Skip to main content
beantwoord

Volle mailbox?

• 29 februari 2020
  • 6 reacties
  • 243 x bekeken

Jvanheijst1932

bij mij wordt een volle mailbox gemeld.  Maar volgens mij is dat niet zo!  Men kan geen foto's versturen.

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé Jvanheijst1932,

Als een e-mail niet aankomt dan krijgt de verzender een automatische e-mail bericht terug met de oorzaak waarom de e-mail niet gestuurd kan worden. Zodra de e-mail of de bijlage meer dan 5mb is zal deze geweigerd worden bij een @tele2.nl @zonnet.nl of @versatel e-mail adres omdat dit het limiet is.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 29 februari 2020

De mailbox is maar 30 mb groot. Kijk eens bij deleted items in de webmail (prullenbak) of die al leeg is.

Jvanheijst1932
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 1 maart 2020

Dank voor de mail. Ik maak de prullebak nu leeg. Kijken of het wel helpt.

Jvanheijst1932
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 1 maart 2020

prullebak is leeggemaakt. Maar er komt geen enkele foto over van  de afzender.

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 1 maart 2020

Misschien zijn de bestanden te groot. Open een gmailadres. Is in 2 minuten geregeld. De mail van Tele2 is ruk. 

• Oud moderator
  • 716 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2020

Hé Jvanheijst1932,

Als een e-mail niet aankomt dan krijgt de verzender een automatische e-mail bericht terug met de oorzaak waarom de e-mail niet gestuurd kan worden. Zodra de e-mail of de bijlage meer dan 5mb is zal deze geweigerd worden bij een @tele2.nl @zonnet.nl of @versatel e-mail adres omdat dit het limiet is.

Jvanheijst1932
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 2 maart 2020

We kijken het nog even aan. Volgens mij zijn de foto's geen 5Mb.  Even over naar gmail.

Dank voor de moeite.