De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Goedemiddag,Afgelopen tijd krijg ik, zoals anderen hier ook, een foutmelding tijdens het inloggen op mijntele2. Via de chat heb ik hier ook al contact over gehad met Wendy.Het volgende is er geprobeerd/gedaan.Andere browserIncognitoCookies wissenWachtwoord herstellenInloggen met wachtwoord aangemaakt door Tele2Ik kreeg toen te horen dat het vermoedelijk aan mijn lokatie zou liggen.Prima, andere pc erbij gepakt, zelfde probleem.Op een andere lokatie gedaan, zelfde probleem.Zelfs (lekker onveilig) via tor.Alsnog kan ik niet inloggen.Is hier inmiddels al een reden/oplossing voor?
Na inloggenDit krijg ik te zien na het inloggen. Ik ben een net nieuwe klant met nummberbehoud, wiens abonnement eind deze maand pas ingaat.
Hallo, Ik ben sinds deze week klant en ik kan niet inloggen op MijnTele2 account. Niet met verschillende browsers, niet met verschillende apparaten. Leuke binnenkomer. Ik wil nog wat veranderen aan mijn abonnement, maar dit kan zo dus niet. Suggesties? Groet.
Ik heb een probleem met de mijn tele2 pagina deze is namelijk leeg ik zie alleen de feedback knop, het menu is wel even zichtbaar maar verdwijnt weer heel snel. Ik heb van alles geprobeerd zoals cache clearen andere apparaten windows en mac en pc en mobile maar nergens werkt de site na het inloggen. Ook de app werkt niet en blijft een error geven als ik hem open opnieuw installeren heeft geen nut. weet iemand hier een oplossing voor dit probleem ik ben trouwens een nieuwe klant en wil mijn simkaart toevoegen dit lukt dus niet omdat ik niet op mijn tele2 kom ik heb wel de goede login pagina gekozen voor mobiel
sinds een tijdje moet ik continu m'n pincode opnieuw ingeven(touch-id kan niet meer schijnbaar) als ik de Tele2 app wil openen. En zodra ik dit gedaan heb krijg ik de melding ‘het lijkt erop dat je inloggegevens zijn veranderd’ ‘je bent uitgelogd’. Waarna ik m'n email en wachtwoord moet ingeven.Heb een Iphone 7+
Loop al een tijdje tegen dit probleem aan. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
telkens als ik de app afsluit en weer open staat er dat ik opnieuw mijn inloggegevens moet invullen en kan ik niet meer gewoon via mijn code/vingerafdruk inloggen.Heel irritant, hoe los ik dit op?
Zoals ik ook al in eerdere topics zie, is het niet eenvoudig om het bankrekeningnummer voor de automatische incasso te wijzigen. Je vult alles in, je slaat het op en er verandert niets. (Twee browsers geprobeerd). Kan iemand van Tele2 mij alstublieft verder helpen? Ik wil graag mijn oude bankrekening zo snel mogelijk opheffen.
Ik heb een sim only for kids - abonnement voor mijn dochter afgesloten via mijn e-mailadres. Dit zelfde mailadres heb ik al eerder gebruikt voor mijn eigen abonnement en tele2 account. Door hetzelfde mailadres te gebruiken kan ik voor het kids abonnement geen tele2-account activeren en de tele2-app niet gebruiken. Is het op een of andere manier toch mogelijk het account te activeren?
Mijn vrouw en ik hebben ieder een abonnement en een eigen mailadres. Om alles wat makkelijker te maken willen we alle correspondentie, rekeningen, verzekeringen etcetera naar 1 mailadres hebben. Als ik het mailadres van mijn vrouw in haar account wil wijzigen naar het gezamenlijke adres zegt de pagina dat er iets fout is gegaan.
Ik zie hierover een topic, gesloten vanaf 10-09-2019 tot ...Update 19-09-2019 13:52 We zien dat bijna alle klanten weer zonder problemen kunnen inloggen. Maar heden kom ik dus niet ingelogd?
