De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Nu lees ik dat de storing van vandaag was verholpen. Bij mij deed internet zo rond 2100 het inderdaad weer. Alleen nu zit midden in een film, valt alles weer uit en zit ik weer zonder internet. Alles al opnieuw herstart maar werkt niet.
Hallo, Jullie klantenservice is telefonisch en via chat niet bereikbaar - daarom probeer ik het via deze weg. Ik heb sinds een klein uur geen internetverbinding meer via de vaste verbinding in Haren, Groningen. Ook na reset blijft het internetlampje op het modem rood. Is er momenteel een storing in de omgeving Groningen?
Ik heb geen internet in de omgeving Groningen. Ik heb al jullie tips voor hulp bij geen internet geprobeerd, maar dit werkt niet. Ik kan jullie verder ook niet bereiken. Kan iemand van Tele2 mij zo snel mogelijk helpen?
Ik heb sinds deze middag geen internet meer! Klantenservice is zowel via de chat als telefonisch niet bereikbaar. online niks over een storing in deze regio te lezen. Wat is er aan de hand?! > router opnieuw opgestart > router gereset > kabels gecontroleerd ….nog steeds een roodlampje op de router… geen internet
Hallo, Wij hebben sinds vanochtend geen wifi verbinding of vaste telefoon. Is dit een landelijke storing of kan dit komen door werkzaamheden bij ons in de straat. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar. Al via facebook geprobeerd maar ook geen resultaat. Hoor graag z.s.m. van jullie.
Ik heb een nieuwe modem gekregen van TELE2. Deze wou ik eigenlijk niet, want de nieuwe is wit en staat totaal niet bij de rest van het interieur. Maar mijn internet deed het zo ineens niet meer, dus toen dacht ik dat ik hierin dus geen keuze had en ben ik de nieuwe modem gaan installeren. Alle kabels zitten waar het hoort, de power & WiFi lampjes branden groen, maar het internet lampje blijft rood. En niks doet het! Geprobeerd te bellen naar het nummer dat ik van TELE2 had doorgekregen, maar ze zijn door omstandigheden niet bereikbaar. wat nu??
Beste Tele2/leden Op 6-11-2019 heb ik internet/tv besteld van Tele2. Op 16-11-2019 kon ik mijn pakket activeren. Ik kwam er meteen achter dat ik geen DSL signaal binnen kreeg op mijn modem. Hierop heb ik contact opgenomen met Tele2. Op 19-11-2019 is de eerste monteur langsgekomen. Hij vertelde dat er waarschijnlijk werkzaamheden in de buurt waren, deze zouden de volgende dag opgelost zijn. De volgende dag had ik echter nog steeds geen DSL signaal. Ik heb hierop weer met Tele2 gebeld, op 21-11-2019 (vandaag) zou een monteur komen die het zeker zou oplossen. Vanochtend is hij gekomen. Hij heeft het probleem niet kunnen oplossen. Volgens hem zit er in een kelderbox in een portiek naast mij een aansluiting die hij moet controleren en waar mogelijk de fout zit. Echter, de monteur en ik hebben allebei geen toegang tot de portiek en de kelderbox. De monteur is weer vertrokken met de vraag of ik de huismeester en een nieuwe monteur kan regelen op dezelfde dag. Ik heb de huismeester gebeld, d
Hallo, ik heb geen internet meer. Ik heb een standaard modem/router van tele2. Al uitgezet en aan.. Geen oplossing.. Wireless lampje blijft knipperen, en ook internet symbool blijft knipperen
Goedemiddag beste mensen mijn thuis internet helemaal niet werkt aub snel mogelijk helpen zonder internet echt moeilijk
Sinds eergisteren heb ik thuis geen internet. Modem aantal keer gereset.
Waarom doet mn internet en mn tv het merendeel van de tijd niet? Sinds gisteren (14-11-2019) valt steeds m'n internetverbinding steeds uit, ook de tv doet het dan niet meer.Ik woon in Vlissingen, er zouden hier geen optimalisatie werkzaamheden of storingen zijn.Alle kabels nagekeken, alles gereset maar geen resultaat. Ook op de KPN-site (de telefoonlijn is immers van hun) geen storingen in mijn postcodegebied. Wat is er aan de hand volgens TELE2? Hoe krijg je iemand van Tele2 aan de telefoon?Hoe krijg je direct contact met tele2?
Waarom kan ik alleen deze 2 websites niet bereiken, terwijl anderen dat wel kunnen:https://www.mcselec.com/en https://www.bascomforum.de/ http://downforme.org/is-www.mcselec.com-down-today-for-everyone Beiden gevenServer Status: UP ( HTTP Response Code: 301 )
Beste, De site apps.facebook.com/megapolis_game is werkend en iedereen kan hem bereiken, Alleen krijg ik een 404 melding. Ook pingen geeft niet bestaand.Kunt u nakijken waarom deze ene site het niet doet terwijl andere gebruikers er wel opkomen? Ik heb het vanaf meerdere laptops getest.
