Skip to main content
Ongeveer een uur geleden stopte mijn internet er plotseling mee. Na tien minuten keek ik naar de actuele storingen pagina (https://www.tele2.nl/klantenservice/storingen/) maar er was geen storing.



Vervolgens ging ik kijken wat hij mij de oorzaak van het probleem kon zijn. Toen ik er van overtuigd was dat het probleem niet bij mij lag, besloot ik contact pp te nemen met Tele2. De chatbot wist mij echter te vertellen dat er een storing is, en verwees mij naar het topic over de storing (https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/omgeving-utrecht-geen-internet-tv-en-bellen-77980). Dat topic is al een uur geleden aangemaakt, maar volgens de storingen pagina zijn er nog steeds geen storingen op het moment...



Wat is het nut van een actuele storingen pagina als deze niet wordt bijgewerkt wanneer er een storing is?

Excuses voor de late reactie maar het kan soms een tijd duren voor dat die site geupdate is. Maar een uur is wel erg lang en heb het doorgestuurd naar de betreffende afdeling.