Skip to main content
beantwoord

MijnTele2 account aanmaken

  • 20 februari 2018
  • 6 reacties
  • 1090 x bekeken

Ik wil een MijnTele2 account aanmaken, maar ik weet niet welk emailadres bij het account is geregistreerd. Ik krijg ook de foutmelding steeds als ik het probeer dat er iets is misgegaan, dus ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen

Beste antwoord door JeroenK van Tele2

Probleem is opgelost na het activeren van een nieuw e-mailadres op dit account.
Topic wordt gesloten!
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 20 februari 2018
PERSOONLIJKE GEGEVENS
Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privégegevens. Verwijder deze uit je bericht.
Dit kan (met de PC) door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk". Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot ongeveer 14u35

ik heb hetzelfde probleem.
iemand de oplossing?

@MilouHermes, ik heb je een berichtje gestuurd, kun je aangeven of dit het juiste e-mailadres is?

@DaanSuijkerbuijk, bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.

Bosniangirl
WhTurner schreef:
PERSOONLIJKE GEGEVENS
Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privégegevens. Verwijder deze uit je bericht.
Dit kan (met de PC) door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk". Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot ongeveer 14u35


Ik kan dat ook op mijn Iphone

@MilouHermes je e-mailadres is gewijzigd in ons systeem!

Laat je weten als het allemaal is gelukt?

Probleem is opgelost na het activeren van een nieuw e-mailadres op dit account.
Topic wordt gesloten!