Sinds gisteren ochtend brandt het dsl lampje van mijn modem ineens niet meer.Het status lampje knippert snel aan één stuk door.Tv en telefonie werken ook niet meer.Kan iemand mij helpen?
hi, ik heb recent problemen met mijn internet en wel dat deze zich elke avond rond 23:40 of 01:40 doet resetten.(recent elke avond om 00:05) dit duurt maar een seconde ofzo maar is lang genoeg om mijn verbinding op xbox te verbreken. ik moet dan meestal mijn xbox resetten om weer toegang te krijgen tot party chat. het grappige is dat dit altijd rond dezelfde tijd is. iemand een idee wat dit is want het is irritant als een een groep zit te spelen en jij 5 minuten nodig hebt om weer " online" te zijn groetjes Eddie
Nieuwe klant bij Tele2, zit nu al 3 weken zonder internet. Diverse monteurs (KPN en Tele2) hier gehad, wijzen telkens naar elkaar. Daarom vandaag een afspraak voor een duomonteur ingeschakeld, er zouden monteurs van KPN en Tele2 komen. Er moest enkel een poortwissel worden doorgevoerd. Meerdere malen de klantenservice aan de lijn gehad (varierend van drie kwartier tot 1,5 uur aan de telefoon in de wacht gestaan te hebben, er diverse keren opgegooid te zijn en door mensen geholpen te zijn die geen idee hadden van het bestaan van een poortwissel). Nu vandaag EINDELIJK een afspraak voor een Duo monteur tussen 14 en 16 uur, nog geen monteur geweest en het is nu inmiddels 17 uur. Niemand is komen opdagen. Blijkt dat er een storing in de centrale is waardoor de monteur mij niet kon helpen. Is niet teruggekoppeld, moet alles zelf maar uitzoeken en nu ik bel naar de monteurslijn; wordt niet opgenomen. Jammer dat ik hier de dupe van word. 3 weken verder; nog steeds geen internet. En ik word er
Beste Tele2-medewerker, In vervolg op het topic 'Abonnement binnen bedenk-termijn van 14 dagen opgezegd, toch incasso' het volgende: Eind september 2019 zou het onterecht geïncasseerde abonnementsgeld over de periode 24 juli t/m 3 augustus 2019 door Tele2 worden gecrediteerd en worden teruggestort op mijn bankrekening. Tot op heden heb ik van Tele2 nog geen credit-nota ontvangen noch is het bedrag teruggestort. Ik heb mijn bank vandaag opdracht gegeven om de desbetreffende incasso te storneren. U hoeft het bedrag dus niet meer aan mij over te maken. Ik heb het bedrag laten storneren, zodat ik binnen de termijn van 8 weken ben waarbinnen dit mogelijk is. Op deze wijze weet ik zeker dat ik het onterecht geïncasseerde bedrag terug ontvang, aangezien ik sinds het laatste contact met Tele2 (eind augustus 2019) niets meer heb vernomen van Tele2. Met vriendelijke groet, René p.s.: Ik weet dat dit een klanten-forum is, maar Tele2 heeft geen email adres waarop je Tele2 kan bereiken en
Hallo, Sinds 10 dagen zijn we overgestapt van Internet Basis (50 Mb/s) naar Internet Extra (100Mb/s).De behaalde downloadsnelheid is echter nog steeds max. 50Mb/s.Kan iemand van support hier eens naar kijken? Groet, Vincent
Hoi ik wil graag weten of mijn internet wel ddos proof is want dan ik ik mijn mc server voor iedereen online gooien (ik heb wel een play…….nl ip maar dat valt opzich wel te achter halen in CMD
Goedenacht ik ondervind al de gehele avond probleme met geen internet in alkmaar meer al een paar keer de techni color gereseted maar niks helpt het lijkt wel alsof er elk weekend het internet eruit ligt vorige maand is er een monteur langs geweest van kpn en gecostateerd dat de lijn instabiel is ook bij tele2 hebben ze dat kunnen meten maar een duur test kan tele2 niet uitvoeren toen kreeg ik een nieuw modem maar ook nu weer problemen hoe is dit nu weer op te lossen is er misschien een beter modem of is het nou tijd om het contract te gaan ontbinden dit soort problemen heb ik nog nooit gehad
Ongeveer een uur geleden stopte mijn internet er plotseling mee. Na tien minuten keek ik naar de actuele storingen pagina (https://www.tele2.nl/klantenservice/storingen/) maar er was geen storing. Vervolgens ging ik kijken wat hij mij de oorzaak van het probleem kon zijn. Toen ik er van overtuigd was dat het probleem niet bij mij lag, besloot ik contact pp te nemen met Tele2. De chatbot wist mij echter te vertellen dat er een storing is, en verwees mij naar het topic over de storing (https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/omgeving-utrecht-geen-internet-tv-en-bellen-77980). Dat topic is al een uur geleden aangemaakt, maar volgens de storingen pagina zijn er nog steeds geen storingen op het moment... Wat is het nut van een actuele storingen pagina als deze niet wordt bijgewerkt wanneer er een storing is?
Alles doet het weer 🖒 waarschijnlijk de technische storing geweest
Is er een storing in Heerlen? Internet doet het niet.
Hoi Tele2! Ben sinds zondag terug van vakantie en helaas doet noch mijn tv noch mijn internet het. Heb al eens harde reset uitgevoerd maar dat heeft ook niet geholpen Iemand die ons probleem kan verhelpen?
hallo wie dit ook leest had een vraagje over hoe ik mijn poorten van de roter open krijg om me teamspeak server aan te krijgen zodat anderen waar ik mee speel me kunne joinen want ik krijg het njt voor mekaar op mijj eigen router wat ik nu gebruik want deze is totaal anders wat ik eerder gebruikte maby dat iemand me kan helpen er mee met welke poorten ik open moet gooien en hoe en op welke manier heb hier bij de port forwarding pagina van me router bijgevoegd hoop dat iemand me kan helpen want zonder de teamspeak server wordt erg moeilijk alles met vriendelijke groeten hendrikus olthof
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.