Hallo,
Mijn abonnement is ongeveer een maand geleden in gegaan en sindsdien probeer ik de app op mijn telefoon te installeren. Het installeren gaat zonder problemen alleen om de app te kunnen gebruiken moet ik mijntele2 activeren. Echter als ik mij aanmeld met mijn email en op versturen druk krijg ik steeds de melding "Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.
Gr,
Mika
Bladzijde 1 / 1
Hoi Mika,
Probeer je je account via de app te activeren of via de website? Mocht het via de website ook niet lukken dan is er wellicht iets met je account. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Mark
Probeer je je account via de app te activeren of via de website? Mocht het via de website ook niet lukken dan is er wellicht iets met je account. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Mark
Hoi Mika,
Bedankt voor je gegevens. Ik heb je een activatie link per email toegestuurd. Wil je hiermee proberen te activeren?
Mark
Bedankt voor je gegevens. Ik heb je een activatie link per email toegestuurd. Wil je hiermee proberen te activeren?
Mark
Topic gesloten wegens inactiviteit.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.