2 deze op pakt!

37 Reacties

Reputatie 5
Badge
Jammer dat er geen reactie's voorbij kwamen en dat mensen de Tele2 app blijkbaar wel perfect vinden 🤐 .

Misschien anders dit topic verwijderen ?
Reputatie 7
Badge +4
Moet zeggen dat het bijstellen of bekijken van bundels , maar daarom ook de app in het algemeen voor mij met een unlimited bel en data abonnement niet veel toegevoegde waarde heeft.
Ik heb hem wel geinstalleerd, maar eigenlijk alleen als ik in het buitenland wel op mijn 8 Gb per maand moet letten.
Reputatie 5
Badge
eric schreef:

Moet zeggen dat het bijstellen of bekijken van bundels , maar daarom ook de app in het algemeen voor mij met een unlimited bel en data abonnement niet veel toegevoegde waarde heeft.
Ik heb hem wel geinstalleerd, maar eigenlijk alleen als ik in het buitenland wel op mijn 8 Gb per maand moet letten.



Persoonlijk mis ik wel een aantal dingetjes (ook heb ik unlimited), de Vodafone App en Kpn App heb storings-melding geïntegreerd waar er dus op locatie storingen zijn. Bij kpn en T-Mobile kan je tegenwoordig inloggen met je vingerscanner (mis dit persoonlijk wel), een mooie grafiek wat je in de maand verbruikt is ook handig helaas kan dit alleen op de website gezien worden. Nog steeds (wat voor veel klanten handig zou zijn) is het aanpassen van je bundels in de app, eigenlijk kan dit bij alle providers op dit moment behalve Tele2.

Tele2 waarom nemen jullie geen voorbeeld aan Tele2 zweden met hun app: https://play.google.com/store/apps/details?id=swe.tele2.mittTele2
Of de Letse app van Tele2: https://play.google.com/store/apps/details?id=lt.tele2.tsa
De basis van deze app stamt toch alweer uit 2015 en mag wel een echte opfrissing gebruiken.

Btw, jij als goldmember @eric weet eventueel wel of Tele2 bezig is met een nieuwe app? is Tele2 dat? (of eventueel @JeroenK van Tele2 @Mark van Tele2)
Reputatie 5
Badge
Btw dit is de aanleiding van mijn OP:



Reviews en de beoordeling van de app is tamelijk laag een 2 is toch rond uit slecht.. daarom de reden ook om dit meer leven in te brouwen.
Reputatie 5
Badge
Jammer dat je @eric niet gereageerd hebt op mijn vraag (ook de moderators @Mark van Tele2 @JeroenK van Tele2 ).
Reputatie 7
Badge +2
Van mij mogen ze de app eruit schoppen en een mooie bruikbaar mobiel website van maken. Kun je zo op elke platform gebruiken en heb je een onnodige app minder in je systeem.

Maar over de app nu, het werkt voor wat ik het gebruik,in 2016 had ik een raar probleem na inloggen en lopen van de startup guide, ging het terug naar de inlog scherm.

Maar ik kan mijn facturen downloaden en extra kosten controleren.

-

Nu vraag aan jou, gebruik je de vingerprint functie van de T-mobile app en zo ja waarom? Lijkt me net overbodig als die mensen die een antivirus van chetah mobile downloaden om Whatsapp te vergrendelen.... Je kan toch jou telefoon vergrendelen?
Reputatie 6
Badge
De vormgeving van de app kan inderdaad wel wat moderner en het aanpassen van je bundel zou best handig kunnen zijn. Zelf denk ik dat het handig is om in de app bijvoorbeeld ook voicemail instellingen te ontsluiten. Wat ik wel top vind aan de app is dat je daar kunt instellen dat je de factuur als bijlage bij een e-mail wilt ontvangen. Tot slot vind ik dat in de app (en op de website) dat de termijn voor de toestel afbetaling en je contractstermijn duidelijker aangegeven kan worden. Met name het onderscheid tussen deze twee.
Reputatie 5
Badge
Rena Chan schreef:

Van mij mogen ze de app eruit schoppen en een mooie bruikbaar mobiel website van maken. Kun je zo op elke platform gebruiken en heb je een onnodige app minder in je systeem.

Maar over de app nu, het werkt voor wat ik het gebruik,in 2016 had ik een raar probleem na inloggen en lopen van de startup guide, ging het terug naar de inlog scherm.

