Ben sinds 2 januari klant, en kan niet inloggen op de APP (apple)
krijg de melding: Helaas is het inloggen niet geluk, probeer het nog een keer.
wat gaat er fout ?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Frankc, welkom op ons forum! We hebben gisteren een nieuwe versie van de iOS app de wereld ingeholpen. Wellicht zorgt dat voor het probleem.
Heb je nog steeds inlogproblemen? Check of je app up to date is en verwijder/herinstalleer deze indien nodig. Laat me weten of het lukt 🙂
Heb je nog steeds inlogproblemen? Check of je app up to date is en verwijder/herinstalleer deze indien nodig. Laat me weten of het lukt 🙂
Ik heb er ook nog steeds probleem mee met app en op laptop. Heb al topic geopend maar niemand reageert meer van Tele 2 medewerkers.
Nou,reageert hier iemand nog van Tele2? Dit maakt mij niet blij en denk dat dit de laatste abbo word bij jullie. Factuur doet nog steeds niet en blijft nog steeds steken. En weer vandaag geen factuur binnen en Tele2 mijn account wil niet.
Thnx Mark
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.