De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hi, wij hebben een tele2 thuis abonnement, nu wil ik de app gaan gebruiken om tv te kijken op onze tv in de keuken. ik gebruik de gegevens waarmee ik inlog op de site maar ik krijg een melding dat deze onjuist zijn, inloggen op mijn tele2 werkt overigens prima dus aan de gegevens ligt het niet. Help ?
Gisteravond na een vraag over mijn TV decoder geplaatst te hebben, nog een paar mogelijke oplossingen van oude gerelateerde topics geprobeerd. Een oplossing van die topics was om de Modem en de decoder op nieuw op te starten. Na beide apparaten ongeveer 2 min van de stroom gehaald te hebben eerst de modem aan tot dat die weer internet groen had branden (witte modem). Daarna de TV decoder aan en wachten of het gelukt was, helaas moet ik nog meer geduld hebben. Maar nu voor het rare, daarna probeerde ik weer via wifi op het forum te komen of er nog reacties zijn geweest alleen lukte dat niet meer. Ik heb andere tele2 sites geprobeerd maar geen probleem andere dingen gegoogeld ook geen probleem. Nu heb ik dat probleem nog steeds (volgende morgen) En dat ik nu toch op het forum schrijf komt omdat ik via de hotspot van mijn telefoon (ook Tele2) internet gebruik. Hebben meer mensen hier last van? mvg JP
Ik wil v vanavond een programna opnemen op npo2. Ik ga in gids op het programma staan en druk op R van record maar et gebeurt niets. Wat doe ik fout?
Haai! Ik heb een email van tele2.nl Maar die gebruikte ik al jaren niet meer. Maar nu dacht ik er ineens aan. Heb mij ingelogt. Email verzenden doet hij wel Maar ontvangen doet het niet. Wie kan mij helpen?
Ik ontvang geen mail van Huobi.com. Al verschillende keren geprobeerd 2FA te veranderen, waarop een mail word gestuurd om te bevestigen, maar die mail komt niet binnen. Is Huobi.com geblokkeerd bij zonnet.nl? Of word het gezien als spam? Ik krijg ook niets in mijn spam folder trouwens. Zelf kan ik Huobi.com niet toevoegen aan de lijst van geoorloofde verzenders. Willen jullie hiernaar kijken. Bedankt.
Het menu van onze decoder is enorm uit verhouding en in stretch terwijl de TV wel in goede verhouding en resolutie is. Waar kan ik dit in aanpassen?
Sinds kort nieuwe HP laptop. Via het programma Mail wat standaard geinstalleerd is wil ik via mijn zonnet-account mail binnenhalen. Het aanmaken van het account lukt wel. Echter de mail komt niet binnen. Daarnaast nog een g-mail account gekoppeld. Hierop komt wel mail binnen. Maar ik wil gewoon mijn zonnet mailadres behouden. Hoe moet ik dit fixen?
sinds november wordt er als een ander naar mijn vaste telefoon belt steeds de telefoon beantwoorder ingeschakeld.
Ik zat TV te kijken en eens geen beeld alles lampjes branden op het modem via gids kon ik zien welke programma's uitgezonden worden maar ik krijg geen beeld TV staat op stand by geen signaal
Wij ervaren de laatste weken erg onstabiel internet. Dit heb ik gemonitord. Het eene moment 12 mb/s het andere nog niet eens 1 mb/s. Dit is bekabeld. De Wi-Fi is nog slechter.... Ik heb alle kabels gecheckt en voldoen aan de eisen. Bijna dagelijks modem gereset. Het is hopeloos aan het worden. M.v.g. Ronald
Internet snelheid is niet goed. Ik heb meer dan één klacht. Helaas is er geen antwoord.
De vraag is al eerder gesteld, maar zo te zien 3 jaar geleden, misschien is er iets veranderd. Momenteel kan ik via een optische kabel verbonden met de tv-ontvanger en mijn receiver, radio luisteren. Alleen de ontvanger en mijn receiver hoeven aan. Via de afstandsbediening kan ik van zenders wisselen (even weten welke zender onder welk nummer zit, dan hoeft voor wisselen de tv ook niet meer aan). Kan dat ook bij tele2?, ik denk aan het pakket internet en tv tot 20mb.
Dear all, Sorry I am still learning Nederlands, so not very good with it. I just received my Tele2 TV receiver. I have configured the set and the same works very well. I want to know if its possible to switch on/off my Samsung Tv with the Tele2 remote. Many Thanks for your kind response in advance. Best Regards Anirban
Ik heb nog een zonnet mail adres waar af en toe nog mail op binnenkomt. Echter… ik heb mijn wachtwoord niet meer. Ik heb mijn account nog op een oude tablet staan, daar kan ik dus nog de mailtjes zien, maar verder kan ik hem nergens openen. Maar op de oude tablet kan ik ook niet zien wat mijn wachtwoord is. Ik ben geen klant bij Tele2 geweest dus jullie hebben ook geen gegevens van mij. Hoe kan ik achter mijn wachtwoord komen?
Beste, Onze decoder type A532 gaat niet meer aan: er branden geen lampjes. We hebben de voeding doorgemeten en deze geeft gewoon spanning. Wie heeft er een oplossing? Groet, Kaatje
We zijn al jaren klant van Tele 2 met nog steeds het aller eerste modem. En een aansluiting van 20 Mb/s en ja ik weet dat niet de volledige snelheid bereik zal worden. En nooit problemen mee gehad. Maar de laatste tijd is de internet snelheid wel erg laag het varieert tussen de 5 en 10 Mb/s. Terwijl hier niets is verander of verplaats van de kabels of het modem. Ligt dat probleem aan het modem of hoe komt dat? Ik weet wel bij de buren was dat probleem ook die hadden gebeld en daar hadden ze op afstand de snelheid tot weer naar 15 Mb/s kunnen zetten. Als dat bij ons ook zo is waarom wordt de Snelheid teug gesteld? Wordt dat gedaan dat gehoopt wordt dat de klanten ander pakketten moeten afsluiten?
