Skip to main content
beantwoord

Continu inloggen in Tele2 App

  • 12 november 2019
  • 1 reactie
  • 250 x bekeken

AntoinM

sinds een tijdje moet ik continu m'n pincode opnieuw ingeven(touch-id kan niet meer schijnbaar) als ik de Tele2 app wil openen. En zodra ik dit gedaan heb krijg ik de melding  ‘het lijkt erop dat je inloggegevens zijn veranderd’  ‘je bent uitgelogd’. Waarna ik m'n email en wachtwoord moet ingeven.

Heb een Iphone 7+

 

Beste antwoord door Malamute

Hallo AntoinM,

 

Kan je nog wel gewoon inloggen via de website op Mijn Tele2?

Als dat wel gewoon werkt zou ik de app verwijderen en opnieuw installeren, vaak helpt dat.

 

Bekijk origineel bericht

Malamute
  • Forumkenner pur sang
  • 13 november 2019

Hallo AntoinM,

 

Kan je nog wel gewoon inloggen via de website op Mijn Tele2?

Als dat wel gewoon werkt zou ik de app verwijderen en opnieuw installeren, vaak helpt dat.

 


Reageer