Ik heb een mobiel abonnement afgesloten bij Tele2 sinds oktober 2017. Ik heb ooit eerder een abonnement gehad bij Tele2 een aantal jaar geleden. Ik heb geen activatie link gekregen voor mijn tele2 nu. Ik kan niet inloggen met mijn emailadres waar het abonnement mee is aangevraagd, maar ik kan het ook niet activeren. Ik krijg dan de error "SORRY
Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Maar dit is al 3 maanden nu.
Ik krijg wel steeds bericht dat mijn factuur beschikbaar is in mijn Tele2, maar ik kan dit dus niet inzien.
Wat moet ik doen om toegang te krijgen tot mijn account?
error bericht: https://puu.sh/yL2UY/f658d6fbed.png
beantwoord
Account activeren faalt
Beste antwoord door Mark van Tele2
Hoi amberjs,
Bedankt voor je bericht. Je kunt inloggen op je oude account, alwaar je je eigen emailadres kunt wijzigen. Wanneer je dit hebt gedaan kan ik je emailadres toevoegen aan je huidige abonnement zodat je daarmee in je MijnTele2 account kunt komen. Meer details heb ik in een privébericht naar je gestuurd 🙂.
Mark
Bekijk origineel berichtBedankt voor je bericht. Je kunt inloggen op je oude account, alwaar je je eigen emailadres kunt wijzigen. Wanneer je dit hebt gedaan kan ik je emailadres toevoegen aan je huidige abonnement zodat je daarmee in je MijnTele2 account kunt komen. Meer details heb ik in een privébericht naar je gestuurd 🙂.
Mark
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.