Skip to main content
Al zolang als dat ik mijn abonnement heb bij Tele2, kan ik mijn 'Mijn tele2' account niet activeren. Hier heb ik in het begin een paar keer voor gebeld om te vragen wat ik hier aan kon doen, maar toen scheen er een storing te zijn. Nou heb ik het nog een paar keer geprobeerd om mijn ' mIJn tele2' account te activeren maar ik ondervindt nog steeds dezelfde problemen. Ik blijf een foutmelding krijgen. Dit is best wel vervelend omdat ik mijn verbruik niet in kan zien en regelmatig over mijn bundel ga.
Hallo Lathanya,



Welkom op het forum van Tele2 :)



Ik zou je graag willen helpen met deze klacht, Zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:



- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- Klantnummer

- Geboortedatum



Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar eRwin.



Ik zie je gegevens graag tegemoet.



Groet,



Erwin
Hi Lathanya,



Zoals via privèberichten besproken was er helemaal geen account toegevoegd.

Dit is inmiddels gedaan, zou je ons nog kunnen laten weten via dit topic of via een privèbericht of het inmiddels is gelukt om te activeren?



Groet,

Erwin

Reageer