Ik heb sinds 31-1-2020 mijn 3-1 abonnement bij Tele2 verlengd. Daarbij is de enige verandering dat Internet Basis (max. 60 Mbps) is veranderd naar Internet Extra (max. 100 Mbps). Ik meet sinds 31/1 nog altijd de oude snelheid. Wat gaat hier niet goed? Overigens: hoewel ik 2 separate e-mails heb waarin staat dat dit nieuwe abonnement op 31/1/2020 zou ingaan, stond eerst in de accountomgeving (“mijn tele2") dat dit abonnement per 11/02 zou ingaan. Dat bericht is evenwel verdwenen. Overigens: met mijn oude abonnement haalde ik steevast max. 30 Mbps (3.7 Mb/s), terwijl ik wel voor meer betaalde. Daar kwam ik ook vrij laat achter, maar dat terzijde.
Fijn. Ik krijg een brief van het rampstation dat er nog appararuur bij mij thuis is die ik niet heb ingeleverd. Welke apparatuur? Staat niet vermeld, ik ben niet verbaasd. Ff denken.. Ze hebben 3x een nieuwe decoder verstuurd omdat de eerstgeleverde ondeugdelijk waren (misschien tweedehands geleverd las ik laatst, zou kunnen) . En 2x een modem. Die zijn door de monteur weer meegenomen. Dat kan het dus niet zijn. De laatst verstuurde decoder staat hier en de oude zit nog aangesloten. Dat komt omdat Tele2 geen monteur wilde sturen. Athans niet zonder €100 te willen. Dat gaan we niet doen. Mijn zoon gaat me ermee helpen, maar hij moet wel in de gelegenheid zijn. Geduld is een schone zaak. Uiteraard is er na 20.00 uur niemand meer beschikbaar bij Tele2. Dus dacht ik aan een contactformulier. Daarop moet ik m'n klantnummer vermelden. Ze kunnen het met naam, postcode etc níét aan. Wil je dat nummer zoeken, moet je in je Mijn Tele2. Doen we ff. Oeps. Wachtwoord vergeten. Ik vraag via mobiel e
Wie heeft dit nog meer? Ik heb abo op alleen internet light. Abo kost 25 euro per maand inclusief BTW. Op de factuur van januari staat een bedrag van 25,68 en dit gaat ook geïncasseerd worden volgens de bank. Er is geen abonnementsverhoging geweest. Ik denk dat de overgang naar T-mobile problemen oplevert, want ook de optelling IN de factuur bevat een afrondingsfout (bedrag excl. BTW + BTW is één cent minder dan totaalbedrag). Wie heeft dit nog meer?
Ik kan niet inloggen op de zonnet webmail: Unable to connect Firefox can’t establish a connection to the server at webmail.zonnet.nl. The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments. If you are unable to load any pages, check your computer’s network connection. If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web. Via tele2.nl werkt ook niet:
Beste forumleden, tot 2 weken geleden kon ik tele2 email op de outlook app op Huwaei toestel gebruiken. 2weken terug werd ik uitgelogd en kreeg ik een melding met wachtwoord voor je ...@tele2.nl account (imap) opnieuw invoeren.Via google en zoekfuncties kwam ik ook geen antwoord tegen. Ik heb de volgende informaties ingevuld, maar helaas wordt de email niet ingesteld. Uiteindelijk krijg ik als melding aanmelden mislukt. Controleer de instellingen van de imap-server en probeer opnieuw. Ik vraag me af hoe jullie het hebben ingesteld. Mvg Refik
Goedemorgen, Mijn internet light abonnement zou op 31 januari ingaan. Eind vorige week heb ik de modem gekregen, en op zaterdag 25 januari kreeg ik een mail dat mijn verbinding eerder opgeleverd wordt en ik mijn modem kan installeren. Heb vanaf zondagavond tot vanochtend 5 keer geprobeerd mijn modem te installeren (heb de instructies gevolgd en de kabels goed aangesloten), maar tot op heden gaat het DSL lampje niet aan. Alleen TV knippert, en af en toe WIFI. Moet ik alsnog tot 31 januari wachten? Of is er mogelijk wat anders aan de hand? Alvast bedankt voor de reactie!
waarom is de wifi de laatste weken echt belachelijk slecht mijn telefoon schakelt zelfs binnenshuis vele malen per dag op 4g omdat de wifi gewoon te onstabiel is en ik zit nog geen 3 meter van de modem? en ja resetten opnieuw opstarten enz. is al lang meerdere malen gedaan dus geef dat niet als oplossing
onderwerp: verbinding valt weg. De internetverbinding via wifi valt regelmatig uit. Ik krijg meldingen als “DNS-server werkt niet”, kunnen geen verbinding maken met server”” . Inmiddels al een ander wifi-kanaal gekozen. Probleem is niet over. Wat kan ik nog doen?
Hallo, Als ik mijn internet via mijn modem gebruik van ochtend tot avond, dan komen er problemem in de avond. Namelijk komt er ongeveer om de minuut het rode lampje van geen internet verbinding. Dit modem heb ik sinds 2014 en het begon te gebeuren maand geleden. Nu is het erger. Kan ik een vervangende modem krijgen? Met vriendelijke groet, Mario
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.