Skip to main content
beantwoord

wijzigen email adres

  • 24 maart 2018
  • 1 reactie
  • 601 x bekeken

Ik heb al een tijdje een abo dat gekoppeld is aan mij email adres. Onlangs heb ik een 2e abo genomen en dat 2e abo is gekoppeld aan hetzelfde email adres als mijn 1e abo. Dat blijkt niet te werken met MijnTele2 en de App. Daarom wil ik mijn 2e abo koppelen aan een ander email adres. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Beste antwoord door Frenk van Tele2

Hi Hans, welkom op ons forum!

Ik heb aan de hand van de gegevens in je profiel vast een kijkje genomen en zie al twee verschillende e-mailadressen (een @planet.nl en een @kpnmail.nl). Deze beide e-mailadressen zijn volgens mij niet bij andere abonnementen in gebruik.

Heb je nog toegang tot deze beide e-mailadressen en lukt het je zo om in te loggen?
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Frenk van Tele2
  • Oud moderator
  • 203 reacties
  • Antwoord
  • 25 maart 2018
Hi Hans, welkom op ons forum!

Ik heb aan de hand van de gegevens in je profiel vast een kijkje genomen en zie al twee verschillende e-mailadressen (een @planet.nl en een @kpnmail.nl). Deze beide e-mailadressen zijn volgens mij niet bij andere abonnementen in gebruik.

Heb je nog toegang tot deze beide e-mailadressen en lukt het je zo om in te loggen?