Hoi, ik kan niet meer inloggen op Mijn Tele2 met mijn gebruikelijke wachtwoord. En wanneer ik dan maar de optie "Wachtwoord vergeten?" gebruik verschijnt dit berichtje: "Wij beschikken helaas niet over je mobiele telefoonnummer of alternatief (niet Tele2) e-mailadres waar je nieuwe wachtwoord naar toe gestuurd kan worden." Ik heb enkel een vaste lijn en een laptop. Op Webmail kan ik wel inloggen. Net als hier op het forum. Maar daar heb ik andere wachtwoorden voor. De vriendelijke dame van de helpdesk antwoordde op mijn suggestie dat ik dan maar mijn alternatieve e-mail adres zou toevoegen aan mijn profiel dat ik dat niet kon omdat ik daarvoor eerst moet inloggen. De vorige keer lang geleden had een vriendelijke collega van haar me een nieuw wachtwoord toegestuurd via een mailtje, maar dat mag nu niet meer. Ze suggereerde dat het mogelijk met een storing te doen heeft. Maar ik zie nergens iets over een storing in Amsterdam waar ik woon. Gelukkig is er helemaal geen haast mee, maar
Hallo, ik zou graag een van mijntele2 accounts willen verwijderen. Ik had een 2e account aangemaakt vroeger op mijn moeders naam omdat ik de mijne niet meer wist want ik kon anders niet inloggen op de app zelf om mijn bundel data zien. Nu heb ik die eindelijk teruggevonden en zou graag die andere verwijderd laten worden. Er staat helemaal geen nummer verbonden aan dat account. Is dit mogelijk?
Hallo Tele2, Ik heb ene probleem met het inloggen. Telekens als ik inlog log ik in op een oud account dat het zelfde emailadres heeft. Het oude account staat ook nog op de naam van me moeder. Nou zou ik graag op mijn nieuwe account willen inloggen maar heb nu ondertussen al alles geprobeerd maar kom er niet uit. Groetjes, Han van financieel balans
Ik word er inmiddels kotsmisselijk van, Mijn Tele 2 werkt nu al weken niet. Ik krijg telkens de melding “er is een onverwachte fout opgetreden” klantenservice vertelt mij verwijder de app en start je telefoon opnieuw op, nog steeds zonder succes. Ik heb een unlimited data bundel niet voor niks aangeschaft ik reis en ben zelden thuis, 1gb per dag is binnen no time op als je in de trein Netflix bekijkt, ik betaal nu al weken voor een functie die niet eens werkt. Dan lees ik dat het met het wachtwoord te maken kan hebben als het leestekens bevat, dat vind ik op zich al frappant. Maar aangezien ik via de app alleen een pin code kan gebruiken of gezichts herkenning zijn lees tekens niet van toepassing. Het is toch ongelofelijk dat een app wat essentieel is gewoon niet werkt. Bij deze zodra het contract verloopt verleng ik niet. Ik ga ook een petitie starten hier voor want mijn frustraties lopen echt hoog op. Ik moet gewoon alles kunnen doen wat ik wil op mijn telefoon als ik geen WiFi heb.
Hi, Mijn Tele2 app crasht de heletijd als ik het opstart. Ook laad de pagina niet bij tele2.nl ( https://gyazo.com/c9e74a86841287eac77e6ea70beafc07 ). Ik ben niet de enige met dit probleem ik zie het ook staan bij de appstore reviews pagina en mijn vrienden hebben ook hetzelfde.