Maar ik kan mijn facturen downloaden en extra kosten controleren.

-

Nu vraag aan jou, gebruik je de vingerprint functie van de T-mobile app en zo ja waarom? Lijkt me net overbodig als die mensen die een antivirus van chetah mobile downloaden om Whatsapp te vergrendelen.... Je kan toch jou telefoon vergrendelen?



Zoals Tele2 altijd zegt: niet omdat het moet maar omdat het kan 😉 .
Reputatie 5
Badge
@simnlru

Er wordt constant gewerkt aan een nieuwe en betere versie van de MijnTele2 app. Helaas hebben wij als Moderators geen informatie over een eventuele testfase of uitrol van een nieuwe applicatie.

Mocht hier verandering in komen dan zal een van de moderators de informatie in dit topic delen!
Hoi,

Ik ben weer aangesloten
Reputatie 7
Badge +2
simnlru schreef:



Zoals Tele2 altijd zegt: niet omdat het moet maar omdat het kan 😉 .



Kijk ik even op de Playstore, blijkbaar was ik ook niet blij met de app. Lol




Nu doet het wel beter moet ik zeggen.
Ik ben overgestapt van Vodafone naar Tele2. Wat ik gelijk merk is hoe erg slecht de mobiele app is van Tele2. Vodafone is zeker 50 stappen verder. Qua onder andere app design, informatie via de app zelf dus niet in de app de website openen wat tele2 wel doet, live chat etc. Als ik dat wist was ik niet eens overgestapt had ik wel extra betaald alleen voor dat betere gedeelte. Step up your game Tele2!! 🙄
Reputatie 5
Badge
Dank voor jullie feedback. Ook wij vinden dat er ruimte is voor betering van onze app. Er wordt dan ook hard gesleuteld aan onze MijnTele2 omgeving.
Wanneer eventuele veranderingen live worden gezet is op dit moment nog onbekend.
Reputatie 5
Badge
JeroenK van Tele2 schreef:

Dank voor jullie feedback. Ook wij vinden dat er ruimte is voor betering van onze app. Er wordt dan ook hard gesleuteld aan onze MijnTele2 omgeving.
Wanneer eventuele veranderingen live worden gezet is op dit moment nog onbekend.



Hoi Jeroen,
Goed om te horen dat jullie ook vinden dat er ruimte is voor verbetering, dat was ook heel de opzet van deze topic. Ben benieuwd.
Reputatie 5
Badge
Hoi @JeroenK van Tele2,

Is er al iets nieuws bekend? 😉
Reputatie 5
Badge
Wat wil je precies weten @simnlru? 😉
Reputatie 5
Badge
Nou @JeroenK van Tele2, de voordringen met betrekking tot een nieuw Mijn Tele2 app 😉 .
Reputatie 5
Badge
Deze wordt binnen enkele dagen live gezet!

Keep you posted!
Reputatie 5
Badge
JeroenK van Tele2 schreef:

Deze wordt binnen enkele dagen live gezet!

Keep you posted!



Top @JeroenK van Tele2! zie het wel deze of volgende week voorbij komen 😁 .
Reputatie 7
Badge +4
Zojuist in mijn emailbox:

Reputatie 6
Badge
Ben benieuwd of het schreeuwerige design er nog steeds in zit, maar ik ben bang van wel.
Reputatie 5
Badge
pipodeclown schreef:

Ben benieuwd of het schreeuwerige design er nog steeds in zit, maar ik ben bang van wel.


Hoe bedoel je schreeuwerige design?
Reputatie 6
Badge
simnlru schreef:

pipodeclown schreef:

Ben benieuwd of het schreeuwerige design er nog steeds in zit, maar ik ben bang van wel.


Hoe bedoel je schreeuwerige design?


Een wereld van verschil met de oude app. Ben benieuwd wat iedereen er van vindt.
Reputatie 5
Badge
Hey allen,

Ik ben ook zeer benieuwd wat jullie van de nieuwe app vinden!!

Fijne dag,

Arjan
Kort gezegd: wow! Het design sluit ten eerste ontzettend goed aan bij hetgeen wat Tele2 wil uitdragen, de kleuren komen terug en de functionaliteit is ook nog eens zoveel meer verbeterd! Ik zeg: top!

Reageer