Skip to main content
beantwoord

webmail werkt niet meer

  • 18 februari 2020
  • 4 reacties
  • 264 x bekeken

 

Het lukt mij niet meer om in te loggen op de webmai. De mail van zonnet krijg ik wel binnen via outlook. 

Ik krijg de melding “te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nog eens.”

later lukt ook niet.

Hoe kan ik weer inloggen ?

 

Ik zie heel veel topics over dit onderwerp en de telefonische klantenservice kon mij niet verder helpen. 

 

Beste antwoord door Jasper van Tele2

Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat het mailadres geblokkeerd is. Ik zal het nu deblokkeren. Ik moet je wel verzoeken het wachtwoord aan te passen naar 1 die nog niet eerder gebruikt is. 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Kan je nog wel inloggen op de 'mijn tele2’ pagina van het mailadres? Deze is automatisch aangemaakt. Je kan deze link gebruiken om het te proberen.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 19 februari 2020

Ja dat lukt wel maar naar webmail lukt niet. Melding dan van teveel aanmeldpogingen. Ik lees dat meerdere mensen dut probleem hebben. 


Het kan zijn dat je mailadres geblokkeerd is. Zou je misschien in een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum, klantnummer en om welk mailadres het gaat kunnen sturen? 

 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper


  • Oud moderator
  • 386 reacties
  • Antwoord
  • 21 februari 2020

Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat het mailadres geblokkeerd is. Ik zal het nu deblokkeren. Ik moet je wel verzoeken het wachtwoord aan te passen naar 1 die nog niet eerder gebruikt is.