Skip to main content
Antwoord

gedeeld mailadres

  • September 25, 2019
  • 6 reacties
  • 218 x bekeken

Mijn vrouw en ik hebben ieder een abonnement en een eigen mailadres. Om alles wat makkelijker te maken willen we alle correspondentie, rekeningen, verzekeringen etcetera naar 1 mailadres hebben. Als ik het mailadres van mijn vrouw in haar account wil wijzigen naar het gezamenlijke adres zegt de pagina dat er iets fout is gegaan.

Beste antwoord door Malamute

Hallo bukoloog,

Per emailadres kan je maar 1 account hebben en daarom kan je hem bij het 2de account niet hetzelfde instellen als bij het 1ste account.

Misschien kan je wel een regel instellen in de mailbox van je vrouw zodat daar de mails van Tele2 doorgestuurd worden naar het gezamelijke emailadres.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Malamute
  • Forumkenner pur sang
  • Antwoord
  • September 25, 2019
Hallo bukoloog,

Per emailadres kan je maar 1 account hebben en daarom kan je hem bij het 2de account niet hetzelfde instellen als bij het 1ste account.

Misschien kan je wel een regel instellen in de mailbox van je vrouw zodat daar de mails van Tele2 doorgestuurd worden naar het gezamelijke emailadres.

Bernadet van Tele2
Wanneer jouw vrouw en jij samen 1 klantnummer delen, is er 1 MijnTele2 account actief met hetzelfde emailadres.
Wanneer jij en je vrouw elk een eigen klantnummer hebben, moeten er 2 verschillende emailadressen gebruikt worden voor MijnTele2 want een emailadres kan maar eenmaal in gebruik zijn en jullie hebben dan elk een eigen MijnTele2 account.

Gr, Bernadet

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • September 26, 2019
In Mijn Tele2 kan je (in ieder geval voor internet) het e-mailadres voor ontvangen van facturen wijzigen.

Gedupeerde
  • Durft te posten
  • September 27, 2019
Bernadette hou er rekening mee , dat jullie niet kwetsen tegenover de consument, wat jullie wel aan doen werken.

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • September 27, 2019
Bernadette hou er rekening mee , dat jullie niet kwetsen tegenover de consument, wat jullie wel aan doen werken.

En nu in het Nederlands? ik zie niets kwetsend in de uitleg die Bernadette geeft aan @bukoloog

Bernadet van Tele2
Hi Bukoloog,

Omdat ik geen reactie meer van jou heb gezien, vermoed ik dat het opgelost is wat MijnTele2 betreft.
Ik sluit daarom dit topic. Heb je nog wel vragen? Kun je een nieuw topic starten.

🙋