beantwoord

Geen tv/internet

  • 2 October 2019
  • 6 reacties
  • 283 x bekeken

Hoi Tele2!

Ben sinds zondag terug van vakantie en helaas doet noch mijn tv noch mijn internet het.

Heb al eens harde reset uitgevoerd maar dat heeft ook niet geholpen

Iemand die ons probleem kan verhelpen?
icon

Beste antwoord door korkut 14 October 2019, 15:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 3
Hoi Korkut,

Welke lampjes branden er op het modem? Hoe lang is de kabel van aansluitpunt naar het modem?
Is het een platte of een ronde kabel?

Groet, Michiel
Hallo, sorry voor de late reactie maar de modem doet het ondertussen al. Maar de wifi is zo traag. Webpaginas laden duurt langer dan 15 seconden. Videotjes afspelen doet het al helemaal niet.

De kabel is gewoon de meegeleverde kabel die ik heb gekregen bij de modem. En het is een ronde kabel.
Reputatie 3
Voor het verbeteren van de wifi kun je deze tips gebruiken.
Bdankt voor de link. Maat had deze tips idd al opgevolgd. Helaas geen baat bij gehad. Dit probleem is trouwens al veel langer aan de gang. Heb het getest met verschillende toestellen.
Reputatie 3
Je kunt de oplossing overwegen die in dit topic vermeld staat.
Hallo Michiel van Tele2,

Ik heb net na 5 keer bellen eindelijk iemand van de klantenservice kunnen spreken.
(Waarom wordt er wel gelijk opgenomen als je de keuze maakt om een nieuw abonnement aan te sluiten, en je als bestaande klant 30 minuten moet wachten totdat je iemand aan de lijn krijgt)

Deze medewerker was supervriendelijk echt waar.
Het probleem zou liggen aan mijn hoofdaansluiting in de meterkast.
Ik krijg een pakketje toegestuurd zodat ik deze aansluiting in orde kan maken en mijn modem daar moet aansluiten. Alleen staat mijn meterkast buiten, en heb ik dus absoluut geen verstand van draadjes doorknippen aansluiten etc. Op de vraag (3 X gevraagd) of er geen monteur kon komen kreeg ik helaas geen antwoord.

Ik heb ook het topic bekeken, maar je begrijpt het vast wel als ik zeg dat ik geen extra geld ga uitgeven omdat mijn wifi traag is buiten mijn schuld om.

Dus heb ik net bij een andere provider een nieuw abonnement aangesloten.

Aan de medewerkers zelf zal het niet liggen, zij volgen waarschijnlijk ook gewoon de regels die hun zijn opgedragen. Maar klantenservice is echt bagger.