beantwoord
Fout Mijn Tele2.
Al zolang als dat ik mijn abonnement heb bij Tele2, kan ik mijn 'Mijn tele2' account niet activeren. Hier heb ik in het begin een paar keer voor gebeld om te vragen wat ik hier aan kon doen, maar toen scheen er een storing te zijn. Nou heb ik het nog een paar keer geprobeerd om mijn ' mIJn tele2' account te activeren maar ik ondervindt nog steeds dezelfde problemen. Ik blijf een foutmelding krijgen. Dit is best wel vervelend omdat ik mijn verbruik niet in kan zien en regelmatig over mijn bundel ga.
Beste antwoord door Anonymous
Hallo Lathanya,
Welkom op het forum van Tele2 :)
Ik zou je graag willen helpen met deze klacht, Zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar eRwin.
Ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet,
Erwin
Bekijk origineel berichtWelkom op het forum van Tele2 :)
Ik zou je graag willen helpen met deze klacht, Zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar eRwin.
Ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet,
Erwin
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.