Skip to main content
Antwoord

Is er een emailstoring?

  • February 14, 2020
  • 4 reacties
  • 256 x bekeken

Sinds gisteren kan ik zowel via mijn versatel als mijn tele2 adres geen mails versturen. Bij deze storing in het verleden was er dan een noodsprong via webmail maar ook daarvandaan komen ze niet binnen.

Inkomende mail is geen probleem.

 

 

 

Beste antwoord door Kevin van Tele2

@EyesEyesBaby & @frits.saraber,

Zoals frits.saraber al te horen heeft gekregen is dit een bekend probleem. Er is momenteel nog een wachtrij met de te versturen e-mail en we verwachten dat de achterstand de komende dagen weggewerkt zal zijn. Bedankt voor jullie geduld!

Groet, Kevin

 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

  • Aan het warmlopen
  • February 14, 2020

Sinds gisteren kan ik zowel via mijn versatel als mijn tele2 adres geen mails versturen. Bij deze storing in het verleden was er dan een noodsprong via webmail maar ook daarvandaan komen ze niet binnen.

Inkomende mail is geen probleem.

 

 

 

Sinds donderdag 13 feb. heb ik exact hetzelfde probleem. Aan het einde van deze ochtend de helpdesk gebeld en ik kreeg te horen dat het een bekend probleem is en het is onbekend wanneer dit probleem is opgelost. Er wordt aan gewerkt ……  Jammer dat deze storing niet staat vermeld bij het overzicht van de storingen.


  • Oud moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2020

@EyesEyesBaby & @frits.saraber,

Zoals frits.saraber al te horen heeft gekregen is dit een bekend probleem. Er is momenteel nog een wachtrij met de te versturen e-mail en we verwachten dat de achterstand de komende dagen weggewerkt zal zijn. Bedankt voor jullie geduld!

Groet, Kevin

 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • February 17, 2020

Dankjewel Kevin.

 

Het zou wel fijn zijn om het uit jullie zelf te melden, zoals ook frits.saraber al zei.

Zowel op Twitter, Facebook als op de website was er nergens een melding van te vinden.


Geen probleem EyesEyesBaby.

Het klopt dat deze niet gemeld is. Helaas durf ik niet te zeggen waarom er voor deze storing geen melding gemaakt is buitenom onze interne storingspagina. Dit kan mogelijk te maken hebben met impact bepaling of omdat er soms meer informatie nodig is en/of voorbeelden nodig zijn. Zodra we dan de storing communiceren stopt dan een belangrijke informatiebron (jullie) die we nodig hebben.