Skip to main content
beantwoord

Mijn (zonnet)webmail is plots niet meer actief.

  • 19 februari 2020
  • 2 reacties
  • 181 x bekeken

Spaargaren

Besten,

Sinds anderhalve week is het plotseling niet meer mogelijk mailtjes te verzenden en/of te ontvangen met mijn zonnet account. De inbox en prullenbak zijn geleegd. De mailbox geeft 0% aan. Mensen die mij een mailtje sturen krijgen deze terug en kan zelf ook geen mailtjes verzenden…?!

 

Wie heeft er een oplossing?

Beste antwoord door Anton van Tele2

Klant heeft in een privébericht aangegeven dat het is opgelost. Topic laat ik voor de zekerheid staan.

 

Groeten Anton

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Goedemorgen,

 

We hebben op dit moment wel een vertraging met het versturen en het ontvangen van e-mails. Wegens de vele spam die op dit moment wordt verstuurd, hebben de e-mailservers wat vertraging bij het versturen en ontvangen van emails, hierdoor kan het zijn dat je email later dan je gewent bent binnen komt. 

Ik wil alleen wel graag even voor je kijken of er niet iets anders aan de hand is wat misschien als een individuele storing wordt gezien. Ik heb dan wat gegevens van je nodig. Zou je mij het volgende door kunnen geven:

 

  • Volledige adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
  • E-mailadres waar het over gaat.

 

Je mag dit in een privébericht naar me toe sturen. -→ Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag. 

Groeten Anton

 


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2020

Klant heeft in een privébericht aangegeven dat het is opgelost. Topic laat ik voor de zekerheid staan.

 

Groeten Anton