De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Ik heb gisteren telefonisch contact gehad over mijn niet opstartende tv decoder. (Die nu helemaal niets meer doet) Nu wordt mij een nieuwe voedingsadapter opgestuurd die ik vandaag zou moeten ontvangen. Maar ik had eigenlijk verwacht nog wel een mailtje met track and trace ofzo te ontvangen. Zodat ik weet wanneer ik thuis moet zijn..
bij mij wordt een volle mailbox gemeld. Maar volgens mij is dat niet zo! Men kan geen foto's versturen.
L.S. Mijn nieuwe tv decoder geeft de melding “Maximum aantal digitale iTV Decoders aangesloten", wanneer ik deze aanzet. Zou iemand mij kunnen helpen de oude af te melden? Dank, Meta
Hoi, sinds een week ongeveer werkt het internet niet meer. De computer lijkt wel verbinding te maken (via het wireless icoontje op de mac), maar vervolgens maakt de computer geen verbinding met het internet. Op het (zwarte) modem brandt het linkse icoontje (aan uit icoon) oranje. En Wireless knippert groen. De TV knippert trouwens ook groen. We hebben een abonnement voor internet. (Meermaals) Resetten heeft niet geholpen. Wat kunnen we nog meer doen? Het gaat om internet in Rotterdam Noord.
Hallo techneuten, Kan ik ergens een zenderlijst van Tele2 downloaden voor uit te printen, een gewoon word of pdf bestand?, ben al aan het neuzen geweest op Tele2, dank voor het mee kijken en denken, Turboclaus.
ik heb vandaag een nieuw tv kasje gekregen omdat de andere niet goed werkte maar krijg hem niet aan de gang. Hij gaat zoeken en daar na zegt die steeds maximum aantal digitale itv decoders aangesloten druk op oké om het systeem te herstarten meer doet die niet. Heb het al meerder malen geprobeerd maar gebeurd niets.
mijn emails zijn weer uit mijn inbox verdwenen. zouden jullie willen synchroniseren zodat ik mijn emails weer terug heb? alvast bedankt
Het lukt mij niet meer om in te loggen op de webmai. De mail van zonnet krijg ik wel binnen via outlook. Ik krijg de melding “te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nog eens.” later lukt ook niet. Hoe kan ik weer inloggen ? Ik zie heel veel topics over dit onderwerp en de telefonische klantenservice kon mij niet verder helpen.
Goede middag, mijn zonnet wachtwoord werkt niet meer, kunnen jullie mij Helpen?
De laatste tijd op de VASTE LIJN gebeld door rare nummers. Ik heb niet teruggebeld. Helaas kan ik op de vaste lijn niks blokkeren. Dat zou ik wel graag willen. Mijn vraag is: Kan blokkeren op de vaste lijn mogelijk gemaakt worden bij TEle2? Op mijn toestel kan het niet. De rare buitenlandse nummers die mij gebeld hebben zijn: 201254215918 207773781708 9291908569 0847839886 0828407551
Besten, Sinds anderhalve week is het plotseling niet meer mogelijk mailtjes te verzenden en/of te ontvangen met mijn zonnet account. De inbox en prullenbak zijn geleegd. De mailbox geeft 0% aan. Mensen die mij een mailtje sturen krijgen deze terug en kan zelf ook geen mailtjes verzenden…?! Wie heeft er een oplossing?
Sinds gisteren kan ik zowel via mijn versatel als mijn tele2 adres geen mails versturen. Bij deze storing in het verleden was er dan een noodsprong via webmail maar ook daarvandaan komen ze niet binnen. Inkomende mail is geen probleem.
Nu Tele2 is overgenomen door T-Mobile, is het nu dan wel mogelijk om via de Chromecast te streamen? En zijn daar bepaalde instellingen/veranderingen voor nodig?
Op 12-12-2019 het modem ontvangen en kreeg een sms dat ik nu al kon gaan instaleren. Op 17-12-2019 was de activatie datum met geen werkend internet. Vanwegen de feestdagen weg geweest . op 06-01-2020 werkte het nog niet. Gebeld met de klantenservice, na veel testen gedaante hebben door de medewerker als mijzelf werkte het toen ook niet. De medewerker zou een monteur van kpn aansturen, die mij zou bellen als het wel zou moeten werken. 0p 09-01-2020 nog steets geen internet. Op 15-01-2020 wederom gebeld met de klantensevice om mijn contact eenzijdig te ontbinden wegens nalatigheid van tele2. De medewerker ging het in orden maken met een opzegtermijn van 1 maand en kwam doodleuk met een eindnota voor de resterende maanden van het contract. Nu heb ik aangegeven dat het mijn consumetenrecht is om het contact eenzijdig te ontbinden en dat de incasso stopogezet gaat worden en al betaalde gelden teruggestort krijg. Heb immers geen gebruik kunnen maken van datgene wat in het contact is ove
Sinds een paar weken overgestapt op Tele2 voor tv en internet. Was er vanuit mobiel altijd erg tevreden over. Echter is de WiFi ontvangst, voornamelijk in de avond, echt dramatisch. Tv hapert non stop, valt niet naar te kijken. Schakelt dan ook meteen over op databundel op mobiel. Ik gebruik het in mijn eentje, dus daar kan het niet aan liggen lijkt me zo. Wel heb ik bij ontvangst een defecte decoder ontvangen (aan knop bleef niet ingedrukt). Heb de eerste decoder tijdelijk gebruikt door er het eea tegenaan te zetten, waardoor het toch werkte. Maar deze vanzelfsprekend verwisselend met de nieuwe decoder. Naar mijn idee werkte het met de eerste decoder allemaal wel naar behoren, maar dat kan ook toeval zijn.. Graag hoor ik zo snel mogelijk hier een reactie op. Ben namelijk van mening dat dit absoluut niet voldoet aan hetgeen me bij afsluiten van het abb beloofd is.