Al jaren probeer ik in te loggen of een account te maken, nu weer een aantal pogingen gedaan. Activeren komt met een foutmelding in Chrome: Access to XMLHttpRequest at 'https://sso.tele2.nl/is-oauth2/authorize?nonce=1566754256965&client_id=RiL4I6bVWyzlDN5ed8E56ezlnK4a&redirect_uri=https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/wso2DSLOpenIdLogin&response_type=code&scope=openid&state=Fn1lV8' (redirected from 'https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/uv/populateUniversalVariable.do') from origin 'https://mijntele2.tele2.nl' has been blocked by CORS policy: Request header field adrum is not allowed by Access-Control-Allow-Headers in preflight response. Gebruikersnaam vergeten stuurt mijn gebruikersnaam naar mijn e-mail Wachtwoord vergeten stuurt een nieuw tijdelijk wachtwoord naar mijn e-mail. Maar op geen enkele manier kan ik registreren of inloggen op mijn tele2.
ik heb onbeperkt internet, alleen dit moet je zoals veel Tele2 gebruikers wel weten, na de 5000 mb via de app opwaarderen middels een gratis bundel. Echter functioneert de Tele2 app weer eens niet bij mij en krijg ik constant de volgende melding
Hallo, sinds ik mijn abonnement gewijzigd heb werkt mijn tele2 niet meer. Ik kan mijn verbruik dus niet meer zien. Bij de app kan ik niet eens inloggen en er staat dat er een onverwachte hout is opgetreden. Op de site kan ik mijn verbruik niet zien. Daar staat in het vakje verbruik dat ik daar mijn verbruik kan zien als mijn abonnement ingaat. Kan iemand mij helpen? Stan Valk
Ik zou gisteren of vandaag gebeld worden door Tele2 om mijn gegevens aan te passen zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen. Dit is niet gebeurd en nu moet ik weer 3 dagen langer wachten op mijn telefoon.. Ik wacht al een week langer omdat Tele2 mijn gegevens niet goed door had gegeven. Kan ik iets doen om te zorgen dat ze me zsm bellen? Of kan ik zelf een nummer bellen om dit te regelen? Ze zeiden specifiek dat ik binnen 2 dagen gebeld werd.
Na het inloggen op "Mijn Tele2" krijg ik de laatste dagen de mededeling "Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens."
Ik kan via de site gewoon inloggen op MijnTele2. Ik heb de MijnTele2 app op mijn mobiel gezet. Maar dat lukt niet. Krijg steeds de mededeling dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat ik het nog een keer moet proberen. Doe ik dat dan krijg ik steeds dezelfde mededeling te zien. Ik kom geen stap verder. Ik heb begin juni een sim-only abonnement afgesloten zonder nummerbehoud. Dus daar wacht ik ook niet op. Wie kan hier licht in de duisternis brengen? Op internet zie ik wel dat dit probleem al jaren aan de orde is. Dus is er nog steeds geen uniforme oplossing voor gevonden?
Hey, ik heb een mobiel abonnement lopend bij Tele2. Dit in combinatie met een iPhone 7 Plus. Zoals de titel het al benoemt, ik kan niet meer inloggen in de Tele2 app. Dit is wat ik al heb gedaan: Wachtwoord herstellen Account opnieuw laten activeren App verwijderen van m'n telefoon en opnieuw downloaden Controleren of ik wel via de mijntele2 site kan inloggen (dit is mogelijk) Ik snap er dus niks. Iemand die een oplossing weet? Ik vind het namelijk veel fijner om de app te gebruiken ipv de browser. Alvast bedankt!
Ik probeer al een aantal uren in te loggen op mijn tele2 (betreft mobiele abonnement), echter krijg de melding: Service Temporarily UnavailableThe server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Is dit probleem bekend (en ook anderen er last van?). Zoals gezegd, probeer al paar uur in te loggen, maar helaas nog geen succes. Staat ook niks op site onder storingen... M.vr.gr.
Graag wil ik weten of er een manier is om je volledige verbruik van mb's en minuten bellen kan inzien, zonder dat je de hele lijst van je verbruiks specificatie bij elkaar moet optellen, want dan ben je wel ff bezig met de optelsom. Ik wil namelijk naar een abbo en wil kijken welke het beste bij me past. Ik heb onbeperkt bellen en sms, maar dat heb ik niet meer nodig, aangezien ik niet zoveel meer bel. Daarnaast heb ik 5gb aan internet maar volgens mij is dat ook nog veel te veel, want zit veelal op wifi.. graag hoor ik of ik zelf die mogelijkheid over het hoofd zie. Groetjes!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.