Skip to main content
beantwoord

Niet kunnen inloggen

  • 9 december 2017
  • 6 reacties
  • 272 x bekeken

Sinds gister kan ik niet inloggen bij de mijntele2 app. Elke keer als ik probeer in te loggen krijg ik te zien dat me gegevens niet kloppen en dan opnieuw moet proberen. Ik heb al 3 keer de app opnieuw gedownload maar ik krijg steeds hetzelfde te zien terwijl de mijntele2 app vorige week toen nog wel deed.😥

Beste antwoord door Mark van Tele2

Hoi Kittygirl3,

Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum, zodat deze op de juiste plek op het forum gevonden kan worden 🙂. Kon je vorige week, toen je nog wel kon inloggen op de app, ook inloggen via de website? Ik kijk graag met je mee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn en hoe ik dit voor je kan oplossen! Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

pipodeclown
Goldmember
Ik had 1 of 2 dagen geleden ook last met de app, maar bij mij werkte het vandaag weer (iOS).

  • Durft te posten
  • 10 december 2017
Maar ik kan ook al niet inloggen bij de website van tele2

Mark van Tele2
Hoi Kittygirl3,

Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum, zodat deze op de juiste plek op het forum gevonden kan worden 🙂. Kon je vorige week, toen je nog wel kon inloggen op de app, ook inloggen via de website? Ik kijk graag met je mee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn en hoe ik dit voor je kan oplossen! Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark

  • Durft te posten
  • 30 december 2017
I have the Same problem.

Mark van Tele2
Hi david515,

I would like to ask you to start a new topic so we can help you as soon as possible!

Mark

Mark van Tele2
Topic gesloten wegens inactiviteit.