Ik wil een oud zonnet account verwijderen, deze is van mijn vader en hij is waarschijnlijk gehackt. Het e-mailadres is **privégegevens verwijderd door moderator** Kunt u dit voor ons regelen? Met vriendelijke groet, EA
Hallo. Ik heb net mijn maand rekening via de mail gekregen en daar staat 2x internet basis op en daar heb ik niet om gevraagd! Kreeg wel (alweer) een nieuwe modum. Hoe zit dit? Mvg Vincent Hams
Tv is al uren bezig om op te starten. Krijg blauw scherm daarna zwart en dan Tele2 logo. Dit alles nadat ik de nieuwe modem had binnengekregen. Graag zo snel mogelijk een oplossing
Hello, May I ask if it is right to send the materials for contract takeover to the following address when I have a “Tele2 internet extra contract”? T-mobile Netherlands B.V. T.a.v. Contractovername Postbus 289 2400 AG Alphen aan den Rijn I had applied for contract transfer at the same address using the application form and the copy of bank card. But I got rejected and was asked to send some more materials in a letter to the address above. Since I have a contract with Tele2, I feel confused with the T-mobile address. Would someone kindly please help me confirm about it? Thank you in advance.
Hallo, Ik kan al een paar weken geen mails sturen “naar” een gmail-adres. Ik ontvang wel mails van een gmail-adres. Ik heb alle topics doorgelezen maar wordt er niet wijzer van. HELP a.u.b. Hayman
probeer al een tijdje op met zonnet account in te loggen maar krijg steeds foutmelding. Net als de anderen met dit probleem. zouden jullie mij kunnen helpen dit op te lossen. alvast bedankt.
Twee dagen geleden verhuisde ik naar een nieuw huis waar ik al een tele2-modem vond. Moet ik een maand wachten op de activering van het contract? Zelfs als ik al een modem heb? Is er een snellere oplossing?
Wat is het lastig om een zonnet account op te zeggen! Ik moet eerst een forum account aanmaken, dan een topic starten, wordt naar bestaande topics verwezen en zie dat je hiervoor een privébericht moet sturen. Als ik dat doe krijg ik als antwoord dat dat niet zomaar mag, maar dat ik een topic moet starten. Beste Tele2, waarom zo moeilijk? Hebben jullie er belang bij om mijn volgespamde ongebruikte e-mailaccount te laten bestaan? Hierbij mijn officiële verzoek om het account timaro@zonnet.nl op te heffen. Het account bestaan uit alleen een e-mailadres en wachtwoord. Ik wil daarom geen extra gegevens verschaffen om het account op te heffen. Jullie kunnen verifiëren dat ik het account gebruik, omdat ik het heb gebruikt om dit forumaccount aan te maken. Graag hoor ik van jullie: wanneer het account verwijderd is/wordt waarom dit zo moeilijk is ingericht
Dear Tele2 - Support Team, I am reaching out to you because the Internet access at our place is hardly working at the moment. As we took over the contract from the previous tenants, it seems that our router is already six years old and might be the source of the problem. The router is an Davolink DV-2020. In general, the Internet speed, if it is working properly, is sufficient, but currently it takes several seconds and sometimes minutes to open simple webpages which makes the Internet almost useless. Is there any chance to swap the router with a newer one? Thank you in advance and best regards!
Sinds enige tijd hebben wij het probleem dat de internet verbinding wegvalt.. Dit gebeurt met regelmaat enige keren achter elkaar en over het algemeen in de avond / over het algemeen geen probleem overdag… Wij hebben een nieuw type (wit) modem --en voorheen geen problemen, maar de laatste tijd echter steeds meer frequent… post code gebied is *gegevens verwijderd door moderator*. Ik zou graag willen dat Tele2 hier naar kijkt daar dit nu ergelijk begint te worden… en het lijkt of er ‘s-avonds een capaciteits probleem aan het ontstaan is.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.