Skip to main content
beantwoord

MijnTele2 account activeren

  • 11 december 2017
  • 3 reacties
  • 218 x bekeken

Hallo,

Mijn abonnement is ongeveer een maand geleden in gegaan en sindsdien probeer ik de app op mijn telefoon te installeren. Het installeren gaat zonder problemen alleen om de app te kunnen gebruiken moet ik mijntele2 activeren. Echter als ik mij aanmeld met mijn email en op versturen druk krijg ik steeds de melding "Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.
Gr,

Mika

Beste antwoord door Mark van Tele2

Hoi Mika,

Bedankt voor je gegevens. Ik heb je een activatie link per email toegestuurd. Wil je hiermee proberen te activeren?

Mark
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

Mark van Tele2
Hoi Mika,

Probeer je je account via de app te activeren of via de website? Mocht het via de website ook niet lukken dan is er wellicht iets met je account. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark

Mark van Tele2
Hoi Mika,

Bedankt voor je gegevens. Ik heb je een activatie link per email toegestuurd. Wil je hiermee proberen te activeren?

Mark

Mark van Tele2
Topic gesloten wegens inactiviteit.